Ja volgens mij was het de bedoeling dat daar de kapsalon kwam.quote:
Hahaha. Dat dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef schizolientje het volgende:
Hij heeft ook flink ZITTEN wikken en wegen vannacht
Eens, maar dat staat er los vanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Die vent vindt zichzelf zooooo belangrijk en vervolgens voert hij geen reet uit.
Past prima bij hem.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
We hebben die man, die de hele dag Zit, rookt, zuipt en onzin lult ZitZak genoemd.
Er waren meerdere opties, maar men koos voor ZitZak, dus ZZ
lust? voor Rob?? Ik zie het nog steeds nietquote:
En wat breng je zelf binnen achterlijke heksquote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef Urb het volgende:
Col "Elke mens hier kost 3 a 4 honderd euro per maand dus moet dat ook binnenbrengen"
Rob heeft alleen een zitplaats , bier en peuken nodig .quote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Rob heeft geen kapsalon nodig. Hij heeft geen kapsel.
Alle variaties kwamen voorbij en wij waren het er unaniem over eens. Het woord Zak moest er ook zeker ook in zitten hahaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Past prima bij hem.
Ik had hem alleen niet door
Ja, als reactie op..quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ivan spreekt Gabry aan, hij zegt dat ze de laatste tijd weer van alles eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |