Tussen de tijd van zijn bezoek bij jou tot nu kan er heel wat gebeurd zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onzin. Pax weet dat ik erg slank ben
Hij is bij me thuis geweest
Dat valt wel meequote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tussen de tijd van zijn bezoek bij jou tot nu kan er heel wat gebeurd zijn
sinds die dag is hij verslaafd aan penisquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tussen de tijd van zijn bezoek bij jou tot nu kan er heel wat gebeurd zijn
Monopolygodquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee
We hebben toen gezellig Monopoly gespeeld. Hij won.
Ik wou zeggen, kom bier doen dan. Maar dat is een beetje jammer aan jou...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja ik ben er sowieso die dag, dus waarom ook niet even kijken 's middags, miss bij de start of zo. Denk niet dat we de hele dag in de winkels gaan rondhangen of zo en uit eten kan 's avonds wel.
kun je ff een samenvatting ofzo geven, ik ga niet klikkenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MonopolygodKalverstraatgod en Neuke (zo noemde ik het altijd
)
Huehuequote:
Ik wil je best meeten 's middags hoor als je in uutje bent, maar je snapt dat die andere persoon voorgaatquote:Op zondag 21 juni 2015 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, kom bier doen dan. Maar dat is een beetje jammer aan jou...
heel vaak hermannquote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je ff een samenvatting ofzo geven, ik ga niet klikken
Rotterdamquote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Ik had vgm die rode straat of zo en op den duur ook oranje en licht blauw
maar hij had dus kalverstraat etc en die groene
Ik bedoel dat je geen bier drinktquote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil je best meeten 's middags hoor als je in uutje bent, maar je snapt dat die andere persoon voorgaat
[..]
heel vaak hermann
Nog steeds baas jaquote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil sws nieuwe Monopolybord met Giethoorn
Hermann is een pussy en is blij als hij in zijn eentje als autist verder kan leven.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je ff een samenvatting ofzo geven, ik ga niet klikken
oh bedanktquote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hermann is een pussy en is blij als hij in zijn eentje als autist verder kan leven.
TRquote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme het heeft niet echt prioriteit
Eerst maar eens kijken of ik er ben.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar gewoon even een paar minuutjes kletsen of zo kan wel eventueel
ja we zullen zienquote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik er ben.
Nu eerst hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |