SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Niet dat ik heb meegekregen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er heeft toch nog niemand iets over gezegd?
En ik vraag het me nu ook af of Gio er naar zocht.
Ik bedenk nu dat hij waarschijnlijk een aansteker zocht om het vuur aan te steken----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Nee. Ze deden ook of ze het niet gehoord hadden. Nicole mompelde nog wel iets van viezerik (zoiets) toen ze weg liep weet ook niet of het daar over ging.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar er heeft toch nog niemand iets over gezegd?![]()
Gewoon buiten shotten.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Kostte zelfs Bas nog moeite om Mevrouw Essie naar buiten te begeleiden
Maar zij ne keer eerlijk: zo erg ben ik dan toch niet hé.Werewolf![]()
Ik heb het moment zelf niet gezien, maar mijn vriendin interpreteerde het dat ze niet reageerden omdat ze het eigenlijk helemaal niet meekregen.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:53 schreef yaba het volgende:
[..]
Nee. Ze deden ook of ze het niet gehoord hadden. Nicole mompelde nog wel iets van viezerik (zoiets) toen ze weg liep weet ook niet of het daar over ging.
(Ik had hier gelezen dat men dacht dat de bewoners het allang wisten omdat ze niet reageerden)----------------------------
ik vind Essie wel leuk
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ja hoor Gio gaat het voerhok afbrekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wim wakker![]()
Nou kom er maar in timmerman.
Ga met dat koeienhok aan de slag en zeg dat gio en bas het niet begrijpen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 10:56:31 ]![]()
nee hoor Saar,jij bent liefquote:Op zondag 21 juni 2015 10:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gewoon buiten shotten.
Maar zij ne keer eerlijk: zo erg ben ik dan toch niet hé.![]()
Wim is al langer wakker hoor. Heb hem al eerder gezien. Was douchen vermoed ikquote:Op zondag 21 juni 2015 10:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wim wakker![]()
Ga met dat koeienhok aan de slag en zeg dat gio en bas het niet begrijpen.----------------------------
Zie hem net zijn schoenen aantrekken.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wim is al langer wakker hoor. Heb hem al eerder gezien. Was douchen vermoed ik![]()
Ik ben het met je vriendin eens, Nicole zei viespeuk, maar volgens mij sloeg het op Bas zijn gedrag tov Patricia, het werd helemaal niet opgepikt volgens mij...Ze dachten dat Patricia een suggestie deed. Dit staat ook best wel ver, van hun verbeeldingskracht...Zoiets doe je toch niet?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb het moment zelf niet gezien, maar mijn vriendin interpreteerde het dat ze niet reageerden omdat ze het eigenlijk helemaal niet meekregen.
(Ik had hier gelezen dat men dacht dat de bewoners het allang wisten omdat ze niet reageerden)![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:56 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wim wakker![]()
Ga met dat koeienhok aan de slag en zeg dat gio en bas het niet begrijpen.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Waarom loopt Klaver zo te loeien steeds?----------------------------
Utopiaans spreekwoord:quote:
Hoe hoger in de pol, hoe lager in de loods
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
en bij Feboquote:Op zondag 21 juni 2015 10:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Utopiaans spreekwoord:
Hoe hoger in de pol, hoe lager in de loods![]()
Ik hoop dat Bas tegen de pesterijen opgewassen is. Volgens mij welquote:Op zondag 21 juni 2015 10:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Utopiaans spreekwoord:
Hoe hoger in de pol, hoe lager in de loodsIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
----------------------------
Het lijkt zo net of ze een TV in de keuken hebbenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Gio heeft heel goed schoongemaakt.![]()
De regie maakt nog even extra shot van de shit op de grondvol in beeld.
![]()
+1000quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wim weet natuurlijk niet zoveel als Gio hè..quote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet hij dit nou.
Dit was gemaakt voor de koeien zodat ze niet meer op het hooi plassen en poepen !!
Heeft Wim zelf gezegd dat het beter was om dat te maken !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ieeeeeuuwwwwwquote:
(ze hadden het vannacht geloof ik over die Hoodie van jouw vriendin, had je dat nog meegekregen?)Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ik denk dat Wim saai is... voor ons als kijkers.
Ik vermoed dat Maddy méér dynamiek gaat toevoegen
Met welke reden doet Gio dit dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet hij dit nou.
Dit was gemaakt voor de koeien zodat ze niet meer op het hooi plassen en poepen !!
Heeft Wim zelf gezegd dat het beter was om dat te maken !![]()
Ohh nee. Wat zeiden ze dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ieeeeeuuwwwww
(ze hadden het vannacht geloof ik over die Hoodie van jouw vriendin, had je dat nog meegekregen?)----------------------------
Alles van Bas moet weg...quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Met welke reden doet Gio dit dan?
Dat is Gio's nieuwe motto
In beeld zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Met welke reden doet Gio dit dan?![]()
hoe krijg je Gio pas écht aan het werk? Nou...zo dus
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Nee was de timmerman Wim die vorige week zaterdag het water kwam aanleggen .quote:Op zondag 21 juni 2015 11:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wim weet natuurlijk niet zoveel als Gio hè..
Is een boerenzoon vandaar de tip die hij gaf aan Bas.![]()
Gaat Gio dat hout van de stal op het vuur flikkeren ook? Ik snap er geen laars van...Waarom ?? Wil hij ruzie ofzo ?![]()
Nee. Klopt niet. Klaver heeft dat net 'neergelegd'. Gio stond er nog naar te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Gio heeft heel goed schoongemaakt.![]()
De regie maakt nog even extra shot van de shit op de grondvol in beeld.
Ik heb ook liever Madquote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is dat de echte reden ?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vermoed dat Maddy méér dynamiek gaat toevoegen![]()
Rob had het erover, stond iets over in de cos van vannacht, toen hij met Stef aan het praten was over de camping gastenquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Hij zit niet achter de laptop. Hij zit te schrijven. (ouderwets he?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:05 schreef Urb het volgende:
Moggu cos![]()
Hoezo zit Wim achter laptop op lockdown dag? En is al bekend hoelaat ze moeten kiezen?)
Omdat hij stront- en stronteigenwijs isquote:.Én Bas heeft het gemaakt, hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Jaaquote:Tieten helpen wel, maar denk dat zij wat mondiger en opstandiger is dan Wim
Geheel mee eens, maar vrees dat de FEBO al heeft gekozen.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
UTO / Utopia nominaties juni 2015![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dus ruzie uitlokken, ik hoop dat Bas wijs is, maar die arme koeienquote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat hij stront- en stronteigenwijs is.Én Bas heeft het gemaakt, hè?
![]()
Oh ok. Bedankt. Ik kijk ook even in mijn opname. Wie weet staat het er nog opquote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rob had het erover, stond iets over in de cos van vannacht, toen hij met Stef aan het praten was over de camping gasten----------------------------
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zit niet achter de laptop. Hij zit te schrijven. (ouderwets he?)
Oh, zag een keyboard dus dacht het
![]()
![]()
Ja ik weet het... Als zie ik Wim nog niet direct als bouwkundige..quote:Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Asje.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-73Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja vreselijk , ik hou heel veel van dieren en het was inderdaad beter geworden voor Bief en Klaver.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
dus ruzie uitlokken, ik hoop dat Bas wijs is, maar die arme koeien
Maar de reden waarom hij het nu afbreekt weet ik dus echt niet.![]()
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja ik weet het... Als zie ik Wim nog niet direct als bouwkundige..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas moet niet te popi worden... dan gaat het mis:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de Febo zijn handjes dicht mag knijpen met een kandidaat als Bas.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas moet niet te popi worden... dan gaat het mis:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat hebben we wel gezien met Huubquote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
landverraaierquote:Op zondag 21 juni 2015 11:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat Nicole minder gaat, botte trien.
Bas en Wim nu wel achter laptop, mail voor Wim bestellingen. Het zal ok niet zo vlak voor de keuze.....![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook daar voor wil ik me streams nog wel aan zettenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo zijn handjes dicht mag knijpen met een kandidaat als Bas.
Niet zo snel oordelen.. dit is Lange termijn techniek.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:11 schreef Urb het volgende:
[..]
landverraaier
Goed om te zien dat Nicole minder gaat, botte trien.
Bas en Wim nu wel achter laptop, mail voor Wim bestellingen. Het zal ok niet zo vlak voor de keuze.....![]()
Goedemorgen, voor wie het gemist heeft, een jankende Naomi nog van gisteren ....
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Dank je welquote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het gemist heeft, een jankende Naomi nog van gisteren ....
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Het is eigenlijk lockdowndag dus ze smokkelen al lijkt me. Alhoewel voor de meesten daar begint de dag pas na 12.00. En de ramadanners slapen sowieso al een gat in de dagen.quote:![]()
Als ze gaat huilen en Gaby speelt gitaar krijg je ditquote:Op zondag 21 juni 2015 11:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Het paarse loeder is wakker
[ afbeelding ]
Ik straks ook nog even weg, zou het ook graag willen zien.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef Yeszie het volgende:
Maaruh hoe laat gaan ze beslissen ?
Ik moet nog weg !![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Febo zijn handjes dicht mag knijpen met een kandidaat als Bas.
Maar om het isa effect te voorkomen ! moet hij niet gelijk op 90% staan... dan ligt hij uit de groep.. zijn ego trekt dat misschien nog niet.. get moet wat subtieler !
Mij lijkt het mooi las Naomi en Bas de meeste stemmen krijgen... dat geeft toch een goed signaal !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nou een 'lege maag'maakt vast inventief, Ivan bedenkt wel iets vandaagquote:Op zondag 21 juni 2015 11:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is eigenlijk lockdowndag dus ze smokkelen al lijkt me. Alhoewel voor de meesten daar begint de dag pas na 12.00. En de ramadanners slapen sowieso al een gat in de dagen.![]()
![]()
De laptops gaan er zo in, even voor Wim nog wat regelen.
Wim zit erbij en kijkt ernaar.
Mark kruipt ook nog affe snal achtrer schermpje
Bas "Zin in?"
Mark "Nee."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |