SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Niet dat ik heb meegekregen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er heeft toch nog niemand iets over gezegd?
En ik vraag het me nu ook af of Gio er naar zocht.
Ik bedenk nu dat hij waarschijnlijk een aansteker zocht om het vuur aan te steken----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Nee. Ze deden ook of ze het niet gehoord hadden. Nicole mompelde nog wel iets van viezerik (zoiets) toen ze weg liep weet ook niet of het daar over ging.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er heeft toch nog niemand iets over gezegd?![]()
Gewoon buiten shotten.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Kostte zelfs Bas nog moeite om Mevrouw Essie naar buiten te begeleiden
Maar zij ne keer eerlijk: zo erg ben ik dan toch niet hé.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ik heb het moment zelf niet gezien, maar mijn vriendin interpreteerde het dat ze niet reageerden omdat ze het eigenlijk helemaal niet meekregen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:53 schreef yaba het volgende:
[..]
Nee. Ze deden ook of ze het niet gehoord hadden. Nicole mompelde nog wel iets van viezerik (zoiets) toen ze weg liep weet ook niet of het daar over ging.
(Ik had hier gelezen dat men dacht dat de bewoners het allang wisten omdat ze niet reageerden)----------------------------
ik vind Essie wel leuk
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ja hoor Gio gaat het voerhok afbrekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wim wakker![]()
Nou kom er maar in timmerman.
Ga met dat koeienhok aan de slag en zeg dat gio en bas het niet begrijpen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 10:56:31 ]![]()
nee hoor Saar,jij bent liefquote:Op zondag 21 juni 2015 10:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gewoon buiten shotten.
Maar zij ne keer eerlijk: zo erg ben ik dan toch niet hé.![]()
Wim is al langer wakker hoor. Heb hem al eerder gezien. Was douchen vermoed ikquote:Op zondag 21 juni 2015 10:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wim wakker![]()
Ga met dat koeienhok aan de slag en zeg dat gio en bas het niet begrijpen.----------------------------
Zie hem net zijn schoenen aantrekken.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wim is al langer wakker hoor. Heb hem al eerder gezien. Was douchen vermoed ik![]()
Ik ben het met je vriendin eens, Nicole zei viespeuk, maar volgens mij sloeg het op Bas zijn gedrag tov Patricia, het werd helemaal niet opgepikt volgens mij...Ze dachten dat Patricia een suggestie deed. Dit staat ook best wel ver, van hun verbeeldingskracht...Zoiets doe je toch niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb het moment zelf niet gezien, maar mijn vriendin interpreteerde het dat ze niet reageerden omdat ze het eigenlijk helemaal niet meekregen.
(Ik had hier gelezen dat men dacht dat de bewoners het allang wisten omdat ze niet reageerden)![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wim wakker![]()
Ga met dat koeienhok aan de slag en zeg dat gio en bas het niet begrijpen.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Waarom loopt Klaver zo te loeien steeds?----------------------------
Utopiaans spreekwoord:quote:
Hoe hoger in de pol, hoe lager in de loods
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
en bij Feboquote:Op zondag 21 juni 2015 10:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Utopiaans spreekwoord:
Hoe hoger in de pol, hoe lager in de loods![]()
Ik hoop dat Bas tegen de pesterijen opgewassen is. Volgens mij welquote:Op zondag 21 juni 2015 10:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Utopiaans spreekwoord:
Hoe hoger in de pol, hoe lager in de loodsIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |