nee dat zijn geen haters, jij bent gewoon een klein kleutertje dat jankt ondat je een keer gewekt.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En iedereen die haat omdat ik om 7 uur nog in mijn bed lig heeft een kutleven en is jaloers. Zelfs al begin ik om 9 uur ben ik er zeker niet voor 7 uur uit.
Je gaat je gang maar. Zet ze zo hard als je wil zou ik zeggen.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niks van. Als ik om 7 uur mijn speakers knalhard aanzet zou je ook diep ongelukkig worden. Het is gewoon een kut manier om wakker te worden.
Heb al een week last van te weinig slaap, omdat ik gewoon niet langer kan doorslapen. Dan slaap ik eindelijk een keer 6 uur en dan krijg je deze bullshit.quote:Op maandag 22 juni 2015 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat zijn geen haters, jij bent gewoon een klein kleutertje dat jankt ondat je een keer gewekt.
vervelender dan een wekker?quote:Op maandag 22 juni 2015 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou. Dat is het soms ook wel, maar het is niet alleen het tijdstip, maar vooral de manier waarop je wakker wordt.
Eerder naar bed gaan?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb al een week last van te weinig slaap, omdat ik gewoon niet langer kan doorslapen. Dan slaap ik eindelijk een keer 6 uur en dan krijg je deze bullshit.
ja wat ik zeg jank jank jankquote:Op maandag 22 juni 2015 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb al een week last van te weinig slaap, omdat ik gewoon niet langer kan doorslapen. Dan slaap ik eindelijk een keer 6 uur en dan krijg je deze bullshit.
Ja.quote:
En dan niet kunnen slapen.quote:
Dit is klaagbaak. Niet janken als ik dan klaag.quote:
geen tv/computer/gamen na 21 uur.quote:
Niet iedereen werkt hetzelfde.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen tv/computer/gamen na 21 uur.
als je moe genoeg bent omdat je de voorgaande nachten weinig slaap hebt gehad valt het misschien wel mee.
doe niet zo hypocrietquote:Op maandag 22 juni 2015 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
En dan niet kunnen slapen.
[..]
Dit is klaagbaak. Niet janken als ik dan klaag.
nee klopt, maar als niks probeert wordt er niks opgelost. de bouwvakkers gaan hun tijden niet aanpassen.quote:
Dit. Mensen die niet elke dag voor 22 uur in bed liggenquote:Op maandag 22 juni 2015 11:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
geen tv/computer/gamen na 21 uur.
als je moe genoeg bent omdat je de voorgaande nachten weinig slaap hebt gehad valt het misschien wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |