SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love Utopia Meisjes![]()
Dat viel mij ook op ja....quote:Op maandag 22 juni 2015 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel. Het zijn dus ook de tandenblekers van de markt.
Ik zag Chris in de stoel zitten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je hebt gelijk, daar zit knap werk tussen.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)443998471598?fref=ts![]()
Offtopic: Ik zag dat Chris zijn FB weer terug is. Hij was een hele tijd verdwenenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja....
Ik zag Chris in de stoel zitten----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Dan zie je dat helemaal verkeerdquote:Op maandag 22 juni 2015 12:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina was gisteravond bijna over haar nek gegaan,ze dacht dat haar buik ging ontploffen,terwijl ze alleen maar brinta heeft gehad.Nou ik zag gisteren dat ze andere dingen naar binnen werkte bij de ramadan vreetfestijnen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Corry die staat maar wat te knijpen en te wvrijven
mond half open
leverkneuzing vislucht
Corry ; ik vnd het goed je bent ontspannen
Rob; doet zn ogen open en gaapt
ongevraagd advies van corry
je moet het allemaal letterlijk en figuurlijk van je rug af laten glijden
![]()
![]()
Ze hebben ook een nagelsalon en wimperextention gedoe. Beetje een allergaatje.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:16 schreef puzziepie het volgende:
Dat viel mij ook op ja....
Ik zag Chris in de stoel zitten
Maar de tattoos zien er i.d.d. goed uit, al heb ik er zelf niks mee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
En ondertussen denkt Rob, war heeft ze dit geleerd? Vast tijdens 'n dagje huishoudbeursquote:Op maandag 22 juni 2015 12:18 schreef Cir het volgende:
Corry die staat maar wat te knijpen en te wvrijven
mond half open
leverkneuzing vislucht
Corry ; ik vnd het goed je bent ontspannen
Rob; doet zn ogen open en gaapt
ongevraagd advies van corry
je moet het allemaal letterlijk en figuurlijk van je rug af laten glijden
![]()
![]()
Vast aan het wennen voor als gina weg isquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
het is nog niks gebeurd ze is nog hier!quote:Op maandag 22 juni 2015 12:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Vast aan het wennen voor als gina weg is
Love Utopia Meisjes![]()
Rob krijgt een reading van ColWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wim is niet erg actief, hè? Of moet dat nog komen.
― Mark Twain
corry weer niet te verstaan met dr gezwam ..naar rob
Wim eet een crakertje pindakaas op de bank ,mark leest de krant
Nikole,steff,Gabrie in de Tatoeshop
nergens een teken dat er binnen nu en snel iemand de tyfesloods uit gaat![]()
Wat nu als je dezelfde geboortedatum van Rob zou hebben, dan krijg je dus jezelfde reading?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Collie trapt nog ff wat open deuren inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit gaat em niet wordenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hij doet et maar met de meuk die er nog ligtquote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
SEO Ivan beslist, klaar!!
geen discussie mogelijk![]()
Wat is SEO ?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:27 schreef Cir het volgende:
[..]
hij doet et maar met de meuk die er nog ligt
SEO Ivan beslist, klaar!!
geen discussie mogelijk![]()
Een soort diesel is hetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:26 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
chief executive officerquote:----------------------------
― Mark Twain
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De bestuursvoorzitter (ook wel aangeduid met CEO, van het Engelse chief executive officer)![]()
![]()
![]()
----------------------------
En dat moet Ivan zijn? 'n SEOquote:Op maandag 22 juni 2015 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het is echt SEO.
https://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization![]()
Chief Executive Officerquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Je kent Cir toch? Die babbelt er vrolijk op los.quote:
Wim en Ivan zaten achter de laptop en waren bezig met de SEO.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vertel nog eens over je burnout RobAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
En ondertussen zit de hond van Caithlin Jenner met z'n poten in z'n haar.....
Zielig hè Cir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Col weer over de longkanker beide longen zaten vol en was niet te opereren ze ha nog maar een hlf jaar te levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijfquote:Op maandag 22 juni 2015 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Col weer over de longkanker beide longen zaten vol en was niet te opereren ze ha nog maar een hlf jaar te leven![]()
![]()
+1quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijf![]()
Ik moet echt op mijn handen zitten. Hoe krijgt ze het uit haar strot.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijf
― Mark Twain
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
En ondertussen zit de hond van Caithlin Jenner met z'n poten in z'n haar.....
Zielig hè Cir
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit hondje maakt nog een dansje
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet echt op mijn handen zitten. Hoe krijgt ze het uit haar strot.![]()
![]()
Billy is er al uit hoorquote:Op maandag 22 juni 2015 12:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit hondje maakt nog een dansje![]()
![]()
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.
Wim is druk bezig met al zijn vrienden.
― Mark Twain
Ik snap niet hoe ze een foute diagnose hier over kunnen stellen, want ik weet precies wat voor onderzoeken je krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moet d'r smoel houden over deze ziekte, ze weet echt niet waar ze over praat.... kutwijf
Gabry wil eerst met Gina en dan met Col praten, waarom...................geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Wim is druk bezig met al zijn vrienden.
[ afbeelding ]![]()
Waar is Bas eigenlijk? vrije dag?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zou zomaar kunnenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.![]()
![]()
Ze keren je echt binnenstebuiten voor ze zoiets tegen je zeggen of je kanker hebt ja of nee. weet er ook alles van. Maar zij zuigt het gewoon uit d'r duim en dat gaat me echt te ver.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze een foute diagnose hier over kunnen stellen, want ik weet precies wat voor onderzoeken je krijgt.
Gabry wil eerst met Gina en dan met Col praten, waarom...................geen idee![]()
![]()
zenn schat zennquote:Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.
ze kan er niks aan doen , de hersenen zijn aangetast
de rotzooi moet ergens heen![]()
Gina wil zo graag blijven , ze doet niks kwaad ,schoonmaken enzo
je weet het niet
Gabrie denkt dat ze wel kan blijven![]()
Jammer dat er geen camera in de koelkast zit.......
Doet mij denken aan de muppetshowAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Col gaat weg stemmenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen ColWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat wil ik juist niet.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Col gaat weg stemmen
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen Col![]()
Dat zal me niet verbazen, Ze kunnen per week nog geen minuut tv maken met haarquote:Op maandag 22 juni 2015 12:46 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Toch lees ik op Fb veel berichten dat hij Gaby gaat weg stemmen.![]()
Laat gaan, is je energie niet waard skeetquote:Op maandag 22 juni 2015 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze keren je echt binnenstebuiten voor ze zoiets tegen je zeggen of je kanker hebt ja of nee. weet er ook alles van. Maar zij zuigt het gewoon uit d'r duim en dat gaat me echt te ver.
Wim is buiten aan het straoten, zo te zien regent het daar?
Waarom moet er in een keer weer gestraat worden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die andere 2 hebben niet zo veel in te pakken, die zitten er net. Col heeft voor 'n jaar troepquote:Op maandag 22 juni 2015 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen verzinnen allemaal maar wat en ik ook, ik ben er 99,9% zeker van dat hij Col gaat weg stemmen
Niemand is er mee bezig, niemand heeft haar spullen gepakt alleen Col
verzameld die kan de bakfiets ook wel vol laden![]()
Ja, ik ook niet. Alleen wij hebben niets te willen.quote:
OT: Gabry is in de keuken en Wim is aan het bestraten, niet echt boeiende streamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk die elektra-kabels van de lampjes wegwerken voor Ivanquote:Op maandag 22 juni 2015 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat gaan, is je energie niet waard skeet
Wim is buiten aan het straoten, zo te zien regent het daar?
Waarom moet er in een keer weer gestraat worden?![]()
![]()
ik kan niet in mijn bolletje zien wie vertrekt maar denk Colinda.
jammer genoeg moet ik het missen maar jullie nemen het wel op hé.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Volgens mij is hij allang blij dat hij wat te doen heeft daarquote:Op maandag 22 juni 2015 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis toch erg hè...
Hoe lang voordat Wim zich af vraagt wat de rest aan het doen is?
[ afbeelding ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Utopia = bezigheidstherapieAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je hebt helemaal gelijk Fritsiequote:Op maandag 22 juni 2015 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze keren je echt binnenstebuiten voor ze zoiets tegen je zeggen of je kanker hebt ja of nee. weet er ook alles van. Maar zij zuigt het gewoon uit d'r duim en dat gaat me echt te ver.![]()
![]()
![]()
Ja dat denkt hij echt hoorde het Gina net zeggen .quote:Op maandag 22 juni 2015 12:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daar zit tie.. Heilig overtuigd Utopiaan van het jaar te worden
[ afbeelding ]![]()
Denk dat ze dit echt wel heeft gehad. Ze kan het voor haar fam. en kinderen toch niet maken om deze ernstige dingen te zeggen als het niet waar is.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt erg toch, hoe durft ze het in de mond te nemen...... vuil vies klotewijf. Zit hier echt te koken.![]()
Daar komt de kappersdame aan, ben benieuwd wat Gina allemlaal gaat krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark heb ik het ook al een paar keer zelf horen zeggen...quote:Op maandag 22 juni 2015 12:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja dat denkt hij echt hoorde het Gina net zeggen .
Maar wat veel erger is.. Gister hoorde ik Bjorn het ook zeggen...en dat hij waarschijnlijk ook op Mrk stemt.. !!
Hoe dan? Patat bakken met een gejat idee, nest liggen..en de meest vage boekhouding van Nederland ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Het bleek een ontsteking te zijn. Ze kan haar familie ook voor de gek gehouden hebbenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Denk dat ze dit echt wel heeft gehad. Ze kan het voor haar fam. en kinderen toch niet maken om deze ernstige dingen te zeggen als het niet waar is.
En als je kanker hebt kijken ze altijd of je uitzaaiingen hebt, zo niet is er met bestraling en chemo ook nog een hoop te doen. En ze kijken welke soort, want er zijn diverse soorten, en dat gebeurd doormiddel van een bronchoscopie, dan halen ze een stukkie er uit om te onder zoeken
Col zegt als Wim haar er niet uitstemt dan komt hij zichzelf wel tegen
Maar hij heeft gezegd een groepsmens te zijn, dus is ze er bijna zeker van dat ze gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Swarzkopf hè... Een Soa, een Bruiloft en een baby !quote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Daar komt de kappersdame aan, ben benieuwd wat Gina allemlaal gaat krijgenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
"Longkanker" verdwijnt niet zo maar ff lijkt mij, daar gaan heel veel behandelingen overheenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Denk dat ze dit echt wel heeft gehad. Ze kan het voor haar fam. en kinderen toch niet maken om deze ernstige dingen te zeggen als het niet waar is.
en volgens haar zat d'r hele long vol![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mark heb ik het ook al een paar keer zelf horen zeggen...
Maar wat veel erger is.. Gister hoorde ik Bjorn het ook zeggen...en dat hij waarschijnlijk ook op Mrk stemt.. !!
Hoe dan? Patat bakken met een gejat idee, nest liggen..en de meest vage boekhouding van Nederland ?Dit is amper te bevatten
, en ik denk dat hij het niet gaat redden Bas is toch veel populairder als hele Mark .
![]()
ze is van Schwarzkopf hequote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Bas wilde Juliètta zoenen... maar ze wilde niet ...![]()
![]()
Ten eerste is het nog maanden...quote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef Yeszie het volgende:
[..]Dit is amper te bevatten
, en ik denk dat hij het niet gaat redden Bas is toch veel populairder als hele Mark .
Ten tweede.. TV en Bewoners hè.. wij tellen nauwelijks mee!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Mij had ze niet geweigerd.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Bas wilde Juliètta zoenen... maar ze wilde niet ...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ach, populair zijn zegt niets, als je er dan een maand van te voren uit gaat, kan een ander de prijs pakkenquote:Op maandag 22 juni 2015 12:59 schreef Yeszie het volgende:
[..]Dit is amper te bevatten
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Collie weet als Wim niet voor haar kiest wat hij komt doen daar .
Als hij niet op haar stemt kan er een emotie naar boven komen.
Collie heeft alles al ingepakt .![]()
Beide longen zei ze netquote:Op maandag 22 juni 2015 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"Longkanker" verdwijnt niet zo maar ff lijkt mij, daar gaan heel veel behandelingen overheen
en volgens haar zat d'r hele long volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dusquote:Op maandag 22 juni 2015 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, populair zijn zegt niets, als je er dan een maand van te voren uit gaat, kan een ander de prijs pakken![]()
![]()
![]()
Ik zie haar liever dan Papa Claire.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bij mij had ze nu al in bed gelegenquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Duhquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Willen jullie niet opscheppen over mijn ex!
![]()
Twinning = boring![]()
Wi m wil een gesprekje met Col, nep tv momentjes komen er aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel heeft Gina al geknipt? (buiten de bewoners)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ooh Bitchfight met Naomi komtquote:Op maandag 22 juni 2015 13:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina wil de fotostudio laten verdwijnen,...
NAOOOMIIIIIIIIIILove Utopia Meisjes![]()
Er is genoeg te doen tot 2018 in Utopia, zegt ColWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Willen jullie niet opscheppen over mijn ex!
![]()
![]()
![]()
Niet belangrijk, het gaat om de sponsor.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel heeft Gina al geknipt? (buiten de bewoners)
Daarom moest ook het kantoor worden verplaatst voor het behang.![]()
Nou, wie had gehoopt dat Gina weg zou gaan kan het nu wel vergeten.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik blijf toch stiekem nog een beetje hopen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, wie had gehoopt dat Gina weg zou gaan kan het nu wel vergeten.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef yaba het volgende:
Wim: in de avond lekker gezellig met zijn alle doen. Veel plezier wim
![]()
Veel plezier met Bjorn
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hoeveel hadden Laaf en Anton Adriaan al getatoeëerd?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Hoeveel heeft Gina al geknipt? (buiten de bewoners)
Hoeveel had Puistje al gefotografeerd?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Er is genoeg te doen tot 2018 in Utopia, zegt Col![]()
![]()
dat ze het durft te zeggen
Twinning = boring![]()
Dat wint Naomi, want dat is de bitch.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als wim haar niet wegstemt gaat ze morgen zegt col tegen wim . Misschien niet echt handig om te zeggen![]()
![]()
Juist.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet belangrijk, het gaat om de sponsor.
Daarom moest ook het kantoor worden verplaatst voor het behang.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat ja....quote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoeveel hadden Laaf en Anton Adriaan al getatoeëerd?
Hoeveel had Puistje al gefotografeerd?
kut streams haperen ook weer steeds
Gaby is ook professioneel kapsterquote:Op maandag 22 juni 2015 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou, wie had gehoopt dat Gina weg zou gaan kan het nu wel vergeten.![]()
![]()
Wim kan beter zorgen dat er een aangesloten brandslang in dat neukhok komt. En dan niet om die droge sloot te bevochtigen , maar om ze van elkaar af te krijgen![]()
Ze heeft net een sponsor toegewezen gekregen, dus vergeet het maar rustigquote:Op maandag 22 juni 2015 13:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik blijf toch stiekem nog een beetje hopen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Whahahah madam wil naar huis omdat ze kinderen heeft
Maar even later in het verhaal zegt ze even er aan gedacht heeft langer te blijven en dat was toen ze het leuk had met Wil.
Ja ja menske zo gek ben je op je kids, voor een vent kan je ze wel missen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een sponsor voor een paar uurquote:Op maandag 22 juni 2015 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft net een sponsor toegewezen gekregen, dus vergeet het maar rustig![]()
![]()
dat wint ze ook omdat ze veel meer te zegen heeft als Gina! dat kan jij in de Centraal zien,Gina zegt hier nie ietsquote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wint Naomi, want dat is de bitch.Love Utopia Meisjes![]()
Col heeft de laatste 8 weken kramp in haar handen, masseren kan ze ook niet meer.
Wat deed ze net dan bij Rob?
Wat een fantast is het toch ook.![]()
Busje!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
slimmerik , ze kan niet meer masseren steeds krampen in dr handen
uwv heeft er weer een klant bij
Lieve Corry zo uitgekookt
![]()
![]()
Gien heeft hier nog zoveel te doen qua kapsalon, en ik zie nog veel meer dingen, ja ik kan een beetje in de toekomst zien, haar kledinglijn (Col tegen Wim)![]()
Nog een lekker wijf
Boodschappen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De sigaretten komen er aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaby lief meisje hangt aan het geloof
"ik ben iemand die niet oordeeld ""
logisch corry heel logisch
en hou nu maar je bakkes ben klaar met je gelul![]()
Zwartkop is tot nu toe de trouwste sponsor van JdM-reallifesoaps.quote:
In DGK hadden ze een hele kapsalon ingericht. Daarvoor in de plaats mocht de dochter van de vertegenwoordiger met Huub trouwen en zich met kip laten douwen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik ben wel aan het twijfelen geraakt door de meiden die op de bank zitten.
Jij wil naar huis en die andere 2 willen blijven, dus dan zou je zeggen dat het makkelijk is maar dat is het helemaal niet (Wim)![]()
Ik heb hoopquote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zwartkop is tot nu toe de trouwste sponsor van JdM-reallifesoaps.
In DGK hadden ze een hele kapsalon ingericht. Daarvoor in de plaats mocht de dochter van de vertegenwoordiger met Huub trouwen en zich met kip laten douwen.![]()
![]()
Iedereen graait in de boodschappen... zo kan Bas neits controleren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Wim; jij wil naar huis die andere twee blijven ,je zou zeggen heel makkelijk
maar dat is het dus niet
Corry dramt verder, ik ga toch naar huis iedereen gunt het mij
maak de beslissing met je hart tegen wim .sta er achter
MUTE!!!!! Feeks![]()
willem wordt behoorlijk onder druk gezet door Collie. Om niet te zeggen gemanipuleerd. Maar dat mag allemaalJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ik maakte maar een witz, want natuurlijk gaat Gnoom dat in dit geval niet winnen. Als Schwarzkopf daar een kapsalon wil, dan komt daar een kapsalon.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:14 schreef mar378 het volgende:
[..]
dat wint ze ook omdat ze veel meer te zegen heeft als Gina! dat kan jij in de Centraal zien,Gina zegt hier nie iets
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
lief zijn voor Clairtje & Sophiequote:Op maandag 22 juni 2015 13:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zwartkop is tot nu toe de trouwste sponsor van JdM-reallifesoaps.
In DGK hadden ze een hele kapsalon ingericht. Daarvoor in de plaats mocht de dochter van de vertegenwoordiger met Huub trouwen en zich met kip laten douwen.![]()
jij kan dat best![]()
![]()
Als je de juiste mensen benadert kun je hier veel zonder geld..... alles wat ik heb gedaan heb ik geen cent voor hoeven betalen (Col)
Het huisje toch wel (Wim)
Ja van mijn bonus, maar alles wat er binnen staat niet![]()
Mark probeert stoer te doen met afrekenen...
Maar ondertussen betaald hij altijd.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Volgens Col komt er nog iemand binnen die met staal kan werk en ze ziet nog een alternatief iemand binnen komen. DIe met staal is een vrouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wachten we af!quote:Op maandag 22 juni 2015 13:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik maakte maar een witz, want natuurlijk gaat Gnoom dat in dit geval niet winnen. Als Schwarzkopf daar een kapsalon wil, dan komt daar een kapsalon.Love Utopia Meisjes![]()
Kunnen ze niet gewoon een factuur sturen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ze hebben TV beelden nodig van een Mark die iets doet...quote:
Hij moet Uto van het jaar worden..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze komen een pakje te kort...
Ik vermoed dat die al gegraaid is.. Ik hoop dat ze nu ff doorpakken...en iedereen laten opdraven en ondervragen
De vorige werd dat door de publiekslieveling te neukenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben TV beelden nodig van een Mark die iets doet...
Hij moet Uto van het jaar worden..
Boodschappen nog maar paar minuten binnen en er is al een pakje sigaretten foetsie----------------------------
Misschien handiger als ze het eerst controleren voordat iedereen gaat graaien
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waar is die kluis gebleven? zie nu alleen nog kassa-lades
Rob maakt Stef heel erg duidelijk dat hij niets met haar wil, echt niet niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteravond was ik ook niet slim bezig, ik heb ook mijn behoefte maar echt nee nee, dus laat het alsjeblieft los want anders komt de vriendschap in gevaar. (Rob)![]()
Ik weet niet wat het is wat je voelt wat ik niet voel, maar ik moet echt duidelijk zijn want anders ga ik echt hard worden en dat wil ik niet (Rob)![]()
Om iedereen schrik aan te jagen.
Nou, sinds ze weten dat ze niet failliet kunnen ben ik bang dat dat niets helpt.![]()
oh die gaan wel van wippestijn heurquote:Op maandag 22 juni 2015 13:25 schreef ndid het volgende:
Gisteravond was ik ook niet slim bezig, ik heb ook mijn behoefte maar echt nee nee, dus laat het alsjeblieft los want anders komt de vriendschap in gevaar. (Rob)
tijd en geiligheid
gewoon als vrienden ff ontladen![]()
Rob gaat het een stapje rustiger aan doen , een tandje terug...
Hoe dan ?? Overal gaan liggen ???Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Mooie tuin met onkruid weer in beeldAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob wil niet hard wordenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:27 schreef ndid het volgende:
Ik weet niet wat het is wat je voelt wat ik niet voel, maar ik moet echt duidelijk zijn want anders ga ik echt hard worden en dat wil ik niet (Rob)"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dit gifje had ik nog staan van even terug. Maar ik was net te laat. Ik wilde namelijk de envelop cappen die Mark uit de kluis haalde met een flinke stapel briefjes.quote:
Ik had het idee dat dat zo van de bank kwam, want het leken gewoon allemaal nieuwe briefjes----------------------------
Elektrische rolstoel van zit plek naar zit plekquote:Op maandag 22 juni 2015 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob gaat het een stapje rustiger aan doen , een tandje terug...
Hoe dan ?? Overal gaan liggen ???
oh nee dan kan hij gewoon blijven zitten![]()
![]()
Nicole heeft met Mark overlegd, en ze kunnen gewoon de dingen bestellen die ze nodig hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb even met Mark overlegd, we kunnen gewoon de dingen bestellen die we nodig hebben zodat we zo snel mogelijk kunnen beginnen (Nicole)![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat wordt er beslist dat Col weg gaat?![]()
![]()
Ze zien iets van een deurwaarder op de telefoon. Bas mompelt: ¤ 250,-----------------------------
wat fijnquote:Op maandag 22 juni 2015 13:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Nicole heeft met Mark overlegd, ze kunnen gewoon bestellen wat ze nodig hebben.
Wim moet bouwen van de schroot
logische beslissingen allemaal weer![]()
Bjorn komt even mopperen bij Bas, dat hij de hele dag de computer nodig heeft en heeft gezegd dat hij hem nodig heeft voor de radio en kreeg als commentaar; radio, wat levert dat dan op.
(over Ivan)
Hij is zeker bezig met Yes we Care, wat levert dat dan op (vragen Rob en Mark)![]()
Bjorn aan het mopperen over de laptop. Ivan heeft hem en wil hem de hele dag niet afstaan.
Maar ze moeten ook de radio doen.
Hij is bezig met Yes we care toch? Wat levert dat dan op----------------------------
Dure grap dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef Zeyina het volgende:
Ze zien iets van een deurwaarder op de telefoon. Bas mompelt: ¤ 250,-![]()
Waarom heeft Bas Mark erbij betrokken... Dan hoort Gina het ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef Zeyina het volgende:
Ze zien iets van een deurwaarder op de telefoon. Bas mompelt: ¤ 250,-
Dacht dat Stef een vriend thuis had zitten?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stiff loopt blauwtje nummer 28 bij RobAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat zeg je heel goed, hadquote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Stef een vriend thuis had zitten?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Mark komt al op ¤ 475,- nu. Bas stelt voor op MP te kijken bij dienstverlening----------------------------
Niet meer sinds gisterquote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Stef een vriend thuis had zitten?![]()
![]()
17.00 uur toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef mazaru het volgende:
Hoe laat wordt er beslist dat Col weg gaat?Allemaal cabaretteketet!![]()
Had ja. Hij heeft het, per brief, uitgemaakt nadat ze had gezoend met Rob.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat Stef een vriend thuis had zitten?![]()
Ze heeft met haar dronken kop staan bekkluiven met Rob, vriend was daar niet van gecharmeerd en heeft een brief over het hek gegooid dat het over is. En hij ging een rechtszaak aanspannen i.v.m. de schuldenquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
En Rob vind dat nu erg onverstandig van Stiffquote:Op maandag 22 juni 2015 13:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ja. Hij heeft het, per brief, uitgemaakt nadat ze had gezoend met Rob.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Is al twee dagen geleden. Maar alleen al titels van Cossen terug lezen zegt al een hele hoopquote:
Ze zijn op zoek naar een deurwaarder om te doen of ze rekeningen niet betaald hebben en deze beslag komt leggen op spullen.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef Zeyina het volgende:
Ze zien iets van een deurwaarder op de telefoon. Bas mompelt: ¤ 250,-Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas en mark zitten Bjorn in de zeik te nemen...
Bjorn blijft blij staan... Zoveel aandacht
Fopneus...quote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Even je cookies verwijderen en op F5 drukken.Allemaal cabaretteketet!![]()
Je post geschiedenis laat overigens wat anders zienquote:
Ja ik weet het. Beetje idioot. Geen geld en dan hier weer een kapitaal aan uitgevenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar een deurwaarder om te doen of ze rekeningen niet betaald hebben en deze beslag komt leggen op spullen.----------------------------
Ben er 2 weken uit geweest, maar sinds donderdag weer aanwezig, deels.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je post geschiedenis laat overigens wat ander zienAllemaal cabaretteketet!![]()
sjiek zeg dat gedreig telkens.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het bleek een ontsteking te zijn. Ze kan haar familie ook voor de gek gehouden hebben
En als je kanker hebt kijken ze altijd of je uitzaaiingen hebt, zo niet is er met bestraling en chemo ook nog een hoop te doen. En ze kijken welke soort, want er zijn diverse soorten, en dat gebeurd doormiddel van een bronchoscopie, dan halen ze een stukkie er uit om te onder zoeken
Col zegt als Wim haar er niet uitstemt dan komt hij zichzelf wel tegen
Maar hij heeft gezegd een groepsmens te zijn, dus is ze er bijna zeker van dat ze gaat![]()
No soup for you!quote:Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef Yeszie het volgende:
Ik vind dat Bas Beach zo helemaal niet mooi , als ik al ga dan moet het wel geschilderd worden![]()
Dat is juist de bedoeling, het moet er een beetje hippie uit zien.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef Yeszie het volgende:
Ik vind dat Bas Beach zo helemaal niet mooi , als ik al ga dan moet het wel geschilderd wordenAllemaal cabaretteketet!![]()
Hij heeft het echt verneukt met al die kleurenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:41 schreef Yeszie het volgende:
Ik vind dat Bas Beach zo helemaal niet mooi , als ik al ga dan moet het wel geschilderd wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmzzz ik hou helemaal niet van hippie gedoe , het lijkt wel een krot in ene sloppenwijk zo.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, het moet er een beetje hippie uit zien.![]()
wat heeft Naomi met Rob Zit Topic te doen?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:38 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
waarom zie je het bij hem wel en bij Naomi niet?????????????????Love Utopia Meisjes![]()
Dan is het dus toch geslaagd, want dat was nu precies wat Bas wilde bereikenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:43 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hmzzz ik hou helemaal niet van hippie gedoe , het lijkt wel een krot in ene sloppenwijk zo.![]()
Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja toch ? Ben blij dat jij dat ook vind .quote:Op maandag 22 juni 2015 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het echt verneukt met al die kleuren![]()
Man o man meer en meer horen we dubbel, hoe kan dat toch. Hoor je ze twee zinnen zeggen en even later weer dezelfde twee zinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je ziet dat de belgeschiedenis gewist is weet je dat er iets aan de hand isAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo, hebben de dames allebei een schaar gekregen alles markt conform was het tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net alsof anderen weten welk nummer wat is....
Wat moesten zij bij Mark eigenlijk, Gina en Gaby.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Zo, hebben de dames allebei een schaar gekregen alles markt conform was het toch
Moet die vrouw betaald worden ?![]()
Gaby gaat de schaar met haar leven beschermen, "je kent me niet", zegt Gaby
Iedereen gebruikt dat nu he Je kent me niet ggggggggggrrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik ook vaker als ik wissel dat ik het weer een keer hoor.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Man o man meer en meer horen we dubbel, hoe kan dat toch. Hoor je ze twee zinnen zeggen en even later weer dezelfde twee zinnen![]()
volgens mij gebruiken ze ook iets van een eigen netwerk...misschien zit daar de fout?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:45 schreef yaba het volgende:
Is die telefoon wel goed . Gister avond was ook alles in gesprekAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, ze wilde haar verhaal kwijt aan Mark.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat moesten zij bij Mark eigenlijk, Gina en Gaby.
Moet die vrouw betaald worden ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, jammer, hoopte dat het weer een bak met geld zou kosten.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze wilde haar verhaal kwijt aan Mark.![]()
![]()
Gina:Mark kom je even kijken?
Mark:Nee ik bven even bezig
Gina:Ah toe eventjes
Mark:Nee ik ben even bezig
Gina:Aahhhh 1 minuutje
Mark;Nee ik ben even bezig,straks ja![]()
Wat gaan ze doen ?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:45 schreef Punkman het volgende:
Mark en Bas gaan voor een spannond momentje zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je betaald gewoon een rekening niet...dan komt een echteAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:48 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen ?Acteur in huren die als deurwaarder gaat spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Cir 16.00quote:Op maandag 22 juni 2015 13:49 schreef Cir het volgende:
Gina al een leuke naam voor dr salonnetje?
excit rond 16uur menson?![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:48 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen ?Nep deurwaarder regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Acteur in huren die als deurwaarder gaat spelen.Dom gedoe zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de vraag hoelaat vertrekt Colinda, hoe laat is haar exit?
Vorig uitslag vertrek genomineerde Tineke was rond 15:00 -15:24 uur
Edit ,lees hier net dat het rond 16:00 uur is.![]()
Ik heb ze niet gevolgd, dus geen idee wat het gaat kosten, als het al wat gaat kostenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, jammer, hoopte dat het weer een bak met geld zou kosten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rond 16.00 is hier gezegdquote:Op maandag 22 juni 2015 13:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vorig uitslag vertrek genomineerde Tineke was rond 15:00 -15:24 uur![]()
Was dat niet de snelste exit ooit, die van Tineke ?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vorig uitslag vertrek genomineerde Tineke was rond 15:00 -15:24 uur![]()
Ik wil deze! En da's nog een echte ookquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat denk ik wel anders kunnen ze ook zo naar huis bellenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:51 schreef Chanel5 het volgende:
Weer in gesprek.
Btje vreemd dit.
Volgens mij kan de regie telefoontjes tegenhouden.
Of zoiets.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ben die WIm nu al zat met zijn pokkuh herrieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nicole wil ook kleur in haar haar..
Baby Roze, dat wilde ze TOEN al...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Acteur in huren die als deurwaarder gaat spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik zat het net na te lezen, hele snelle exit Tineke, was op Koningsdag, denk dat Tineke haast had en nog lekker haar exit en Koningsdag wilde vieren.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was dat niet de snelste exit ooit, die van Tineke ?![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil deze! En da's nog een echte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
liefje van de Controller wrd natuurlijk ingelicht
deurwaarder gedoe nep is
anders heeft die arme mop helemaal
voor niks zo dr best gedaan voor graties sponsor meuk![]()
Gina:
Wim mag eerst alleen voor mij aan de slag.
Ziet Nicole: Ohja en het cordwood..
Wim mag 2 uur slapen per dag.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Die trok voor haar doen echt in een sprintje naar de poortquote:Op maandag 22 juni 2015 13:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja ik zat het net na te lezen, hele snelle exit Tineke, was op Koningsdag, denk dat Tineke haast had en nog lekker haar exit en Koningsdag wilde vieren.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zozo weer wat de loods in geflikkerd, voor gratis? Scharen, maskertjes, shampootjes, suuuuperleuk. Kan me nog herinneren dat er vorig jaar niets aangenomen mocht worden van buiten. Zelfs het eten dat Nicoline's familie had meegenomen moest afgerekend worden.
En Nicole weet weer alles van wassen, knippen, watergolven. Supermens is het toch.![]()
Opvallend ook hoe die PASSIEVOLLE tatoëerders na praten over hun les.
alles nog even uitproberen, en vol overgave oefenen en tekenen.
Ooh wacht..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik denk dat Colly straks nog sneller naar de poort sprintquote:Op maandag 22 juni 2015 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die trok voor haar doen echt in een sprintje naar de poort![]()
![]()
Heb jij 6 en 7 aan ?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Opvallend ook hoe die PASSIEVOLLE tatoëerders na praten over hun les.
alles nog even uitproberen, en vol overgave oefenen en tekenen.
Ooh wacht..![]()
Gaat niet gebeuren, die is veel te zeker van haar zaakquote:Op maandag 22 juni 2015 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zou me slap lachen als Gina eruit gedonderd wordIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daarom zou het zo leuk zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, die is veel te zeker van haar zaak![]()
![]()
Denk toch Gaby,quote:Op maandag 22 juni 2015 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zou me slap lachen als Gina eruit gedonderd word![]()
Nicole over Tatoo: Les niet nodig, we moeten gewoon beginnen.
![]()
En ik zie ze het doen !![]()
Mag Wim niet doen van Ivanquote:Op maandag 22 juni 2015 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zou me slap lachen als Gina eruit gedonderd word![]()
Nee joh, wat zeg jij nu voor rare dingen.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:01 schreef Cir het volgende:
Gaby,...
kan dr niet meer mee
die lach dat gebazel,
Ha HA HA gha gheghe ge
![]()
Silence Go Home![]()
![]()
![]()
Wim vraagt Gaby nog even op de valreep wat ze nog van plan is. Ze vindt dat ze best wel gegroeid is en wil een saxofonist uitnodigen voor een concert. Hij saxofoont vanuit zijn christelijke achtergrond. Klinkt fantastisch.![]()
Ik ben bang dat Gina en Mark de nieuwe Lot en Laaf zijn...
Daar komen we voorlopig niet van af... inclusief tenenkrommende acties van de Febo om ze te helpen.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby; ik heb hier een mooie tijd achter de rug gehadquote:
ze zou kleine dingetjes weer oppakken ze is persoonlijk geroeid dat neemt ze mee
gha gha ghaaa
mocht het zo zijn dat het over is , het is niet het einde van de wereld
GO HOME stupid Girl!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bas uiteraardquote:Op maandag 22 juni 2015 14:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
Over wie hadden ze het die onbeschofd was en niet proffesioneel?
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: