quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:40 schreef L-E het volgende:
Away, wil jij tekeningen gaan maken voor bij de blogs die ik schrijf over mijn gestoorde katten?![]()
Extra bijzonder: dat Kwak in de tekening voor Elva een stuk van Ren Lenny Ren van Acda en de Munnik gebruikt, niet wetende hoe ik dat liedje altijd zong toen ons door AedM bezongen kind in de couveuse lag en steeds Heel Ver Weg voelde, en hoe dit liedje sinds de geboorte van Elva - exact twee jaar nadat hij werd geboren! - elke ochtend als ik wakker word in mijn hoofd zit. En hoe mijn twee jongste kinderen steeds maar met elkaar verbonden lijken te worden, dat voelt echt heel fijn en alsof ze heel dichtbij is
Zoek me om je heen als je voelt dat je me mist
Ik weet gerust wat mijn vertrek heeft aangericht
Morgen! Morgen heb ik weer wifiquote:Op donderdag 23 juli 2015 10:00 schreef Fazzoletti het volgende:
Komt er vandaag nog meer?![]()
het valt niet op dat ik nieuwsgierig ben he![]()
God.. dat zal ik wel zijn danquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Hier! Mijn boekje!
Ik vind m steeds leuker worden. De washitapefetish van LE, Achterhoekse Away, mijn persoonlijke kaart van NL, de tekening van mm, de zpelfauten van kwak
![]()
, de tegeltjeswijsheid van SQ, (dezelfde overigens die Shandaly ook al eens voor Secret Santa voor me geborduurd heeft en prijkt in mijn boekenkast (!)) en de pizzawijsheid van Ludann.
Alleen bij Away / Barrel weet ik niet wie nou precies wat heeft gedaan. Een van jullie heeft 6 blz ipv 8 lijkt het, maar ik kom er niet uit. Jullie handschriften hebben wel iets van elkaar.
Helemaal tof menschen en ik ben een volgende editie zeker weer van de partij
Fail..quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha! Ja, dan heeft Away er idd 6 gemaakt. Mysterie opgelost. Ik vind het wel leuk om te weten wie wat heeft gemaakt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |