abonnement Unibet Coolblue
pi_154888500
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Inmiddels is installatie gelukt. Hardwaretest gedraaid. Foutmelding op 3TB fusion disk. iMac is 1 jaar en 11 maanden oud dus ik ga Apple eens contacten...
Diagnose is door Amac gesteld: SSD blijkt defect te zijn. Wordt onder garantie/coulance vervangen, dus da's netjes.
pi_154890352
quote:
Gerucht: Apple wil telecomprovider worden
Apple zou plannen hebben om zelf telecomprovider te worden, zowel in de Verenigde Staten als Europa. Het bedrijf zou niet zelf een netwerk willen aanleggen, maar gebruik willen maken van de capaciteit van bestaande providers. In de Verenigde Staten zouden al tests plaatsvinden.

Bronnen binnen Apple hebben de plannen verteld tegenover Business Insider, maar officieel heeft het bedrijf nog niets naar buiten gelaten. Volgens de geruchten wil Apple een mvno worden, ofwel een telecomprovider die van het netwerk van een ander gebruikmaakt. Er zouden gesprekken worden gevoerd met providers om contracten voor lange termijnen af te sluiten, waarbij de verwachting is dat het nog wel vijf jaar kan duren voordat Apple daadwerkelijk zijn diensten commercieel kan aanbieden.

Er zouden gesprekken zijn gevoerd in de Verenigde Staten, waarbij ook de eerste tests al hebben plaatsgevonden. Ook in Europa zou Apple ambities hebben en zouden er gesprekken worden gevoerd met telecomproviders voor gebruik van hun netwerk. Of er ook wordt gepraat met Nederlandse providers is niet duidelijk. Ook blijft de mogelijkheid open om de plannen af te blazen, zo stelt Business Insider.

Concurrent Google is ook bezig met telecomactiviteiten, maar in tegenstelling tot Apple heeft Google deze diensten al wel openbaar gemaakt. Onder de naam Project Fi biedt Google zijn eerste abonnementen aan. Apple zelf kwam al eens met een eigen simkaart die het switchen tussen providers op de iPad gemakkelijker moet maken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_154892205
Heeft iemand ervaring met het kopen van Apple Care+ op eBay? Scheelt voor mijn ipad nogal een bak geld als ik het zo zie, maar ik heb geen idee of het wel zo betrouwbaar is.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 12:55:47 #229
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_154892816
Hier even een vraag over FlashPlayer; ik wil er vanaf.

Dus zodoende FlashPlayer verwijderd van mijn MacbookAir2011, maar nu krijg ik bij Youtube constant deze melding te zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk heb ik wel gewoon Quicktime op mijn Mac staan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook na het verwijderen van mijn cache, blijf ik gedwongen om Chrome te gebruiken voor Youtube. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? :)
pi_154892951
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 12:55 schreef Saninl het volgende:
Hier even een vraag over FlashPlayer; ik wil er vanaf.

Dus zodoende FlashPlayer verwijderd van mijn MacbookAir2011, maar nu krijg ik bij Youtube constant deze melding te zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk heb ik wel gewoon Quicktime op mijn Mac staan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook na het verwijderen van mijn cache, blijf ik gedwongen om Chrome te gebruiken voor Youtube. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? :)
YouTube moet je even handmatig op html5 instellen op Youtube.com/html5
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 13:57:29 #231
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_154894276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 13:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

YouTube moet je even handmatig op html5 instellen op Youtube.com/html5
Volgens mij staat daar alles zoals het hoort? Toch :'( ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154907887
Weet iemand een goede mediaplayer om films op de iPad af te spelen? Gratis zal onmogelijk zijn gok ik, dan een niet al te dure app graag :).
  Donald Duck held dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:57:35 #233
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_154908645
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:46 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand een goede mediaplayer om films op de iPad af te spelen? Gratis zal onmogelijk zijn gok ik, dan een niet al te dure app graag :).
VLC is gratis en speelt erg veel af, zonder omzetten. Qua beeld dan in ieder geval, door licentie-gedoe ondersteunt het niet alle geluidscodecs
Zelf gebruik ik ook CinexPlayer (betaald) (zie deze post), die heeft voor meer geluid ondersteuning.

en onderstaande post uit een ander topic bevat ook een aantal mogelijkheden:

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:44 schreef funrider het volgende:

[..]

Ik gebruik sinds ongeveer een jaar Infuse 3Pro (eenmalige 9,99 euro voor betaald) dit werkt fantastisch met mijn NAS en andere computers/mediaspelers die in het netwerk staan. Infuse speelt praktisch alles af op de iPad (mini2 in mijn geval) en iPhone (5s in mijn geval) en werkt super goed en heeft ook Chromecast ondersteuning (kan niet alle formaten doorsturen helaas) en nog fijner opensubtitles.org is ondersteund voor Engelstalige of (als beschikbaar) Nederlandstalige ondertiteling bij films/series. Daarnaast haalt ie ook automatisch de metadata binnen van films/series.

Overigens daarvoor ook nPlayer gebruikt die 4,99 euro is (eenmalig) en werkt ook nog steeds super echter mist Chromecast en opensubtitles ondersteuning, maar wel diverse audio codecs worden ondersteund. Hij ondersteund wel ook losse audio (bijv. mp3) in tegenstelling tot Infuse 3 Pro die alleen video ondersteund.

Een ander gratis alternatief is VidOn Player welke weer iets minder audio codecs ondersteund, maar wel veel video formaten aan kan.

Hier ook geen jailbreak nodig al mis ik nog wel qua attachments in e-mail (Apple Mail app) en deel opties (maximaal aantal foto's per e-mail) wat functionaliteiten die (hopenlijk) eindelijk in iOS9 gaan verbeteren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_154927401
Wat is het met mensen die gesealde iPads/iPhones verkopen voor fors onder de verkoopwaarde op Mar;ktplaats en Tweakers? De meeste hebben vaak een eigen winkel. Zo ver ik weet is de inkoopwaarde van een Apple-product (hardware dan, niet accesoires) vrijwel gelijk aan de doorgaans verkoopwaarde.. Lopen zij belasting te ontduiken of iets dergelijks?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:52:09 #235
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_154927528
Creditcardfraude meestal

Op marktplaats dan haha
pi_154927749
Mwah ik had een paar jaar terug via een vent via Tweakers met iets van 10 reviews ook een iPad aangeschaft voor zeker 100 euro onder de nieuwprijs, netjes gesealed in doos.. Die man had gewoon een winkel dus ik snap niet waarom hij precies ze van de hand deed voor die prijs. Altijd al afgevraagd. Ik vind het niet erg verder, zo lang het geen directe heling betreft
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:13:26 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_154928034


Apple watch en analoog in 1, slechts 112.000 dollar :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:54:20 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_154931127
Ah, wel boeiend, Office 2016, ziet er goed uit voorlopig :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_154934103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

VLC is gratis en speelt erg veel af, zonder omzetten. Qua beeld dan in ieder geval, door licentie-gedoe ondersteunt het niet alle geluidscodecs
Zelf gebruik ik ook CinexPlayer (betaald) (zie deze post), die heeft voor meer geluid ondersteuning.

en onderstaande post uit een ander topic bevat ook een aantal mogelijkheden:

[..]

Bij VLC kreeg ik dus die geluidscodec error. Heb nav je bericht CinexPlayer aangeschaft. Werkt uitstekend tot op heden. Hartelijk dank!
pi_154938801
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Ah, wel boeiend, Office 2016, ziet er goed uit voorlopig :).
Ik moet nog upgraden van beta naar volledige versie. Ben er wel erg blij mee. Heb alleen outlook zelf nog niet gebruikt maar die moet het ook beter doen in vergelijking met mail.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:22:10 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_154938826
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik moet nog upgraden van beta naar volledige versie. Ben er wel erg blij mee. Heb alleen outlook zelf nog niet gebruikt maar die moet het ook beter doen in vergelijking met mail.
Zakelijk gezien zeker ;). Gebruik niet zoveel Officemeuk, maar ik hou wel van upgrades :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_154957839
Is dat 3 maanden Apple Music proberen nou echt gratis? Ik moet namelijk een abo afsluiten voor 9,99 p/m maar kan ik dat stopzetten tijdens mijn 3 maanden 'gratis' zodat ik niet na mijn 3 'gratis' maanden aan een abo vastzit.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:16:42 #243
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_154961007
quote:
2s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:06 schreef Drankster het volgende:
Is dat 3 maanden Apple Music proberen nou echt gratis? Ik moet namelijk een abo afsluiten voor 9,99 p/m maar kan ik dat stopzetten tijdens mijn 3 maanden 'gratis' zodat ik niet na mijn 3 'gratis' maanden aan een abo vastzit.
Je typt je antwoord hier zelf al.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_154963300
Waar blijft de back-to-school actie, zowel in de Amerikaanse education store als in de Nederlandse is er nog geen spoor van te bekennen.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:29:13 #245
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_154966121
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:47 schreef Collide het volgende:
Waar blijft de back-to-school actie, zowel in de Amerikaanse education store als in de Nederlandse is er nog geen spoor van te bekennen.
Ik heb ergens gelezen dat die er dit jaar wrs niet gaat komen, dit om een reden die ik zo even niet meer weet.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_154970258
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:29 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat die er dit jaar wrs niet gaat komen, dit om een reden die ik zo even niet meer weet.
Hij is er toch vanaf morgen ontvang je een Beats koptelefoon als je een mac koopt als student.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 augustus 2015 @ 12:46:07 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154980958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:34 schreef Collide het volgende:

[..]

Hij is er toch vanaf morgen ontvang je een Beats koptelefoon als je een mac koopt als student.
Een koptelefoon, je verwacht het niet.

Had ik toch liever Storetegoed gehad.
pi_154981189
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 08:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Die stond uit toen het gebeurde. Ik heb mezelf ook gebeld vanaf mijn vaste nummer. De ene keer komt een telefoontje gewoon door, de andere keer verschijnt er op het moment waarop de telefoon contact probeert te maken meteen een melding dat ik een gemiste oproep heb en gaat hij meteen naar de voicemail.
Ik heb dat probleem ook een tijd gehad. Een verse installatie van iOS (dus volledig herstellen) + terugzetten van backup verhielp het.
pi_154981403
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 12:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Een koptelefoon, je verwacht het niet.

Had ik toch liever Storetegoed gehad.
Dan verkoop je toch die koptelefoon voor de helft van de prijs. Dat moet volgensmij best lukken.
pi_154983028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bij VLC kreeg ik dus die geluidscodec error. Heb nav je bericht CinexPlayer aangeschaft. Werkt uitstekend tot op heden. Hartelijk dank!
VLC ondersteund ook nauwelijks audio codecs.
Mooi dat CineXPlayer bevalt. Ik heb die nooit gebruikt.

Ik zweer bij Infuse 3 Pro (9,99 euro) kost wat, maar dan heb je ook wat. Zie ook andere alternatieven in eerder bericht van Saviour.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')