Nee. Klopt niet. Klaver heeft dat net 'neergelegd'. Gio stond er nog naar te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gio heeft heel goed schoongemaakt.![]()
De regie maakt nog even extra shot van de shit op de grondvol in beeld.
Ik heb ook liever Madquote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Wim saai is... voor ons als kijkers.
Ik vermoed dat Maddy méér dynamiek gaat toevoegen
Is dat de echte reden ?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob had het erover, stond iets over in de cos van vannacht, toen hij met Stef aan het praten was over de camping gastenquote:
Hij zit niet achter de laptop. Hij zit te schrijven. (ouderwets he?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:05 schreef Urb het volgende:
Moggu cos![]()
Hoezo zit Wim achter laptop op lockdown dag? En is al bekend hoelaat ze moeten kiezen?
Omdat hij stront- en stronteigenwijs isquote:
Jaaquote:
Geheel mee eens, maar vrees dat de FEBO al heeft gekozen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
dus ruzie uitlokken, ik hoop dat Bas wijs is, maar die arme koeienquote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat hij stront- en stronteigenwijs is.Én Bas heeft het gemaakt, hè?
Oh ok. Bedankt. Ik kijk ook even in mijn opname. Wie weet staat het er nog opquote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rob had het erover, stond iets over in de cos van vannacht, toen hij met Stef aan het praten was over de camping gasten
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zit niet achter de laptop. Hij zit te schrijven. (ouderwets he?)
Ja ik weet het... Als zie ik Wim nog niet direct als bouwkundige..quote:Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Asje.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-73
Ja vreselijk , ik hou heel veel van dieren en het was inderdaad beter geworden voor Bief en Klaver.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
dus ruzie uitlokken, ik hoop dat Bas wijs is, maar die arme koeien
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja ik weet het... Als zie ik Wim nog niet direct als bouwkundige..
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas moet niet te popi worden... dan gaat het mis:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de Febo zijn handjes dicht mag knijpen met een kandidaat als Bas.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat hebben we wel gezien met Huubquote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |