0,7%quote:
Gina's mammie.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie is er 1 jaar getrouwd?
[ afbeelding ]
mammie van dat rooie kindvrouwtjequote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder van Gina.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
De mama en bonuspapa van Gina. Was gisteren.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Denk je rustig op de vide te kunnen zitten, zit Gaby te harken op de gitaar
harkenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Denk je rustig op de vide te kunnen zitten, zit Gaby te harken op de gitaar
Wie zijn dit dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef PTLe het volgende:
Ow jeetje ze mist thuis heel erg , ik zeg opzouten maarze is vet ongelukkig hier
[ afbeelding ]
op het filmpjequote:
en een zonnebril dr bij opquote:Op zondag 21 juni 2015 11:19 schreef PTLe het volgende:
Je komt uit bed en zet je muts op 21-6 -2015
[ afbeelding ]
Wie zijn dit? En wie mist thuis zo erg?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:16 schreef PTLe het volgende:
Ow jeetje ze mist thuis heel erg , ik zeg opzouten maarze is vet ongelukkig hier
[ afbeelding ]
Oeps ik zag er even iets anders inquote:Op zondag 21 juni 2015 11:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
op het filmpje
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
ja over het stemmen....Gina is niet zeker dat Wim haar erin laat?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:25 schreef Luna1956 het volgende:
Liggen Gina en Bjorn nu in 1 bed te kletsen?
Naomi mist thuihuis heeeel ergquote:Op zondag 21 juni 2015 11:21 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Wie zijn dit? En wie mist thuis zo erg?
Ja, maar vindt Markie dit wel goed? Of is het uit met die 2?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja over het stemmen....Gina is niet zeker dat Wim haar erin laat?
Dat heeft ze ook goed .quote:Op zondag 21 juni 2015 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja over het stemmen....Gina is niet zeker dat Wim haar erin laat?
Waarom ? ze heeft de keus om weg te gaan dus ?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, zag het filmpje net. Het waren wel echte tranen.
Heb toch met dat kind te doen.
En zeker heel snel gewist of in de prullenbak gedaanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:26 schreef Prisha het volgende:
Bjorn en Gina hebben gister een mail zien binnenkomen voor Wim.....
Ja hoe spontaan weer vlak voor de stemming, Bas heeft Wim net geholpen antwoorden voordat ze de laptops in moeten leveren.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:26 schreef Prisha het volgende:
Bjorn en Gina hebben gister een mail zien binnenkomen voor Wim.....
Hoezo? Ze kan toch naar huis als ze dat wil?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, zag het filmpje net. Het waren wel echte tranen.
Heb toch met dat kind te doen.
Nee die liet Bas net aan Wim zienquote:Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zeker heel snel gewist of in de prullenbak gedaan
Jawel, maar het is zo'n jong schaap, die weet nog van toeters noch bellen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Waarom ? ze heeft de keus om weg te gaan dus ?
Nee ze beeldden beiden uit dat ze de borg niet kan neerleggen en toen streamwissel.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Waarom ? ze heeft de keus om weg te gaan dus ?
nee joh ze liggen gewoon te praten verder niks achter te zoekenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:25 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, maar vindt Markie dit wel goed? Of is het uit met die 2?
Nee hoor, niemand zit daar tegen zijn wil.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee ze beeldden beiden uit dat ze de borg niet kan neerleggen en toen streamwissel.
Maar vind het ook sneu, ze zitten daar tegen hun zin.
Is het al zeker dan, dat hij gaat??quote:Op zondag 21 juni 2015 11:27 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan toch naar huis als ze dat wil?
Maar Gio gaat bijna en ze wil er gewoon achterna... dit is het begin van het verhaaltje
Nou. Het ziet er aardig intiem uit. Veel mannen zouden voor minder al gaan flippenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee joh ze liggen gewoon te praten verder niks achter te zoeken
Waar was ZZ toen Col die Niksness neer wilde zetten?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:29 schreef Urb het volgende:
Rob zegt eindelijk iets wat klopt, als Wim een kapsalon zou bouwen verdien je dat in 3 jaar niet terug.
Ookal is het om Wim onderuit te halen.
steigerhouten meubeltjes ook lekker vernieuwend . Ook overal te vinden .quote:Op zondag 21 juni 2015 11:29 schreef Urb het volgende:
Rob zegt eindelijk iets wat klopt, als Wim een kapsalon zou bouwen verdien je dat in 3 jaar niet terug.
Dat zei hij ook over Baas Beachquote:Op zondag 21 juni 2015 11:29 schreef Urb het volgende:
Naomi had verwacht dat het leuk en gezellig zou zijn om in Utopia te zijn....quote:Op zondag 21 juni 2015 11:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee ze beeldden beiden uit dat ze de borg niet kan neerleggen en toen streamwissel.
Maar vind het ook sneu, ze zitten daar tegen hun zin.
oepsquote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Col lijkt zo wel een tokkie.
Tactiek om weggestemd te worden zo van. Kijk mij er eens slecht uit zien?
lijkt???quote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Col lijkt zo wel een tokkie.
Tactiek om weggestemd te worden zo van. Kijk mij er eens slecht uit zien?
Dat bedoel ik. En naar Mark toequote:Op zondag 21 juni 2015 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Wat voor signaal geeft Gina nu aan Bjorn door bij hem in bed te gaan liggen..( vanuit Bjorn gezien)...
Denk dat Maddy het kan shaken danquote:
Misschien moeten ze even wachten tot ze zeker weten dat de kapster mag blijvenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze gaan de kapsalon bouwen met hout wat er al is...
Goh.. en Baas Beach dan ?
Vide. Dat weet je toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat Maddy het kan shaken dan![]()
Col zou gaan kiezen voor wat de groep wil.
Rob "Ik hoor alweer dat we een kap-salon gaan bouwen"
Col "Dat doen we met hout wat hier al is"
Hoe komt dat magische hout daar toch telkens.
Ho Ho...quote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Die heeft alleen 'n spons en zeem nodigquote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef -sabine- het volgende:
Rob heeft geen kapsalon nodig. Hij heeft geen kapsel.
Dat hout is van het cordwood housequote:Op zondag 21 juni 2015 11:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat is ZZ?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:37 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ZZ in de overdrijf modus gaat, trekt hij altijd zo'n bek.
Hij vindt zichzelf op zo'n moment heel wijs.
Of het hok van Colly ?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat hoor ik nu, er wordt een kapsalon gebouwd?
Waarom niet eerst proberen in de roze jammer of het loopt of niet, of in het gedeelte waar kantoor was?
Ik niet. Die vent vindt zichzelf zooooo belangrijk en vervolgens voert hij geen reet uit.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben het in deze wel met Rob eens..
Eerlijk is eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |