quote:
Ja, ik ben abrupt gewekt. Maar serieus. Ze beginnen om 7 uur nogwat en dan stoppen ze na 15 minuten. Fuck hun. Ga lekker om 10 uur beginnen.quote:
LOL niet weten dat bouwstakkers dat expres doen om jouw te pestenquote:Op maandag 22 juni 2015 07:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben abrupt gewekt. Maar serieus. Ze beginnen om 7 uur nogwat en dan stoppen ze na 15 minuten. Fuck hun. Ga lekker om 10 uur beginnen.
jouwquote:Op maandag 22 juni 2015 07:53 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
LOL niet weten dat bouwstakkers dat expres doen om jouw te pesten![]()
![]()
omdat jij ene lui stuk vreten bent?quote:Op maandag 22 juni 2015 07:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben abrupt gewekt. Maar serieus. Ze beginnen om 7 uur nogwat en dan stoppen ze na 15 minuten. Fuck hun. Ga lekker om 10 uur beginnen.
Ik heb nog geen koffie op wat zeik jequote:
Misschien moet wel eerst die heipaal erin om daarna andere dingen te kunnen doen he.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Gast.. Een paar maandjes om een mensenleven.. Stel je niet zo aan. Verder is 7 uur natuurlijk een prima tijd om wakker te worden. Behalve als je nachtdienst had, maar je was een kind, dus dat zal wel mee hebben gevallen.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Na als kind jaren bij de A2 te hebben gewoont en MAANDEN lang iedere ochtend tussen 7 en half 8 stipt gewekt te worden door heilpalen, schrok ik vanochtend weer wakker.
7 uur is een prima tijd om wakker te worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog wel van vroegah dat ze het ook altijd fantastisch vonden om tijdens schoolvakanties lekker vroeg met hun werkzaamheden te beginnenquote:Op maandag 22 juni 2015 08:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
7 uur is een prima tijd om wakker te worden.
Weet jij helemaal niks van. Als ik om 7 uur mijn speakers knalhard aanzet zou je ook diep ongelukkig worden. Het is gewoon een kut manier om wakker te worden.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast.. Een paar maandjes om een mensenleven.. Stel je niet zo aan. Verder is 7 uur natuurlijk een prima tijd om wakker te worden. Behalve als je nachtdienst had, maar je was een kind, dus dat zal wel mee hebben gevallen.
Nou. Dat is het soms ook wel, maar het is niet alleen het tijdstip, maar vooral de manier waarop je wakker wordt.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
7 uur is een prima tijd om wakker te worden.
Als ze pas om 10 uur beginnen met deze klus is de kans dat er allemaal bouwvakkers niet verder kunnen omdat eerst zo'n paal de grond in moet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |