nog niets van gezienquote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ben gister eens begonnen aan Continuum
Klinkt wel erg interssant. Is die op Netflix?quote:Op maandag 22 juni 2015 14:39 schreef schommelstoel het volgende:
Ben gister eens begonnen aan Continuum
Weet ik niet, wel op de welbekende torrntboer die ik gebruikquote:Op maandag 22 juni 2015 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klinkt wel erg interssant. Is die op Netflix?
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn jullie nu werkelijk allemaal serie's gaan kijken?
Nee, ik werkquote:Op maandag 22 juni 2015 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
Zijn jullie nu werkelijk allemaal serie's gaan kijken?
Ik geniet nog even van vrijheid, maar dat is niet zo sociaal heb ik vernomen van iemand anders...quote:
Je weet wie 't zeiquote:Op maandag 22 juni 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik geniet nog even van vrijheid, maar dat is niet zo sociaal heb ik vernomen van iemand anders...
Je hebt volkomen gelijk, frustratie kwam weer even omhoog.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je weet wie 't zeidaar zou ik me nog minder van aantrekken dan de duivel zelf.
Snap de frustratie heel goed. Zo jammer dat er eigenlijk maar 2,5 users hier op BNW zijn die regelmatig de sfeer lopen te verpesten.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, frustratie kwam weer even omhoog.
Ook de reden dat ik tijd geleden niet zoveel meer langs kwam in de andere delen van BNW.
Maar slowchat zelf blijft nog wel gezellig en leuk
Dan vraag ik mij af waar je over droomdequote:Op maandag 22 juni 2015 16:35 schreef Wingding het volgende:
als een blok in slaap gevallen, inclusief sliertje uit mijn mond zeg
vast over een zinkend schip en allemaal knappe sterke matrozen die me kwamen reddenquote:Op maandag 22 juni 2015 16:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar je over droomde
1080p DD5.1 WEB-DL all the wayquote:Op maandag 22 juni 2015 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
Er is nu een webrip te vinden van Mad Max.
Ik heb hem al in de download staanquote:
En er was zeker nog maar genoeg ruimte op het stukje hout voor één persoonquote:Op maandag 22 juni 2015 16:38 schreef Wingding het volgende:
[..]
vast over een zinkend schip en allemaal knappe sterke matrozen die me kwamen redden
quote:Op maandag 22 juni 2015 16:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb hem al in de download staan![]()
Vanavond mezelf verwennen (klinkt ongelofelijk fout) met een bierje en een sticky(lang geleden) en Mad Max aan!
nu wil ik dit ookquote:Op maandag 22 juni 2015 16:44 schreef Divje het volgende:
Denk dat ik voordat de film begint even wat burgers ga maken
http://thepioneerwoman.com/cooking/2015/06/freddys-burgers/
hahaha nee en nu heb ik een stijve nek en niemand die mijn nek masseert, zelfs geen klein matroosjequote:Op maandag 22 juni 2015 16:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En er was zeker nog maar genoeg ruimte op het stukje hout voor één persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |