nog niets van gezienquote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ben gister eens begonnen aan Continuum
Klinkt wel erg interssant. Is die op Netflix?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ben gister eens begonnen aan Continuum
Weet ik niet, wel op de welbekende torrntboer die ik gebruikquote:Op maandag 22 juni 2015 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt wel erg interssant. Is die op Netflix?
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn jullie nu werkelijk allemaal serie's gaan kijken?
Nee, ik werkquote:Op maandag 22 juni 2015 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn jullie nu werkelijk allemaal serie's gaan kijken?
Ik geniet nog even van vrijheid, maar dat is niet zo sociaal heb ik vernomen van iemand anders...quote:
Je weet wie 't zeiquote:Op maandag 22 juni 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van vrijheid, maar dat is niet zo sociaal heb ik vernomen van iemand anders...
Je hebt volkomen gelijk, frustratie kwam weer even omhoog.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je weet wie 't zeidaar zou ik me nog minder van aantrekken dan de duivel zelf.
Snap de frustratie heel goed. Zo jammer dat er eigenlijk maar 2,5 users hier op BNW zijn die regelmatig de sfeer lopen te verpesten.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, frustratie kwam weer even omhoog.
Ook de reden dat ik tijd geleden niet zoveel meer langs kwam in de andere delen van BNW.
Maar slowchat zelf blijft nog wel gezellig en leuk
Dan vraag ik mij af waar je over droomdequote:Op maandag 22 juni 2015 16:35 schreef Wingding het volgende:
als een blok in slaap gevallen, inclusief sliertje uit mijn mond zeg
vast over een zinkend schip en allemaal knappe sterke matrozen die me kwamen reddenquote:Op maandag 22 juni 2015 16:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar je over droomde
1080p DD5.1 WEB-DL all the wayquote:Op maandag 22 juni 2015 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
Er is nu een webrip te vinden van Mad Max.
Ik heb hem al in de download staanquote:
En er was zeker nog maar genoeg ruimte op het stukje hout voor één persoonquote:Op maandag 22 juni 2015 16:38 schreef Wingding het volgende:
[..]
vast over een zinkend schip en allemaal knappe sterke matrozen die me kwamen redden
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb hem al in de download staan![]()
Vanavond mezelf verwennen (klinkt ongelofelijk fout) met een bierje en een sticky(lang geleden) en Mad Max aan!
nu wil ik dit ookquote:Op maandag 22 juni 2015 16:44 schreef Divje het volgende:
Denk dat ik voordat de film begint even wat burgers ga maken
http://thepioneerwoman.com/cooking/2015/06/freddys-burgers/
hahaha nee en nu heb ik een stijve nek en niemand die mijn nek masseert, zelfs geen klein matroosjequote:Op maandag 22 juni 2015 16:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En er was zeker nog maar genoeg ruimte op het stukje hout voor één persoon
Ik heb nog geen één Poltergeist film gezienquote:Op maandag 22 juni 2015 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]exactly my plans! Alleen ga ik Poltergeist kijken
Ben de hele dag al aan 't downloaden, nieuwe HDD dus moet veel series en films opnieuw downloaden![]()
Ja sorry dat mijn 'mooie handen' niet in de buurt zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 16:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
hahaha nee en nu heb ik een stijve nek en niemand die mijn nek masseert, zelfs geen klein matroosje
Ik ook niet hoor, dit is m'n eerstequote:Op maandag 22 juni 2015 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen één Poltergeist film gezien
Dan wens ik je een hele fijne nachtrust na de filmquote:
ja heeeee stuur die handen eens naar me toequote:Op maandag 22 juni 2015 16:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen één Poltergeist film gezien
[..]
Ja sorry dat mijn 'mooie handen' niet in de buurt zijn
Zaterdag & gisteren niet geblowed.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Div, hoe gaat het met het blowen?
Ik wou vanavond niets meer halen maar denk dat ik toch ga
Nouja, wel goed dat je die dagen niet heb geblowed natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaterdag & gisteren niet geblowed.
Heb vanmiddag de groenteboer een bezoekje gebracht
Kwam omdat er zoveel series en films uit zijn gekomen vandaag![]()
Zitn indu posty, typt wels wats moeilyker metg pungt vans mu bneusdquote:Op maandag 22 juni 2015 16:52 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja heeeee stuur die handen eens naar me toe
Nope. Waren echte Nope!-dagen. Gelukkig had ik de afleiding hier in het topicquote:Op maandag 22 juni 2015 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, wel goed dat je die dagen niet heb geblowed natuurlijk. Beviel het?
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zitn indu posty, typt wels wats moeilyker metg pungt vans mu bneusd
Hij slaat uit frustratie met iets anders op het toetsenbordquote:
Ja he ho eens even, die ga ik niet op de post doen!quote:
Preciesquote:Op maandag 22 juni 2015 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij slaat uit frustratie met iets anders op het toetsenbord
helpt ook niet tegen mijn stijve nek als je die op de post zou doenquote:Op maandag 22 juni 2015 16:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja he ho eens even, die ga ik niet op de post doen!
[..]
Precies
allemaal aan de hamburgersquote:Op maandag 22 juni 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Waren echte Nope!-dagen. Gelukkig had ik de afleiding hier in het topic
Heb zo'n zin in zo'n burger, ga er direct 1 maken
Wel als je het all-in pakket zal nemenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:00 schreef Wingding het volgende:
[..]
helpt ook niet tegen mijn stijve nek als je die op de post zou doen![]()
dat kost een hoop postzegels denk ikquote:Op maandag 22 juni 2015 17:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel als je het all-in pakket zal nemen
Of tweequote:Op maandag 22 juni 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je ooit weer eens in de buurt bent bak ik zo'n lekker burgertje voor jequote:
Bestaan die dingen nog ?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:02 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat kost een hoop postzegels denk ik
Hahaha.. ach, je moet er aan wennen. Denk ik. Straks naar de shop dus ...quote:Op maandag 22 juni 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Neem ik wat lekkers mee voor later 's avonds. Iets groens en duurzaams.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je ooit weer eens in de buurt bent bak ik zo'n lekker burgertje voor je
hier kan ik niks bij bedenken, komkommer?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem ik wat lekkers mee voor later 's avonds. Iets groens en duurzaams.
Nope. Een komkommer rookt niet zo lekker wegquote:Op maandag 22 juni 2015 17:06 schreef Wingding het volgende:
[..]
hier kan ik niks bij bedenken, komkommer?
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Een komkommer rookt niet zo lekker weg
Groen, grass, garnalen, wietje.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:06 schreef Wingding het volgende:
[..]
hier kan ik niks bij bedenken, komkommer?
dat met die indianen ken ik nogquote:Op maandag 22 juni 2015 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Groen, grass, garnalen, wietje.
Komkommer doet me denken aan Sex voor de Buch uit de jaren negentig.
Een stel verkleed als indianen, en een uitgeholde komkommer of courgette![]()
Dat was echt het diepte punt van televisie toen.
Ja, ach, is meestal een week of 2 en dan ben ik er wel aan gewend. Maar de drang blijft.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.. ach, je moet er aan wennen. Denk ik. Straks naar de shop dus ...
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem ik wat lekkers mee voor later 's avonds. Iets groens en duurzaams.
welke kruiden heb je gebruikt dan?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:18 schreef Divje het volgende:
Omnomnom. heb het gehakt blijkbaar zo gekruid dat ik flashbacks krijg naar een lekker runderburger die ik ooit op het centraal station in Barcelona at. Even opschrijven.
En lang leve grillpannenkan de smaak ook vandaan komen. Omg.
Klein beetje Rock-salt.quote:
een keukenprins, leukquote:Op maandag 22 juni 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Klein beetje Rock-salt.
Klein beetje gemixte peper
Een snufje Cayennepeper
Ietsiepietsie kerrie
En veel liefde
Kaas is gewoon cheddar van de Aldi, en 3 rooie ui ringetjes erop, en dat op een kaiserbroodje.
Valt mee hoorquote:
Niks. En met pasta valt er genoeg te variëren dat het nog leuk is.quote:
wel een hele leuke hobby vind ik en het heeft iets sexy, een man in de keukenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Zijn periodes dat ik het internet afstruin naar leuke receptjes, vooral finger-food zoals burgertjes, Quesadilla's en andere kleine makkelijke gerechten. Af en toe kom je iets tegen waar je wat langer mee bezig bent, zoals een kazige bloemkoolsoep. Maar omdat het zo lekker lijkt ga ik er toch mee bezigEn dan vind ik het ook echt leuk om lekker aan te rommelen in de keuken
mis alleen nog zo'n mooi schort.
Probeer deze periodes zo lang mogelijk vast te houden, want dan vreet ik me helemaal ziek in allerlei lekkernijen
Kan zo weer over zijn, en dan eet ik aardappels en pasta, of gewoon niet
Complex persoon
Het is ook een leuke hobby iddquote:Op maandag 22 juni 2015 17:30 schreef Wingding het volgende:
[..]
wel een hele leuke hobby vind ik en het heeft iets sexy, een man in de keuken![]()
ik ben verwend door mijn ouders vroeger met uit eten, die gaan echt vaak, nu nog, drie keer in de week minimaal dus ik bak er niet veel van zelf in de keuken, sorry
lekkerquote:Op maandag 22 juni 2015 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, schijt, ik draai mij nu één pretsigaret!
Heb lang genoeg niet gerookt, dus ik zeg dat het mag vandaag.
Alle verplichtingen zijn gedaan en achter de rug!
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is ook een leuke hobby iddsexy, weet ik niet
heb geen spiegels in de keuken
![]()
En ach, geeft toch niet. Gaan we lekker uit eten, krijg je de volgende ochtend zo'n burgertje
Dat burgertje is om weer op te laden na je 'ontbijt'quote:Op maandag 22 juni 2015 17:35 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ok deal maar ik lust vroeg in de ochtend liever wat anders eigenlijk
Best. Combi. Everrrquote:
Worst?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:35 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ok deal maar ik lust vroeg in de ochtend liever wat anders eigenlijk
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat burgertje is om weer op te laden na je 'ontbijt'
Ewwwquote:Op maandag 22 juni 2015 17:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
ligt er aan wat er aan de worst hangt
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
Heb nu a 3 tipjes gedraaid![]()
Misschien even niet mee lezen en focussen op het draaien.
Ehhhh... Huh?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
ligt er aan wat er aan de worst hangt
quote:
Zal ze niet bedoelen' aanvast zit' en niet aanhangt?quote:
preciesquote:Op maandag 22 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Zal ze niet bedoelen' aanvast zit' en niet aanhangt?
Gehaktballen maken als een baas, maar die hint niet.quote:
Het begon als bal, ze waren heel snel plat!quote:Op maandag 22 juni 2015 17:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gehaktballen maken als een baas, maar die hint niet.
Where did it go wrong Div
Ja ho eens, wat is dit voor omgekeerde psychologie.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
sorry![]()
haal je nu hamburgers voor me door de regen?
Dat verklaard.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Zal ze niet bedoelen' aanvast zit' en niet aanhangt?
ik zal het goed maken, net een leuk strand jurkje besteld voor nop eigenlijk, nu nog zon en warmtequote:Op maandag 22 juni 2015 17:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Het begon als bal, ze waren heel snel plat!
En ik weet het echt niet
[..]
Ja ho eens, wat is dit voor omgekeerde psychologie.
ik derptequote:Op maandag 22 juni 2015 17:50 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zal het goed maken, net een leuk strand jurkje besteld voor nop eigenlijk, nu nog zon en warmte![]()
http://www.sammydress.com(...)LSo8YCFWHlwgodRooL3Q
Slim Shadyquote:Op maandag 22 juni 2015 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
Klaar met draaien en nu,
''I'm going to a pretty place now where the flowers grow i'll be back in an hour or so''
We de tekst kent
in Nederland maar op een plek, de schelpweg in Zeeland vlakbij Domburg, heerlijk rustig en een paar leuke relaxte lounge strandtentenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga je vaak naar het strand? Zoja, waar?
Oi, das wel erg ver om stiekem in bosjes te liggen glurenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:54 schreef Wingding het volgende:
[..]
in Nederland maar op een plek, de schelpweg in Zeeland vlakbij Domburg, heerlijk rustig en een paar leuke relaxte lounge strandtenten
Straks, ben je lekker stoned, zet je youtube aan en typ je in Lil Kleine ft Ronnie Flex .......quote:Op maandag 22 juni 2015 17:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies![]()
Okay, heb een insta droge mond al
B laat die Poolse voor wat ze is en gaat ringedingding achter Wingding aanquote:Op maandag 22 juni 2015 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Oi, das wel erg ver om stiekem in bosjes te liggen gluren
B. is dichterbij. Zeg B.!
De inhoud erbij raden word een beetje vervelend.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:50 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik zal het goed maken, net een leuk strand jurkje besteld voor nop eigenlijk, nu nog zon en warmte![]()
http://www.sammydress.com(...)LSo8YCFWHlwgodRooL3Q
Straks?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Straks, ben je lekker stoned, zet je youtube aan en typ je in Lil Kleine ft Ronnie Flex .......
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B laat die Poolse voor wat ze is en gaat ringedingding achter Wingding aan
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Straks?
Heb de tablet met spotify al aangesloten op de versterker
Doe een keer makkelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Dilemma's:
Ga ik in de buurt naar de groente boer, en zelf draaien, of ga ik 10 minuten verder voorgedraait halen. #firstworldproblems.
B?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Oi, das wel erg ver om stiekem in bosjes te liggen gluren
B. is dichterbij. Zeg B.!
Nooit maar dan ook nooit voorgedraaide halen.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Dilemma's:
Ga ik in de buurt naar de groente boer, en zelf draaien, of ga ik 10 minuten verder voorgedraait halen. #firstworldproblems.
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B laat die Poolse voor wat ze is en gaat ringedingding achter Wingding aan
Hij schiet er nog niks mee op zoquote:Op maandag 22 juni 2015 18:02 schreef Scrummie het volgende:
@lav en schommel;
Dank voor deze adviezen
Ze zijn wel zeeeeer tegenstrijdig Scrumquote:Op maandag 22 juni 2015 18:02 schreef Scrummie het volgende:
@lav en schommel;
Dank voor deze adviezen
Dat kan ik nietquote:Op maandag 22 juni 2015 18:03 schreef Divje het volgende:
Voor een goeie joint moet je lekker zelf 1 draaien
Je hebt daar ook van die machientjes voorquote:
die voorgedraaide zijn zo wisselend vind ik, ene keer zit er heel veel in en de andere keer proef je niksquote:
shaggies draaien dus?quote:Op maandag 22 juni 2015 18:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oefenen zonder er echt wiet in te doen
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn wel zeeeeer tegenstrijdig Scrum![]()
Maar geeft niet want
Vanaf renesse kan ik strand van Domburg niet zien...quote:Op maandag 22 juni 2015 18:01 schreef Wingding het volgende:
[..]ik zet wel een blonde pruik en een grote zonnebril op
Renesse is me te druk ben ik bangquote:Op maandag 22 juni 2015 18:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vanaf renesse kan ik strand van Domburg niet zien...
Oh, heb ik wel eens gedaan toen ik op een zondag avond geen peuken had en geen kleine vloei meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel weer uit elkaar peuteren. Die dingen wil je niet roken![]()
Brr, vind dat zo vies hequote:Op maandag 22 juni 2015 18:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, heb ik wel eens gedaan toen ik op een zondag avond geen peuken had en geen kleine vloei meer.
Heb toen met een lange vloei, en ja met tip een peukje gemaakt![]()
Royalsadness
tussen de vrijende pubers zeker?quote:Op maandag 22 juni 2015 18:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je moet de juiste plekjes in de duinen weten
Hup Scrum, zelf 1 draaien.quote:
Yep, waarheid. Thanks!quote:Op maandag 22 juni 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Hup Scrum, zelf 1 draaien.
In die 10 minuten dat je verder reist voor een voorgedraaide kan je thuis 2 draaien. En die zijn lekkerder dan zo'n voorgedraaide, en je hebt meer wiet.
Hier schijnt de zon nu gewoon al dik een uurquote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef Wingding het volgende:
pfttt luie billen van de bank, wat fatsoenlijks aantrekken en op de fiets naar de winkel, hoop dat het droog blijft
Dat is snachts maar is veel minder nu duin en strand niet meer is wat het was.quote:
Ik kan me als ik stoned ben uren vermaken met rare google dingen. 'Relativiteitstheorie' en we zijn uuuuren verder, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
Wiet en internet, iets willen opzoeken, en aan de hele andere kant van het internet uitkomen.
het is hier superdonkerquote:Op maandag 22 juni 2015 18:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu gewoon al dik een uur
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
En het kutte is, je denkt, mooi leerzaam. Maar de dag erna is alles kwijt
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan me als ik stoned ben uren vermaken met rare google dingen. 'Relativiteitstheorie' en we zijn uuuuren verder, bijvoorbeeld.
Beide, heel herkenbaar jaquote:Op maandag 22 juni 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
En het kutte is, je denkt, mooi leerzaam. Maar de dag erna is alles kwijt
Hahaha herkenbaar. Punt is; ze op dat moment doen is ook te vaag. Of ik ben dan te lui.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb altijd de vetste melodieën in m'n hoofd vlak voor het slapen, en die wil ik dan onthouden, zodat ik ze de volgende dag direct kan programmeren. Maar neeee, compleet blanco.
Eigenlijk zijn ze 5 minuten later als ik moet pissen alweer verdwenen.![]()
Hahaha precies.. Zo heb ik nog DMT: The spirit molecule, liggen.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Beide, heel herkenbaar ja![]()
Zo ben ik ooit ook eens' What the bleep do we know' gaan kijken.
Ook zo gekocht van, die kijk ik wel eens met een garnaaltje erbij.
Ik ging vaak zo photoshoppen in het verleden, gnaaltje en koptelefoon opquote:Op maandag 22 juni 2015 18:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb altijd de vetste melodieën in m'n hoofd vlak voor het slapen, en die wil ik dan onthouden, zodat ik ze de volgende dag direct kan programmeren. Maar neeee, compleet blanco.
Eigenlijk zijn ze 5 minuten later als ik moet pissen alweer verdwenen.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:28 schreef Wingding het volgende:
stoned kijken naar VSauce![]()
nu echt ervandoor even snel anders val ik van mijn graatje
Idd luiheid, of veel te vaagquote:Op maandag 22 juni 2015 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar. Punt is; ze op dat moment doen is ook te vaag. Of ik ben dan te lui.
Ook veel gedaan jaquote:Op maandag 22 juni 2015 18:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ging vaak zo photoshoppen in het verleden, gnaaltje en koptelefoon op![]()
Creatieve bende creëren
Wel een goede tipm nooit een vrouw vertellen dat je kan photoshoppenquote:Op maandag 22 juni 2015 18:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Idd luiheid, of veel te vaag
[..]
Ook veel gedaan ja
Succes!quote:Op maandag 22 juni 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ook de deur uit. Snel achter winfsing aan.
Komt voor elkaar!quote:Op maandag 22 juni 2015 18:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Succes!
Vraag mijn handen ook even terug als je wil.
Dat heb ik nooit erg gevondenquote:Op maandag 22 juni 2015 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel een goede tipm nooit een vrouw vertellen dat je kan photoshoppen![]()
Krijg je meteen allemaal verzoekjes...
was jij die jongen die me steeds aan het aanstaren wasquote:Op maandag 22 juni 2015 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ook de deur uit. Snel achter winfsing aan.
Denk het! Was ie knap?quote:Op maandag 22 juni 2015 19:11 schreef Wingding het volgende:
[..]
was jij die jongen die me steeds aan het aanstaren was
Dan was ik het niet. 30 enzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
hij zag er best lekker uit ja, helaas wel te jong voor mij
mooie leeftijd toch?quote:
Dan zou ik ook nee zeggenquote:Op maandag 22 juni 2015 19:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
mooie leeftijd toch?![]()
leeftijd maakt niet zo heel veel uit maar met zo'n knulletje zou het toch wel raar voelen, die zit nog op de middelbare school waarschijnlijk.
maar wel schattig, hij werd helemaal verlegen en zenuwachtig toen ik hem lachend terug aan keekquote:Op maandag 22 juni 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zou ik ook nee zeggen. Maar ja, wat is leeftijd ja. Als het goed voelt.. Al moet dat niet overdreven worden
.
Dat is lief jaquote:Op maandag 22 juni 2015 19:44 schreef Wingding het volgende:
[..]
maar wel schattig, hij werd helemaal verlegen en zenuwachtig toen ik hem lachend terug aan keek
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is lief ja. Maar dat effect heb je vast ook op mensen van 30
.
gelukkig voor jou ben je dan niet zoquote:Op maandag 22 juni 2015 19:48 schreef Wingding het volgende:
[..]soms wel, het valt me wel eens op
als ik net als mijn beste vriendin zou zijn dan had ik al 8 kinderen of zo
moet er niet aan denken, ik voel me nog te onvolwassen daarvoor maar wie weetquote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
gelukkig voor jou ben je dan niet zo. 1 of 2 is voldoende
je bent nog jong genoeg. 27 toch? over 10 jaar gaan we daten dus dan kan er ook wel een kindje bij tegen die tijd.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:53 schreef Wingding het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, ik voel me nog te onvolwassen daarvoor maar wie weet
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:48 schreef Wingding het volgende:
als ik net als mijn beste vriendin zou zijn dan had ik al 8 kinderen of zo
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
je bent nog jong genoeg. 27 toch? over 10 jaar gaan we daten dus dan kan er ook wel een kindje bij tegen die tijd.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet het zelf ook niet helemaal. Maar zo keek ik iig
Het was een mengeling van verwardheid, en verbazing denk ikquote:Op maandag 22 juni 2015 19:58 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
leuk, ik heb iets met die groene kikker
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Het was een mengeling van verwardheid, en verbazing denk ik
pics.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:00 schreef Wingding het volgende:
[..]ik had het niet over mezelf hoor, wel een hele knappe meid, dat wel
Haha snapte ikquote:Op maandag 22 juni 2015 20:00 schreef Wingding het volgende:
[..]ik had het niet over mezelf hoor, wel een hele knappe meid, dat wel
kan ik niet maken tegenover haar echt niet, maar ok, ze is erg slank, felblauwe grote ogen, lang blond haar en ze heeft iets alsof ze uit Noord-Europa komt, iets Viking lijkt het wel. ik snap dat mannen helemaal wild worden als ze haar zien en eigenlijk is ze nog heel aardig ookquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 22 juni 2015 20:06 schreef Wingding het volgende:
[..]
kan ik niet maken tegenover haar echt niet, maar ok, ze is erg slank, felblauwe grote ogen, lang blond haar en ze heeft iets alsof ze uit Noord-Europa komt, iets Viking lijkt het wel. ik snap dat mannen helemaal wild worden als ze haar zien en eigenlijk is ze nog heel aardig ook
zo zie ik er weer uitquote:Op maandag 22 juni 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Beetje jammer van die 8 kinderen alleen, maar ach
.
Al doe mij maar zuid europees.
Nicequote:Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef Wingding het volgende:
[..]
zo zie ik er weer uit![]()
pappa is van Sardinië
Dan krijg je zo'n scene uit American Pie, of was dat nou scary moviequote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
zonde, bewaren voor een leuk meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scary movie dus
oh ah toma toma vem vem vem vem
ik ben er pas een keer geweest, aardige mensen maar ik spreek amper Italiaansquote:Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. ga je daar dan ook op vakantie of?
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n scene uit American Pie, of was dat nou scary movieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scary movie dus![]()
Hmm, dat klinkt wel goed. Toch 's bezoeken daarquote:Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben er pas een keer geweest, aardige mensen maar ik spreek amper Italiaans![]()
en mijn verre familie bestaat uit kleine dikke mannetjes en knappe vrouwen met enorme borsten, ik keek mijn ogen uit daar, zo raar, viel echt op
Gelukkig wel.quote:
Hahaha, dat zou wel briljant zijn jaquote:Op maandag 22 juni 2015 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik ga wel m'n plafond in de slaapkamer donker maken, en dan met tape wat plekken afplakken en er een flats witte saus tegen aan klaaien zodat je precies zo'n afdruk van een vrouw op je plafond krijgt
ja mijn vader spreekt het vloeiend maar hij heeft het mij nooit opgedrongen, ik vind het wel een trubbelige taal hoor als ze snel gaan discussiërenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel goed. Toch 's bezoeken daarIk ben niet klein maar wel eh dik denk ik. Dus dan ben ik helemaal gewild daar.
En Italiaans moet je dan leren, mooie taal!
Wat is trubbelig? Ik vind het zo tof hoe men daar, en ook in Spanje enzo, praat. Vol passie en vuur, heerlijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja mijn vader spreekt het vloeiend maar hij heeft het mij nooit opgedrongen, ik vind het wel een trubbelige taal hoor als ze snel gaan discussiëren
ik heb dat ook af en toe, als ik heel kwaad ben lijkt het ook net Italiaansquote:Op maandag 22 juni 2015 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is trubbelig? Ik vind het zo tof hoe men daar, en ook in Spanje enzo, praat. Vol passie en vuur, heerlijk.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik heb dat ook af en toe, als ik heel kwaad ben lijkt het ook net Italiaans![]()
famillie is erg fel af en toe
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
kan niet wachten tot die 10 jaar voorbij zijn, lekker felle discussies voeren, ruzie maken met jou. Prima prima.
geeft niets, geeft niets. echt liefde enzoquote:Op maandag 22 juni 2015 20:23 schreef Wingding het volgende:
[..]dan ben ik oud, dik en versleten en heb ik 8 kinderen
en een rijke succesvolle knappe man uiteraardquote:Op maandag 22 juni 2015 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
geeft niets, geeft niets. echt liefde enzo
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:25 schreef Wingding het volgende:
[..]
en een rijke succesvolle knappe man uiteraard
Dan weet je wat je moet doen, minder kritisch zijn. En die preutsheid geloof ik dan weer niet. Iemand die preuts is gaat toch niet kooi dansen?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:27 schreef Wingding het volgende:
[..]
alsof ik die ooit tegen ga komen met mijn kritische preutsheid![]()
ik ben niet verlegen zeker niet maar ik duik ook weer niet snel het bed in met een man, helaas voor mij en sommige kerels danquote:Op maandag 22 juni 2015 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen, minder kritisch zijn. En die preutsheid geloof ik dan weer niet. Iemand die preuts is gaat toch niet kooi dansen?Of zie ik dat helemaal verkeerd.
Is alleen maar te prijzen. Tegenwoordig ...quote:Op maandag 22 juni 2015 20:29 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben niet verlegen zeker niet maar ik duik ook weer niet snel het bed in met een man, helaas voor mij en sommige kerels dan
nou ik ben soms best jaloers op een rare manier op sommige vriendinnen die honderd keer zoveel mee maken als ikquote:Op maandag 22 juni 2015 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is alleen maar te prijzen. Tegenwoordig ...
mja, maar je kan jezelf niet veranderen tochquote:Op maandag 22 juni 2015 20:33 schreef Wingding het volgende:
[..]
nou ik ben soms best jaloers op een rare manier op sommige vriendinnen die honderd keer zoveel mee maken als ik
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mja, maar je kan jezelf niet veranderen toch. Liever iemand als jij dan iemand waar de sperma bij wijze van nog uit druipt. Of is dat wat te grof uitgedrukt.
echt, hoe bedoel je, weinig vriendinnen gehad?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
als ervaring het criterium is kan ik wel inpakken.
ik kan ze op 1 vinger tellen, dus jaquote:Op maandag 22 juni 2015 20:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt, hoe bedoel je, weinig vriendinnen gehad?
oei dat is wel erg weinigquote:Op maandag 22 juni 2015 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik kan ze op 1 vinger tellen, dus ja
ja weinig hequote:Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
oei dat is wel erg weinig![]()
hoe komt het denk je? je bent erg aardig en leuk als ik je zo lees namelijk
Thanksquote:Op maandag 22 juni 2015 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Mochten jullie je vervelend er is nu een docu over Satudarah op NPO2. 'One Blood'.
Mwah. Genoeg mannen die niet rijk en misschien minder succesvol zijn maar wel erg lief en leuk.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:25 schreef Wingding het volgende:
[..]
en een rijke succesvolle knappe man uiteraard
niks mis met die gedachte in basis, en ik ben ook dromerig, heel erg zelfsquote:Op maandag 22 juni 2015 20:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja weinig he. En dank je
Hoe het komt.. ik ben nooit iemand geweest die nouja, snel op meisjes afstapte. En vroeger zei ik al, toen ik nog jong was, dat ik pas ging zoenen met iemand als ik er echt iets voor voelde. Was ik 11 ofzo. En dat is er in blijven hangen geloof ik. Zei het gister ofzo ook al, wat dat betreft ben ik veel te dromerig en iemand die leeft in een fantasie wereldje van romantische films ofzo.
mee eens hoor, zoiets zoek ik dus echt niet, ken genoeg van die zogenaamde glamour types, niks voor mij brrrrrquote:Op maandag 22 juni 2015 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Genoeg mannen die niet rijk en misschien minder succesvol zijn maar wel erg lief en leuk.
Ik ben nu al helemaal perplex. Wat een gasten zeg. Staat zo'n man te vertellen hoe hij iemand doodschoot en dat het toch wel tegenviel hoe lang het duurde voor hij dood was.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks. Geen TV hier though, dus dat word 'm niet.
Het is een bizarre wereld ja. Hier in de buurt zitten ze ook, zwager ging er eens langs. Bij de deur mobiel inleveren etc, bizar gedoe.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu al helemaal perplex. Wat een gasten zeg. Staat zo'n man te vertellen hoe hij iemand doodschoot en dat het toch wel tegenviel hoe lang het duurde voor hij dood was.
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben nu al helemaal perplex. Wat een gasten zeg. Staat zo'n man te vertellen hoe hij iemand doodschoot en dat het toch wel tegenviel hoe lang het duurde voor hij dood was.
Bizar is het goed woord ja.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een bizarre wereld ja. Hier in de buurt zitten ze ook, zwager ging er eens langs. Bij de deur mobiel inleveren etc, bizar gedoe.
Nee, is ook niets mis mee, zolang het je maar niet tegen houd.. en dat andere, als ik het kon zal het vast geweldig zijn, maar over het algemeen begin ik dan te stotteren en te hakkelenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
niks mis met die gedachte in basis, en ik ben ook dromerig, heel erg zelfs
maar ik kan ook echt wel gewoon geil zijn en een man versieren, ik denk dat dat voor een vrouw anders is
maar dat stotteren kan ook weer heel lief over komen, ja toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, is ook niets mis mee, zolang het je maar niet tegen houd.. en dat andere, als ik het kon zal het vast geweldig zijn, maar over het algemeen begin ik dan te stotteren en te hakkelen. En ja, voor een vrouw is dat anders. Mannen worden toch ook vaker/makkelijker afgewezen dan een vrouw, heb ik altijd het idee. Geen idee of dat echt zo is hoor.
ja, kan, misschienquote:Op maandag 22 juni 2015 20:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
maar dat stotteren kan ook weer heel lief over komen, ja toch?
dat laatste denk ik ook wel ja
ooit vangt iemand me en ontvoert me naar zijn prachtige witte kasteel met mooie bloementuin waar ik naakt kan rond rennenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja, kan, misschien. Ach.. Voor alles komt een moment. Ook voor jou
Ik kan ook erg bedreigend stotteren. Dat kan allemaal.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:51 schreef Wingding het volgende:
maar dat stotteren kan ook weer heel lief over komen, ja toch?
DM je adres tegen die tijd, ga ik foto's maken vanuit de bosjes. Stalker enzo.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
ooit vangt iemand me en ontvoert me naar zijn prachtige witte kasteel met mooie bloementuin waar ik naakt kan rond rennen![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DM je adres tegen die tijd, ga ik foto's maken vanuit de bosjes. Stalker enzo.
Indrukwekkend he Inso?quote:
Zou echt het gezicht van zo'n meiske willen zien als ze dronken in bed is beland jaquote:Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou wel briljant zijn ja. Komt je toekomstige vrouw op bezoek, je eindigt in de slaapkamer, ze word 's ochtends wakker... de rest is je fantasie
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou echt het gezicht van zo'n meiske willen zien als ze dronken in bed is beland ja![]()
Was het maar zo'n feest. Stap niet snel op vrouwen af. En die keren dat ik met een vrouw spreek eindigt het meestal in een 'fijne dag meneer' 'ja, werkze nog even he' bij de supermarktquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Stap niet snel op vrouwen af. En die keren dat ik met een vrouw spreek eindigt het meestal in een 'fijne dag meneer' 'ja, werkze nog even he' bij de supermarkt
ja wel interessantquote:Op maandag 22 juni 2015 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Indrukwekkend he Inso?
Die Molukker heeft wel gelijk. De Nederlandse regering heeft ze van alles beloofd maar er is niets van waargemaakt.
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Stap niet snel op vrouwen af. En die keren dat ik met een vrouw spreek eindigt het meestal in een 'fijne dag meneer' 'ja, werkze nog even he' bij de supermarkt
Hehe jep.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe jep.
Ach, zolang ik 's nachts Emily Kinney naast me heb. Al is die trut er alleen als ik al even slaap, nooit ervoor.
Hahaha.. "heb ik iets van je aan ofzo"?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]Emily
Ben ook zo iemand die eerder aan een meid vraagt wat ze van me moet omdat ze me aanstaart, ipv een leuk gesprek te beginnen
#lompehork
Idd jaquote:Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha.. "heb ik iets van je aan ofzo"?
Ooit he.. zat tegenover een mooie dame, ik zelf was 17 ofzo. Gesprek ging fantastisch kut. Ging helemaal de verkeerde kant op. Dus ik zat daar te zweten en te trillen en te balen, en nog zegt ze "hey, stel nou dat we hier weg gaan he, wat zou je dan doen?". Ik wist gewoon niets te antwoorden. Dame stond op en liep weg.
Volgende keer gewoon terugpiepen.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:26 schreef Wingding het volgende:
mijn boiler piepte net constant, werd er even helemaal gek van maar het is net gestopt
En je hebt geen idee wat er aan de hand was?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:26 schreef Wingding het volgende:
mijn boiler piepte net constant, werd er even helemaal gek van maar het is net gestopt
totaal niet neequote:Op maandag 22 juni 2015 21:28 schreef Divje het volgende:
[..]
En je hebt geen idee wat er aan de hand was?
De basis van elke relatie! Zelfs met je ketel / boiler.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan doen wat Scrummie zegt, communiceren met dat ding!
ik werd er bijna al gek van, ik ben ook totaal niet technischquote:Op maandag 22 juni 2015 21:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan doen wat Scrummie zegt, communiceren met dat ding!
Wat voor merk boiler? Toevallig de website van 1 van de grootste ketel/boiler makers van NL gemaaktquote:Op maandag 22 juni 2015 21:30 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik werd er bijna al gek van, ik ben ook totaal niet technisch
echt?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat voor merk boiler? Toevallig de website van 1 van de grootste ketel/boiler makers van NL gemaakt
Damnquote:Op maandag 22 juni 2015 21:29 schreef Scrummie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6739/?type=2&theater
quote:Op maandag 22 juni 2015 21:31 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt?
nou durf het bijna niet te zeggen maar het is weer terug en het is een auto alarm buiten![]()
Ja echt, maar als 't een auto alarm is ...quote:Op maandag 22 juni 2015 21:31 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt?
nou durf het bijna niet te zeggen maar het is weer terug en het is een auto alarm buiten![]()
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
DamnZo iemand zou ik zo 10 euro in z'n bakje/hoed gooien
Ah johquote:
In groningen in de rosse buurt eens in een kroegje gezeten, kwam er een kerel met een gitaar binnen. Dacht eerst 'o god, nu gaan we herrie horen', die man bestelt een biertje en zegt dattie later betaalt want hij heeft nu ff geen geld. Legt z'n petje op de bar en begint te spelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ookSommige straat artiesten zijn echt wow
Schitterendquote:Op maandag 22 juni 2015 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh
[..]
In groningen in de rosse buurt eens in een kroegje gezeten, kwam er een kerel met een gitaar binnen. Dacht eerst 'o god, nu gaan we herrie horen', die man bestelt een biertje en zegt dattie later betaalt want hij heeft nu ff geen geld. Legt z'n petje op de bar en begint te spelen.
Zou toch bijna zweren dat ik naast Herman Brood zat op dat moment.Wát een stem en gevoel had die vent. Petje zat in no-time vol
ik hou van dat soort spontane verrassingen van het levenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah joh
[..]
In groningen in de rosse buurt eens in een kroegje gezeten, kwam er een kerel met een gitaar binnen. Dacht eerst 'o god, nu gaan we herrie horen', die man bestelt een biertje en zegt dattie later betaalt want hij heeft nu ff geen geld. Legt z'n petje op de bar en begint te spelen.
Zou toch bijna zweren dat ik naast Herman Brood zat op dat moment.Wát een stem en gevoel had die vent. Petje zat in no-time vol
Inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2015 21:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
SchitterendDat zijn de echte artiesten met talent en passie voor wat ze doen. Mooi om zoiets mee te maken
Schitterendquote:Op maandag 22 juni 2015 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaad, zo jammer dat hij die avond ergens buiten zou moeten slapen, maar nu kon ie gewoon een bed en ontbijt betalen. Betekende veel voor hem. Toch erg triest dat die mensen zo leven, en zoveel talent hebben wat eigenlijk onopgemerkt is gebleven. Maargoed, kan ook een heel verhaal achter zitten
![]()
Sindsdien groet ie me wel als ik in Groningen ben, geef 'm dan toch ff wat kleingeld wat ik kan missen
En alsie weer in dat kroegje zit altijd een paar biertjes, en leuke gesprekken kun je ook áltijd voeren met zo iemand
mooi gezegd Divquote:Op maandag 22 juni 2015 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaad, zo jammer dat hij die avond ergens buiten zou moeten slapen, maar nu kon ie gewoon een bed en ontbijt betalen. Betekende veel voor hem. Toch erg triest dat die mensen zo leven, en zoveel talent hebben wat eigenlijk onopgemerkt is gebleven. Maargoed, kan ook een heel verhaal achter zitten
![]()
Sindsdien groet ie me wel als ik in Groningen ben, geef 'm dan toch ff wat kleingeld wat ik kan missen
En alsie weer in dat kroegje zit altijd een paar biertjes, en leuke gesprekken kun je ook áltijd voeren met zo iemand
Mooie herinneringen geven die momenten jaquote:Op maandag 22 juni 2015 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
SchitterendWat WingDing ook zegt, dat zijn de mooie spontane dingen aan het leven
. Mooi ook dat je erin mee gaat, genoeg mensen die met een boogje erom heen lopen.
Zet een lekker muziekje opquote:Op maandag 22 juni 2015 21:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
mooi gezegd Div![]()
ik word gek van dat piepje
serie aan het kijkenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooie herinneringen geven die momenten ja
Bij veel loop ik er ook met een boogje omheen, maar da's omdat ik weet dat ze er alleen maar bier van kopen en daarna mensen lastig gaan vallen om meer bier. Of zelfs coke.
Zag eens een mannetje van in de 80 uit vuilnisbakken eten, liep ie daar met z'n wandelstokkon wel janken.
[..]
Zet een lekker muziekje op
Ahhh. Heb je beide afleveringen van the last ship gezien nu? tof hequote:
ja net afgekeken, veel doden wel plotselingquote:Op maandag 22 juni 2015 22:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhh. Heb je beide afleveringen van the last ship gezien nu? tof he
In vergelijking met vorig seizoen was het nu wel héél veel actie iddquote:Op maandag 22 juni 2015 22:01 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja net afgekeken, veel doden wel plotseling
ja maar wel tof weer, alleen mijn favo zag er niet goed uitquote:Op maandag 22 juni 2015 22:02 schreef Divje het volgende:
[..]
In vergelijking met vorig seizoen was het nu wel héél veel actie idd
Had toch wel wat? Dat zweterige & bebloede, alleen die oerkreten waren een beetje téquote:Op maandag 22 juni 2015 22:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja maar wel tof weer, alleen mijn favo zag er niet goed uit
hahaha ja maar ik miste zijn leuke ogen een beetjequote:Op maandag 22 juni 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Had toch wel wat? Dat zweterige & bebloede, alleen die oerkreten waren een beetje té
Hmm ja oke, hij keek nu wel redelijk manischquote:Op maandag 22 juni 2015 22:06 schreef Wingding het volgende:
[..]
hahaha ja maar ik miste zijn leuke ogen een beetje
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm ja oke, hij keek nu wel redelijk manisch
Behoorlijk logisch jaquote:
die ken ik helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Behoorlijk logisch jazou zelf bang in een hoekje zitten
Zometeen maar eens een film opzetten. Zit nu toch weer te twijfelen, want Manglehorn lijkt me ook wel geinig. Al Pacino blijft een baas.
de film niet gekkiequote:
Gekkiequote:Op maandag 22 juni 2015 22:11 schreef Wingding het volgende:
[..]
de film niet gekkie
Pacino is een rasgenoot van mijn vader en die heeft Scarface als duizend keer gezien
ik ga hem eens downloadenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Gekkiehihi
Schrok al
Is van vorig jaar die film, maar kende 'm ook nog niet tot gister
Zal ik doenquote:Op maandag 22 juni 2015 22:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ga hem eens downloaden![]()
laat maar weten of hij goed is
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben jij die sexy blonde? Je klonk echt als een kerel in GTA..
aw shit, sorry manquote:Op maandag 22 juni 2015 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]soms heb ik wat daddy-issues en dan gaat die shit de andere kant op.
Awww toe. Lieve Henkquote:Op maandag 22 juni 2015 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pics wil je niet, mensen kunnen mijn shinende persoonlijkheid niet handlen.
Doen. Interstellar voor mij beste film in pakweg 10 jaar ofzo. Qua indruk dat ie gemaakt heeft.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ook direct ff weer Interstellar in de download gegooid. Moet die nog steeds kijken zoals ie bedoeld is en niet als dvd-screener met een resolutie van 603x220 ofzo![]()
Staan wel ergens in US, nu ik er over nadenk.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Awww toe. Lieve HenkZet m'n zonnebril wel even op
![]()
Ik heb ooit gepost in "op welk bekende persoon lijk ik" topic.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staan wel ergens in US, nu ik er over nadenk.
Gheh, okequote:Op maandag 22 juni 2015 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Staan wel ergens in US, nu ik er over nadenk.
17,8 GBquote:Op maandag 22 juni 2015 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen. Interstellar voor mij beste film in pakweg 10 jaar ofzo. Qua indruk dat ie gemaakt heeft.
Half uurtje toch, tik tik tik. Heb 'm ook twee keer gezien in twee weken tijd ofzo, en nog die docu 2 keer ofzoquote:Op maandag 22 juni 2015 22:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Gheh, okedaar ga ik niet naar zoeken
[..]
17,8 GBduurt nog even. Maar goed issie wel
Mjah, kan niet op volle snelheid downloaden. Daardoor is m'n vorige HDD een beetje gecrasht. Dus 6MB/s maxquote:Op maandag 22 juni 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Half uurtje toch, tik tik tik. Heb 'm ook twee keer gezien in twee weken tijd ofzo, en nog die docu 2 keer ofzo
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, kan niet op volle snelheid downloaden. Daardoor is m'n vorige HDD een beetje gecrasht. Dus 6MB/s maxen dat spreidt ie nu over 4 torrents. meh. Filmpje kijken en zie dan wel weer
Is er ook een docu? Dat wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |