95 procent van de mensen staat dan op, dus heel normaal inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2015 21:24 schreef Piger het volgende:
Mensen die het normaal vinden dat iedereen om 7 uur uit bed kruipt.
mensen met nachtdiensten hebben geen last van heien om 7 uur s ochtends. als je nachtdiensten hebt lijkt me herrie gedurende de hele dag veel vervelenderquote:Op maandag 22 juni 2015 21:24 schreef Piger het volgende:
Mensen die het normaal vinden dat iedereen om 7 uur uit bed kruipt. Maar dan wel graag hebben dat er 's avonds en 's nachts winkels open zijn, benzinestations en ziekenhuizen..
Ik gun die mensen ook wel wat slaap.
Volledig terechte klacht. Ze begonnen hier ook elke ochtend. Even een half uurtje beuken en daarna de hele dag niets. Dat twee weken lang. Doe het dan even lekker verdeelt over dag.
Bron.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
95 procent van de mensen staat dan op, dus heel normaal inderdaad
Het is gewoon zielig om 7 uur een normaal tijdstip te vinden omdat jou t goed uitkomt. Verder slaat het nergens op dat je lui bent als je om 7 uur nog slaapt (of in dat geval tracht te slapen).quote:Op maandag 22 juni 2015 21:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
mensen met nachtdiensten hebben geen last van heien om 7 uur s ochtends. als je nachtdiensten hebt lijkt me herrie gedurende de hele dag veel vervelender
Niet iedereen in dit land is een arbeider of heeft een kantoorbaan met strikte uren.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:26 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
95 procent van de mensen staat dan op, dus heel normaal inderdaad
ik heb ook geen strikte uren, daarom begin ik meestal om 7.15.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:30 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Niet iedereen in dit land is een arbeider of heeft een kantoorbaan met strikte uren.
luie zolderkamerbewoners ook niet, dus waarom reageer jij eigenlijk nog?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:34 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Die hebben geen recht van spreken.
ha ha, echt? Bejaarden slapen nooit uit, tenzij ze de pech hebben dat ze niet zelf hun bed uit kunnen komen en op verpleging moeten wachtenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:28 schreef Piger het volgende:
[..]
Bron.
Geloof er geen reet van. Los van alle nachtwerkers heb je nog genoeg studenten, bejaarden, etc.
Aah meneer de student is op zijn pikkie getrapt ik weet genoeg.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:35 schreef Piger het volgende:
[..]
luie zolderkamerbewoners ook niet, dus waarom reageer jij eigenlijk nog?
denken alles te wetenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:37 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Aah meneer de student is op zijn pikkie getrapt ik weet genoeg.
fijn om te weten dat 95% van de bejaarden om 7 uur op staat ipv de overige 23 uur waarin dat mogelijk is..quote:Op maandag 22 juni 2015 21:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
ha ha, echt? Bejaarden slapen nooit uit, tenzij ze de pech hebben dat ze niet zelf hun bed uit kunnen komen en op verpleging moeten wachten
die zijn heel vaak al voor 7 uur op. heb je nog nooit een bejaarde meegemaakt jongenquote:Op maandag 22 juni 2015 21:41 schreef Piger het volgende:
[..]
fijn om te weten dat 95% van de bejaarden om 7 uur op staat ipv de overige 23 uur waarin dat mogelijk is..
nee, 95% zou om 7 uur opstaan, niet ervoor of ernaquote:Op maandag 22 juni 2015 21:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
die zijn heel vaak al voor 7 uur op. heb je nog nooit een bejaarde meegemaakt jongen
huh, waar haal je dat nou weer vandaan? en wat is het nut van deze discussie?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:44 schreef Piger het volgende:
[..]
nee, 95% zou om 7 uur opstaan, niet ervoor of erna
Lees even terug dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
huh, waar haal je dat nou weer vandaan? en wat is het nut van deze discussie?
heb ik gedaan, en nu?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:52 schreef Piger het volgende:
[..]
Lees even terug dan.
Nou ze zouden ook om h6 kunnen beginnen met heien, maar denk dat onze vriend harrie dat opeens een stuk minder leuk zou vinden. Omdat dat toevallig niet binnen zijn normale ritme/verwachtingspatroon valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |