Ja volgens mij was het de bedoeling dat daar de kapsalon kwam.quote:
Hahaha. Dat dus.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef schizolientje het volgende:
Hij heeft ook flink ZITTEN wikken en wegen vannacht
Eens, maar dat staat er los vanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet. Die vent vindt zichzelf zooooo belangrijk en vervolgens voert hij geen reet uit.
Past prima bij hem.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
We hebben die man, die de hele dag Zit, rookt, zuipt en onzin lult ZitZak genoemd.
Er waren meerdere opties, maar men koos voor ZitZak, dus ZZ
lust? voor Rob?? Ik zie het nog steeds nietquote:
En wat breng je zelf binnen achterlijke heksquote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef Urb het volgende:
Col "Elke mens hier kost 3 a 4 honderd euro per maand dus moet dat ook binnenbrengen"
Rob heeft alleen een zitplaats , bier en peuken nodig .quote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Rob heeft geen kapsalon nodig. Hij heeft geen kapsel.
Alle variaties kwamen voorbij en wij waren het er unaniem over eens. Het woord Zak moest er ook zeker ook in zitten hahaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Past prima bij hem.
Ik had hem alleen niet door
Ja, als reactie op..quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ivan spreekt Gabry aan, hij zegt dat ze de laatste tijd weer van alles eet.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef schizolientje het volgende:
Hij krijgt wel last van zijn billen en gaat steeds vaker VERZITTEN. van voor naar achter
Ze had gisteren weer twee readings.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En wat breng je zelf binnen achterlijke heks
Patat, shoarma, kaas, saladequote:
Dan maakt hij het toch weer uit?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Dotteke het volgende:
Ivan trekt het niet meer om te trekken aan een dood paard
Hahahahahaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Patat, shoarma, kaas, salade
Klaar
owj...ja dat kan dan weer welquote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Klaar
Je vergeet de sauzenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Klaar
Dan loopt ze nog steeds achter qua inkomsten.quote:
Ik vind dat sowieso bloed irritant, álles snel afdoen met een grapje als ze doorkrijgen dat het niet goed ontvangen word, was in Secret Story ook zo erg met met name Johannaquote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja, als reactie op..
1 minuut daarvoor zei Gabri: Die heeft met iedereen wat. (Ik weet niet waar het over ging). Toen zei ze lachend: Vanessa. Ivan keek haar aan en Gabri meteen roepen: grapje, grapje.
En ze kroop steeds verder in de hoek toen Ivan haar kant uitliep.
(Lichaamstaal zegt een hoop)
Maar ze loopt dan wel vóór op Robquote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dan loopt ze nog steeds achter qua inkomsten.
En dat gevoel is?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mark gaat zijn gevoel volgen... en niet een gekke keuze waar hij niet achter staat.
Als ik het zo hoor willen de meeste voor Madelon gaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef Urb het volgende:
Valt me tegen dat Ivan weer anderen beinvloed, en denk dat hij er nog spijt van kan gaan krijgen met Wim.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef PTLe het volgende:
ls Gina weg gaat dan gaar Mark ook de volgende dag weg
Nee..quote:
Daarom denk ik ook dat ze niet gaatquote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef PTLe het volgende:
ls Gina weg gaat dan gaar Mark ook de volgende dag weg
Wat een redenatie, net als Rienk die bijna perongeluk Nicoline op de schopstoel zettequote:Op zondag 21 juni 2015 11:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina: Ik kies wel voor Wim, want dan lijkt het nog spannend.
Mwah, Mark is ook volkomen nutteloos.quote:
Die boekhouding wordt achter gedaanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mwah, Mark is ook volkomen nutteloos.
Iedereen kan patat bakken en een fantasie boekhouding bij houden
Ze zijn kijkcyferkanonnnen omdat ze een stel met perikelen zijn, ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mwah, Mark is ook volkomen nutteloos.
Iedereen kan patat bakken en een fantasie boekhouding bij houden
Meer als dat Waaif van jou Ivanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Prisha het volgende:
Zitten ze nu over dat Isa geen geld heeft opgebracht. Ivan: hoeveel geld heeft ze nou opgebracht? Serieus? Dat boekje, ze heeft geen eens de gedichten geschreven.
Rienk, hoeveel heeft die opgebracht?
Ivan: Rienk kostte niks, die hoefde geen kleding, at van de akker, was ie tevreden mee
Daarom ook "fantasie"quote:
Half jaar alleen de koeien doen, markten en lidl events organiseren, ook eigen concerten en weet ik wat niet al en Ivan begint alleen over dat boekjequote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Prisha het volgende:
Zitten ze nu over dat Isa geen geld heeft opgebracht. Ivan: hoeveel geld heeft ze nou opgebracht? Serieus? Dat boekje, ze heeft geen eens de gedichten geschreven.
Rienk, hoeveel heeft die opgebracht?
Ivan: Rienk kostte niks, die hoefde geen kleding, at van de akker, was ie tevreden mee
Waaif is bang voor vrouwen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef Yeszie het volgende:
Waaif zegt dat ze niet heel veel aan Madelon gaan hebben.
Maar ze doen het niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef yaba het volgende:
gabri heeft een punt we kiezen voor wim voor het geld maar dat kunnen wij zelf ook doen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waaif is bang voor vrouwen.
Wat heeft Ivan dan eigenlijk aan inkomsten binnen gebracht?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Half jaar alleen de koeien doen, markten en lidl events organiseren, ook eigen concerten en weet ik wat niet al en Ivan begint alleen over dat boekje
Precies. Ik denk dat als ze voor Madelon gaan ze weer met 1tje zitten die wat gaat rondzweven daar. Wim zal tenminste wat doen.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef Urb het volgende:
Gina "Ga jij eigen weg of ben jij een groepsmens?"
Wim "Ik ben wel een groepsmens"
Gina "Oke top" en ze rent weer weg
Gina "Ik denk dat ik toch voor Wim ga"
Oh ok, wat is het toch een dom mokkel en/of slechte actrice
Chris 2.0?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef Prisha het volgende:
Nicole weet dat er dingen gaat komen.
En met Wim erin, kunnen andere mensen hun energie ergens anders voor gebruiken.
Waarvoor? bed liggen?
er gaan dingen komen?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef Prisha het volgende:
Nicole weet dat er dingen gaat komen.
En met Wim erin, kunnen andere mensen hun energie ergens anders voor gebruiken.
Waarvoor? bed liggen?
+21quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef Urb het volgende:
Gina schuift even aan bij Wim
Gina "Ga jij eigen weg of ben jij een groepsmens?"
Wim "Ik ben wel een groepsmens"
Gina "Oke top" en ze rent weer weg
Gina "Ik denk dat ik toch voor Wim ga"
Oh ok, wat is het toch een dom mokkel en/of slechte actrice
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef -sabine- het volgende:
Ik zie liever de gewone voornamen ipv die haha-namen.
Ik begrijp regelmatig niet over wie het gaat.
hoe kom je erbij dat hij Gina wegstuurt?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Yeszie het volgende:
Nou duidelijk het wordt Wim , en Wim stemt Gina weg , Mark er achteraan. Collie na de 25 ste met behoud van borg , die krijgt ze namelijk niet als ze morgen weg moet want dan zit ze er geen jaar in nog.
Toch heb ik het gevoel dat Madelon wel een pittige dame is. Daar zit meer in dan ze nu heeft laten zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat als ze voor Madelon gaan ze weer met 1tje zitten die wat gaat rondzweven daar. Wim zal tenminste wat doen.
Al maakt het me weinig uit wie blijt
Is waargenomen/ gehoord vrijdagquote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat hij Gina wegstuurt?
Je krijgt je borg wel terug als je weggestemd wordt.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Yeszie het volgende:
Nou duidelijk het wordt Wim , en Wim stemt Gina weg , Mark er achteraan. Collie na de 25 ste met behoud van borg , die krijgt ze namelijk niet als ze morgen weg moet want dan zit ze er geen jaar in nog.
Maar de meeste kiezen ( wat ik hoor voor het geld wat wim binnen gaat brengen) maar je kan makkelijk een tekening van een meubel van internet af halen en ivan en gio bv aan het werk zetten.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat als ze voor Madelon gaan ze weer met 1tje zitten die wat gaat rondzweven daar. Wim zal tenminste wat doen.
Al maakt het me weinig uit wie blijt
ja, ze zei: "ik weet dat er straks dingen gaan komen en....".toen viel ze even stil..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |