Ja! Daar hoort mijn ingekrompen maiskunst voor LuDann ook bij..quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]weer eentje voor het het Round Robin bloopers topic
Ik kan ook niet wachten tot iedereen de boekjes heeft en hier de resultaten gepost gaan worden![]()
JAAAAA!! DE BLOOPERS!! Die moeten ook gepost worden hoorquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]weer eentje voor het het Round Robin bloopers topic
Ik kan ook niet wachten tot iedereen de boekjes heeft en hier de resultaten gepost gaan worden![]()
Wel een beetje lullig als jouw werkje als blunder wordt bestempeld en jij het echt wel goed gelukt vondquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
JAAAAA!! DE BLOOPERS!! Die moeten ook gepost worden hoor
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig als jouw werkje als blunder wordt bestempeld en jij het echt wel goed gelukt vond.
Maar nee, mijn bijdrages zijn soms mislukt, maar er staat dan vaak wel een betere bijdrage in hetzelfde boekje tegenover volgensmij
Bedoel blunder die je zelf als blunder bestempeld. Ik heb er 2 :pquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig als jouw werkje als blunder wordt bestempeld en jij het echt wel goed gelukt vond.
Maar nee, mijn bijdrages zijn soms mislukt, maar er staat dan vaak wel een betere bijdrage in hetzelfde boekje tegenover volgensmij
bezorger is nog steeds onderweg.. bezorg moment tussen 15.00 en 17.00quote:
wow wat ontzettend tofquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
Hierbij mijn Round Robin boekje!
http://s1068.photobucket.com/user/Eskuu/slideshow/round%20robin
Wat een prachtig mooi lief ontroerend grappig tof geheel is het geworden! Ik ben er echt heel blij mee!
Speciale vermelding voor de glitter-aids van AlwaysYou will be remembered!
bij mij niet?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
wow wat ontzettend tofAlleen de laatste pagina's staan er dubbel in
nu ook niet meer. Net waren er 34 slides, nu 29quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef mousemicky het volgende:
Oh, damn, nu moet ik meteen gaan haken, dank Kwakz![]()
Of eerst maar eens verder kijken![]()
Ooh!!! Wat tof!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ha gelukt!
Hierbij mijn Round Robin boekje!
http://s1068.photobucket.com/user/Eskuu/slideshow/round%20robin
Wat een prachtig mooi lief ontroerend grappig tof geheel is het geworden! Ik ben er echt heel blij mee!
Speciale vermelding voor de glitter-aids van AlwaysYou will be remembered!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |