ja daarom, jij kent mijn "talent" als geen ander nuquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:32 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal langs zien komen.
*Mooi*quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
En met het laatste boekje eindigt ook mijn rol roze luipaard ducttape
niet als je net bevallen bentquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:04 schreef MaJo het volgende:
"Poepen, bad, batsen" dat zijn ongeveer mijn favoriete hobby's![]()
Nee dat lijkt me ook nietquote:
dat berust uiteraard puur op toeval! Ik zou niet durven, bij een hoogzwangere vrouw!quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook nietGaat het stukje daar ook over of is dat heel toevallig?
Hehequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat berust uiteraard puur op toeval! Ik zou niet durven, bij een hoogzwangere vrouw!
Combineer je het ook vaak?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:04 schreef MaJo het volgende:
"Poepen, bad, batsen" dat zijn ongeveer mijn favoriete hobby's![]()
Uiteraard, in die volgordequote:
Nee daar doe ik niet aan in badquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het voordeel van poepseks in bad is dat het makkelijk opruimt. Wel de stukjes even door het putje duwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja, daar zag ik dus ook een voordeel in. Het is beter dan een glazen tafel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Het voordeel van poepseks in bad is dat het makkelijk opruimt. Wel de stukjes even door het putje duwen!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat berust uiteraard puur op toeval! Ik zou niet durven, bij een hoogzwangere vrouw!
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Glazen tafels door putjes drukken lijkt me knap waardeloos idd.
Ah de cleveland steamerquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, daar zag ik dus ook een voordeel in. Het is beter dan een glazen tafel in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Glazen tafels door putjes drukken lijkt me knap waardeloos idd.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah de cleveland steamerHet heeft een naam?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht gewoon aan Ron Brandsteder en Patty Brard![]()
Niet dat ik je zie als hysterisch manisch mens. Of je vriend als hijgende lacher.
Ik mis de link met Rond Brandsteder en Patty Brardquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het heeft een naam?!
Ik dacht gewoon aan Ron Brandsteder en Patty Brard![]()
Niet dat ik je zie als hysterisch manisch mens. Of je vriend als hijgende lacher.
oh maar dat hoeft niet specifiek op een glazen tafelquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mis de link met Rond Brandsteder en Patty Brard![]()
Mja bijna: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Cleveland+Steamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |