Aanstaande zondag 26-04-15 om 21.45quote:Ophef om veroordeelde pedofiel in SBS-programma
Patty Brard en Jochem van Gelder, het presentatieduo van Bonje bij de Buren. © SBS.
In de uitzending van SBS-programma Bonje met de Buren van aanstaande komt zondag komt een veroordeelde pedofiel voor. Ouders van de slachtoffers van Frank B. vinden het belachelijk dat de zender hem een podium biedt.
In 2010 werd de toen 42-jarige B. veroordeeld voor drugsbezit en seks met een 15-jarig meisje. Eind 2003 werd hij al veroordeeld voor een zedenmisbruik met een destijds 13-jarig meisje. In het programma duikt hij op als goede vriend van een van de families.
,,Ik vind het niet kunnen dat hem zo'n platform wordt geboden. De man heeft een zedenverleden. Ik snap ook niet waarom SBS zich hiervoor leent'', laat een medewerker van de Stichting Stop Loverboys Nu, die het woord voert voor de familie van de slachtoffer, weten aan Metro. ,,Ik vrees dat de heer B. opnieuw een poging zal doen om zijn imago via de publieke en commerciėle zenders op te poetsen.''
Talpa
Volgens producent Talpa was de identiteit tijdens de opnames niet bekend bij hen. ,,Het komt voor ons als een verrassing. Frank staat ook feitelijk los van de ruzie. Hij verleent als vriend van de familie medewerking bij het zoeken naar een oplossing. Frank is veroordeeld pedofiel, maar heeft zijn straf ook uitgezeten. Ik snap dat het pijnlijk is voor gedupeerde families, maar iedereen verdient een tweede kans."
BNN
In 2012 was B. ook al op nationale televisie te zien, tot schrik van de families van de slachtoffers. In het BNN-programma De Week van Filemon ging presentator Filemon Wesselink met B. op pad. Over het verleden van B. werd toen niets gezegd.
Ik denk dat ze een elektrische piano + koptelefoon gaat krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:01 schreef matthijst het volgende:
Mooie titel
Die Japanse hoer is ook irritant inderdaad, met d'r oefenen.
Ik altijd. Ik ga straks ook weer even. Eerst even wat slapen, dan in bad en dan weer even slapen.quote:
niet te luidruchtig danquote:Op zondag 21 juni 2015 22:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik altijd. Ik ga straks ook weer even. Eerst even wat slapen, dan in bad en dan weer even slapen.
Dit is prachttvquote:Op zondag 21 juni 2015 22:14 schreef MrSalazar het volgende:
Volgens de info op ziggo tv zou er Oplichters in het buitenland, zijn nu. Ben dus teleurgesteld door deze saaie onzin.
Nog wat moois gezien?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:16 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben net terug van de avondwandeling in het Hakunabos en heb deze uitzending gemist. Toch maar straks voor het slapen gaan checken of ik de uitzending via hun site zonder reclame terug kan kijken.
En ondanks herhaling trending topic op twitter, we houden van Bonje met de Burenquote:
Brrrr hij liever als ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Afijn, hierna neuken ze high fivend elkaars wijf.
Met koptelefoon op zodat ze de geluidjes niet horenquote:Op zondag 21 juni 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Afijn, hierna neuken ze high fivend elkaars wijf.
isolatie in muur tussen woningen , en de japanse kreeg een stille piano met koptelefoon.quote:Op maandag 22 juni 2015 11:25 schreef Chai het volgende:
Heb alleen het begin gezien, hoe liep het af?
En een shampoo rekje?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
isolatie in muur tussen woningen , en de japanse kreeg een stille piano met koptelefoon.
ik dacht niet dat daar afspraken over gemaakt zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En een shampoo rekje?
En ze mogen elkaar niet meer bespieden met camera's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |