Nou, zo van. WD is er 2,5 dag, liefdesbrieven en naaktfoto's. Hopsaketee. Enzo. Denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed ik ook. Maar dan snap ik jou niet.
Oooooh zo! Snappem.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, zo van. WD is er 2,5 dag, liefdesbrieven en naaktfoto's. Hopsaketee. Enzo. Denk ik.
Die staat op repeat. Elke dag alle dag vanaf vandaag.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Nog één keertje dan![]()
Als je bitch wil chillen is geen probleem,
dan ga ik er heen, ik kom niet alleen,
want ik heb drank en drugs. ik heb drank en drugs
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weeeeeeeheeerquote:Op zondag 21 juni 2015 15:33 schreef schommelstoel het volgende:
Nog één keertje dan![]()
Als je bitch wil chillen is geen probleem,
dan ga ik er heen, ik kom niet alleen,
want ik heb drank en drugs. ik heb drank en drugs
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik niet. Kan je het verduidelijken met een foto?
Zou mij niks verbazen als dit nummer over een week of wat in de top 5 staat.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Die staat op repeat. Elke dag alle dag vanaf vandaag.
Dat album staan nog wel 2/3 nummertjes op die leuk zijn, rest is meuk
Zeer zekers een mooie dame, gelukkig bestaan ze nog, vrouwen met echte wenkbrauwenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weeeeeeeheeer
wel stiekem een knap meisje
Ronnie Flex, die naam alleen al is genoeg om die jeugd van tegenwoordig te laten stuiteren. Net zoals Mr. Polska, en Boaz vd Beatz. Al zijn die laatste 2 wel baasquote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als dit nummer over een week of wat in de top 5 staat.
'Alle tieners zeggen ja tegen mdma'
Hoe komt ie erop
Dope D.O.D, Groningers die het goed doen in het buitenlandquote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ronnie Flex, die naam alleen al is genoeg om die jeugd van tegenwoordig te laten stuiteren. Net zoals Mr. Polska, en Boaz vd Beatz. Al zijn die laatste 2 wel baas
En tjah, omdat het wrs de keiharde realiteit is
Dope D.O.D. vond ik eerder wel vet ja, maar toen luisterde ik ook nog dubstep en trapquote:Op zondag 21 juni 2015 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dope D.O.D, Groningers die het goed doen in het buitenland![]()
Luister eigenlijk weer ff classics op spotify nu
Bill withers - lean on me.
The police - Can't stand losing you
Was er een doventolk nodig, of konden ze zo ook wel liplezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
had je me gisteren moeten zien, ik trok vacuum zowat in mijn catsuit zo strak zat die, kon het ook wel merken aan de mannen![]()
Foto's.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
had je me gisteren moeten zien, ik trok vacuum zowat in mijn catsuit zo strak zat die, kon het ook wel merken aan de mannen![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
Als WingDing hier nou nog 2 weken blijft. Denk dat ik dan wel klaar ben met het plafond witten.
voelde me wel flink bekeken jaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was er een doventolk nodig, of konden ze zo ook wel liplezen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
Als WingDing hier nou nog 2 weken blijft. Denk dat ik dan wel klaar ben met het plafond witten.
quote:
Goed bezigquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Wingding het volgende:
deze maar volgens mij heeft deze geen rits achter![]()
https://shechive.files.wordpress.com/2012/10/catsuit-outfit-6.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |