landverraaierquote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas moet niet te popi worden... dan gaat het mis:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook daar voor wil ik me streams nog wel aan zettenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo zijn handjes dicht mag knijpen met een kandidaat als Bas.
Niet zo snel oordelen.. dit is Lange termijn techniek.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:11 schreef Urb het volgende:
[..]
landverraaier
Goed om te zien dat Nicole minder gaat, botte trien.
Bas en Wim nu wel achter laptop, mail voor Wim bestellingen. Het zal ok niet zo vlak voor de keuze.....![]()
Dank je welquote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het gemist heeft, een jankende Naomi nog van gisteren ....
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Het is eigenlijk lockdowndag dus ze smokkelen al lijkt me. Alhoewel voor de meesten daar begint de dag pas na 12.00. En de ramadanners slapen sowieso al een gat in de dagen.quote:
Als ze gaat huilen en Gaby speelt gitaar krijg je ditquote:Op zondag 21 juni 2015 11:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Het paarse loeder is wakker
[ afbeelding ]
Ik straks ook nog even weg, zou het ook graag willen zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef Yeszie het volgende:
Maaruh hoe laat gaan ze beslissen ?
Ik moet nog weg !
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo zijn handjes dicht mag knijpen met een kandidaat als Bas.
Nou een 'lege maag'maakt vast inventief, Ivan bedenkt wel iets vandaagquote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is eigenlijk lockdowndag dus ze smokkelen al lijkt me. Alhoewel voor de meesten daar begint de dag pas na 12.00. En de ramadanners slapen sowieso al een gat in de dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |