• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Die is er helaas (nog) niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 07:09 schreef cheffff het volgende:
Heeft iemand een live stream voor het wielrennen?
Gaat lekker jaquote:
Die zijn tenminste al geplaatst voor de kwartfinale + ruim favoriet tegen Bulgarije zo, daar kan niet heel veel fout gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 07:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaat lekker ja![]()
De volleybalsters zullen er zo ook wel niks van bakken, dan hebben we alles van Nederland weer gehad vandaag
quote:Op zondag 21 juni 2015 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Boksen, Azeri tegen een Georgiėr. Azeri trekt zich in de derde ronde terug nadat hij een flinke snee op heeft gelopen. Scheidsrechter wijzen de Azeri unaniem als winnaar aan.
quote:Op zondag 21 juni 2015 08:38 schreef Max23 het volgende:
Wat verbrokkeling in de kopgroep nu, 11 man zijn los waaronder Herrada, Boaro, De Clercq, Gougeard, Saromotins.
Voormalige kopgroep renners al op 1:40
Peloton, met Nederland op kop op 3:51
Nederland en tactiekquote:Op zondag 21 juni 2015 08:01 schreef Max23 het volgende:
En ja hoor heel Nederland, op Wippert na, op kop van het peloton.
Ook niet slim, want ik zou met dit parcours de kaart Wippert juist sowieso niet trekken.
Idd. Profiel:quote:Op zondag 21 juni 2015 09:03 schreef Max23 het volgende:
Echt een mooi selectief parcours met die steile heuvels
Met Hummel?quote:Op zondag 21 juni 2015 08:56 schreef Wombcat het volgende:
Lekker brede weg weer. Doet me denken aan die ronde ergens in zo'n ex-sovjetrepubliek waar ze bij de finish met 200 man naast elkaar konden sprinten.
Was ook wel verwachtquote:Op zondag 21 juni 2015 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Deden ligt er al uit
Goed ochtend voor Nederland
Lachwekkend gereden dus... Kaart Wippert hier spelenquote:Op zondag 21 juni 2015 09:36 schreef Max23 het volgende:
Benoot, Kiserlovski en Van der Lijke afgestapt
Clement/Ligthart gelost
Terpstra en Wippert alleen nog in het peloton dus
Nee dat klopt, hopend op een verrassing...quote:
Maar ja, er zijn nog 10 andere dingen live daar.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:40 schreef Wombcat het volgende:
Het leeft ook wel echt daar, deze spelen. Wat een drukte langs het parkoers zeg, zelfs in de Vuelta op de snelwegen in de hoogvlakte staat nog meer publiek.
Nou heb ik lang niet alles gezien, maar bij de andere sporten die ik heb gezien, was er ook amper publiek.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, er zijn nog 10 andere dingen live daar.
Turnen was best vol, net als taekwondo en worstelen. Maar dat waren ook sporten waar Azeri het goed doen. Beachvolleybal ook goed gevuld.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou heb ik lang niet alles gezien, maar bij de andere sporten die ik heb gezien, was er ook amper publiek.
Dat zeker, maar ik denk dat de vooral de lokale bevolking de evenementen bezoekt en nog weinig mensen uit andere landen. Als de lokale bevolking zich verdeeld dan tja.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou heb ik lang niet alles gezien, maar bij de andere sporten die ik heb gezien, was er ook amper publiek.
Ja en de tribunes ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beachvolleybal ook goed gevuld.
Dat verwacht je niet hč. Wij hebben het hier tenminste het hele toernooi puur over de sport. En dan komt Heywoodu er weer aan...quote:Op zondag 21 juni 2015 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een vies mannetje is heywoodu ook
Die kijkt enkel naar vrouwensporten en hele tijd schuine opmerkingen maken en plaatjes posten zegquote:Op zondag 21 juni 2015 09:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet hč. Wij hebben het hier tenminste het hele toernooi puur over de sport. En dan komt Heywoodu er weer aan...
Ja, echt ongelooflijkquote:Op zondag 21 juni 2015 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kijkt enkel naar vrouwensporten en hele tijd schuine opmerkingen maken en plaatjes posten zeg
Tijdens het beachvolleybal? Zijn broekje waarschijnlijk, maar of je dat wilt zien...quote:Op zondag 21 juni 2015 09:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb jij een plaatje van wat er nog meer goed vol zat dan?
Jij hebt ook naar Betschart zitten kijken dusquote:Op zondag 21 juni 2015 09:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tijdens het beachvolleybal? Zijn broekje waarschijnlijk, maar of je dat wilt zien...
quote:Op zondag 21 juni 2015 09:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tijdens het beachvolleybal? Zijn broekje waarschijnlijk, maar of je dat wilt zien...
Eigenlijk niet. Moet ik nu gaan googlen?quote:Op zondag 21 juni 2015 09:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt ook naar Betschart zitten kijken dus
De plaatjes in het vorige topic bekijken kan ookquote:Op zondag 21 juni 2015 09:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Moet ik nu gaan googlen?
Kijk vorig topic laatste paginas maar terugquote:Op zondag 21 juni 2015 09:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Moet ik nu gaan googlen?
Ik denk dat Wombcat nu aan het fappen isquote:Op zondag 21 juni 2015 09:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
De plaatjes in het vorige topic bekijken kan ook
Laten we het even over de sport hebben nou.quote:Op zondag 21 juni 2015 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Wombcat nu aan het fappen is
quote:Op zondag 21 juni 2015 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Wombcat nu aan het fappen is
De rest moest naar KPD.quote:
De Oostenrijkse coach ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max heeft naar verluidt 20GB aan materiaal van Betschart
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:05 schreef heywoodu het volgende:
De volleybalsters ondertussen op weg naar 2-0.
Ja zeg dat danquote:Op zondag 21 juni 2015 10:06 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Ik was het op de stream aan het kijken, die hem net vanaf het begin zijn gaan uitzenden
Ze noemden ook Leontien van Moorsel een manquote:Op zondag 21 juni 2015 10:12 schreef Wombcat het volgende:
Lekker deskundig commentaar bij het wielrennen.
"the ukrainian looks like he's gaining on the leadgroup" Ja, vast.
"it hardly rains, so the cobbles are very greasy and slippery". Nee, juist niet.
quote:Op zondag 21 juni 2015 10:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze noemden ook Leontien van Moorsel een man
Je kan ook over 14 minuten wielrennen op tv kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb het opgegeven en heb wielrennen zonder geluid naar de tablet verhuisd, nu lekker hockey kijken met geluid
Mooi, dan kan ik op de laptop een andere sport op de ES kijkenquote:Op zondag 21 juni 2015 10:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan ook over 14 minuten wielrennen op tv kijken
Toch wel met deskundig commentaar?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan ook over 14 minuten wielrennen op tv kijken
Nou, Boonen doet mee he.quote:
Wuyts zeker?quote:
Wat voor hockey eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb het opgegeven en heb wielrennen zonder geluid naar de tablet verhuisd, nu lekker hockey kijken met geluid
World League, Australiė - Polen waar ik op een dikke score hoopquote:
Hoe heb je ingezetquote:Op zondag 21 juni 2015 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
World League, Australiė - Polen waar ik op een dikke score hoop
Dat Australiė met minstens 9 goals verschil wintquote:
Kan je de link even plaatsenquote:Op zondag 21 juni 2015 10:40 schreef heywoodu het volgende:
Erg belangrijke wedstrijd voor de rugbydames gaat beginnen, mag ik van iemand even een scherm lenen?
Gebruik je telefoon.quote:Op zondag 21 juni 2015 10:40 schreef heywoodu het volgende:
Erg belangrijke wedstrijd voor de rugbydames gaat beginnen, mag ik van iemand even een scherm lenen?
Dankquote:Op zondag 21 juni 2015 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.ladiessevensru(...)ionship-day-two-6788
Daar kijk ik boksen.quote:
Matig deelnemersveld. Er wordt niet echt gereden, maar de helft ligt er bij een halve tempoversnelling al af.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:17 schreef TheArt het volgende:
Peloton na één versnelling in tweeėn gesplitst. Terpstra mee in het eerste deel.
Parcours speelt natuurlijk ook wel mee. Dat is best slopend.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Matig deelnemersveld. Er wordt niet echt gereden, maar de helft ligt er bij een halve tempoversnelling al af.
Driekwart van wat er hier rondrijdt heeft er al moeite mee pelotonvulling te zijn in een WT-wedstrijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Parcours speelt natuurlijk ook wel mee. Dat is best slopend.
Maar met een beter deelnemersveld, had waarschijnlijk hetzelfde aantal renners moeten lossen door een tempoversnelling, alleen andere namen. Allemaal door het slopende parcoursquote:Op zondag 21 juni 2015 11:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Driekwart van wat er hier rondrijdt heeft er al moeite mee pelotonvulling te zijn in een WT-wedstrijd.
Maar dat zegt niet dat de renners die wel echt meedoen voor winst of ereplaatsen in WT-koersen direct simpel wegrijden van dat soort gasten in zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Driekwart van wat er hier rondrijdt heeft er al moeite mee pelotonvulling te zijn in een WT-wedstrijd.
Maar dan moeten ze wel doorrijden.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat zegt niet dat de renners die wel echt meedoen voor winst of ereplaatsen in WT-koersen direct simpel wegrijden van dat soort gasten in zo'n wedstrijd.
Terpstra sluit weer aan. Die zat veel te ver toen de Russen wat tempo maakten op dat klimmetje.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef Max23 het volgende:
Terpstra en Wippert gelost, Russen zetten aan
Ja, da's wel matig idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt walgelijk dat er niet gewoon bij staat hoeveel KM er nog gereden moet worden
Als Clement, Wynants, Bouet, Vorobyev helemaal naar Baku reizen om na 2 rondes op te gevenquote:Op zondag 21 juni 2015 11:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, er wordt niet gereden en toch is driekwart al gelost.
Leuk snoepreisje. Die liggen nu natuurlijk lekker aan het strand.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Clement, Wynants, Bouet, Vorobyev helemaal naar Baku reizen om na 2 rondes op te gevenOkee, Clement en Vorobyev reden nog de TT
Met 2 mooie dames naast zichquote:Op zondag 21 juni 2015 11:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk snoepreisje. Die liggen nu natuurlijk lekker aan het strand.
Nee, in de 4e groep welquote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef franklop het volgende:
Zag zo snel geen Terpstra of Wippertje bij dat derde groepje of wel?
Zitten in het 'peloton' nog.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef franklop het volgende:
Zag zo snel geen Terpstra of Wippertje bij dat derde groepje of wel?
Cataldo als het heuvelop losgaat, Nizzoli en Viviani voor sprint. Goed teampje welquote:Op zondag 21 juni 2015 11:51 schreef franklop het volgende:
Nizzolo en Viviani er wel bij. Neem aan dat de Italianen op 1 van hen gokt
t was iig niet de hele groepquote:
Ik kijk op stream ja, verschilt het zoveelquote:Op zondag 21 juni 2015 11:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij loopt achter![]()
Of je kijkt op de stream en niet op Sporza
Sporza loopt gelijk met de transponders/tijden die doorkomen op de Baku-sitequote:Op zondag 21 juni 2015 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk op stream ja, verschilt het zoveel
Dan ga ik me maar verhuizen naar de bank voor de TVquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sporza loopt gelijk met de transponders/tijden die doorkomen op de Baku-site
Ze hebben Pozzato ook nog.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cataldo als het heuvelop losgaat, Nizzoli en Viviani voor sprint. Goed teampje wel
Het leukst is het dan als hij in de laatste 50 meter uit het wiel van Boonen komt.quote:
Gelukkig gaat Tomgod vanmiddag winnen.quote:
Ik kwam gister een babyvos tegen in de duinen van Katwijk, is dat normaal?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Tomgod vanmiddag winnen.
Normaal zou ik zeggen dat het een voorteken is, maar de vrouwenkoers was gisteren al.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam gister een babyvos tegen in de duinen van Katwijk, is dat normaal?
Ja. Geen buffels gezien?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam gister een babyvos tegen in de duinen van Katwijk, is dat normaal?
Waar is Karl als je 'm nodig hebt.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Wombcat het volgende:
Wa's dat nou. Boonen in het wiel van Pozzato? Mijn wereldbeeld, wat doe je?
Bronquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Simon Pellaud uit Zwitserland zat in de kopgroep, maar moest afhaken. Hij had buikpijn en heeft op de kasseien zijn broek volgescheten![]()
En wat beeft Boonen nu allemaal bereikt!!1!quote:
voor wie doet hij dat dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef franklop het volgende:
Niki kan ook de boel ophouden natuurlijk : P
Het is Paterski.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef TheArt het volgende:
TerpstraEerst janken dat Keukeleire niet meewerkt en nu werken voor Boonen. Pathetisch.
Ik vind het steeds moeilijker worden om voor hem te juichen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef TheArt het volgende:
TerpstraEerst janken dat Keukeleire niet meewerkt en nu werken voor Boonen. Pathetisch.
zodat boonen niet wintquote:
Doe maar een jaar en 2 maandenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Felagund het volgende:
Terpstra en Van der Breggen een jaartje schorsen van het Nederlandse team?
jepquote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Felagund het volgende:
Terpstra en Van der Breggen een jaartje schorsen van het Nederlandse team?
Raytwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 21-06-2015 om 12:34:21Na de olympische titel van Beijing nu ook goud op de Europese Spelen voor Luis-Leon Sanchez. Tom Boonen zesde. Niki Terpstra achtste. reageer retweet
Is Niki toevallig een Limburger dat Ray het allemaal wel best vindtquote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef baggerbaas het volgende:
Raytwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 21-06-2015 om 12:34:21Na de olympische titel van Beijing nu ook goud op de Europese Spelen voor Luis-Leon Sanchez. Tom Boonen zesde. Niki Terpstra achtste. reageer retweet
Hele Russische team bij mannen is China...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef DeLuna het volgende:
Die Russin bij het boogschieten is ook al een soort van Chinees.
Bij Niki heb ik het idee dat die iets weet over Ray. Werkelijk nooit kritiek op Terpstra.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Niki toevallig een Limburger dat Ray het allemaal wel best vindt
Haar thuisrepubliek beschikt wel over heroļsch goed Engels.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef DeLuna het volgende:
Die Russin bij het boogschieten is ook al een soort van Chinees.
Neeheeequote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele Russische team bij mannen is China...
Uiteraard.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neeheee
Rusland is groot he, in het oosten wonen meer mensen die er zo uitzien dan mensen die er "Europees" uitzien gok ik
Te vroegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitse Unruh op weg naar uitschakeling
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pffquote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef baggerbaas het volgende:
Je hebt het half foutquote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitse Unruh op weg naar overwinning
Zo... Nu kunnen jullie niets meer zeggen
Op weg naar...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitse Unruh op weg naar overwinning
Zo... Nu kunnen jullie niets meer zeggen
NSFW:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NSFW:Weg ermee, en snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nietquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Gelukkig vindt hij het zelf ook erg slordigquote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pff. En dat is dan een van de meest prominente wielerjournalisten van Nederland.
Telegraaf he...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gelukkig vindt hij het zelf ook erg slordig
Heb je de auto klaarstaan voor een ritje toeteren?quote:
De A-heat van de 110 meter horden is net gestart en komt over een paar minuten live denk ik voor het slot van de race.quote:
Herbert is dan ook een echte kenner op wielren-vlakquote:Op zondag 21 juni 2015 13:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs Herbie maakt niet zulke fouten.![]()
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef heywoodu het volgende:
Polsstokhoogspringen bij de dames begonnen op 2 meter, dat is gelijk aan de beste jaarprestatie bij het gewone hoogspringen bij de vrouwen dit jaar
Nee, het Games Record stond even op naam van een dame uit Malta en een meid uit Andorra met 2 meterquote:
Drie keer achter elkaar jaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Griekse staat opeens full retard in 10 te schieten
Tja, moet je maar geen 6 schieten.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
25 voor Turkse en Griekse staat op 16.. 10 nodig
En jawel 10
6-0
Maar daar doet Azerbeidzjan niet aan meequote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef rajknier het volgende:
Ze hadden toch ook de 1e divisie atletiek in Baku kunnen doen. Die zijn ook dit weekend bezig.
Jawel man, dit is echt puur genotquote:Op zondag 21 juni 2015 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Atletiek is ook niet echt fantastisch met dit deelnemersveld
Ik krijg er eerder plaatsvervangende schaamte voorquote:Op zondag 21 juni 2015 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Jawel man, dit is echt puur genot
Liever de Europese top natuurlijk, maar als die er niet zijn, dan maar dit soort dingen met kogelstoters die de 11 meter niet halen enzo
Overigens gaat DafneGodin over 5 minuten de 200m lopenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel man, dit is echt puur genot
Liever de Europese top natuurlijk, maar als die er niet zijn, dan maar dit soort dingen met kogelstoters die de 11 meter niet halen enzo
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overigens gaat DafneGodin over 5 minuten de 200m lopen
http://webtv.ert.gr/webtv/ert/tv/share/sport.html
Het gaat inmiddels tussen Belgiė en NL om de derde en laatste promotieplaats. Belgiė staat 10 punten voor.
Godverdomme manquote:Op zondag 21 juni 2015 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
180kg Oostenrijkse spieren komen morgen in actie bij het sambo, de enige deelnemer die meer dan 120kg weegt ook
En er is sowieso weinig verder (in elk geval nog geen atletiek als hij zijn eerste ronde vecht) dus de kans is groot dat er veel sambo op de stream komtquote:Op zondag 21 juni 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Godverdomme man
Dit moet ik zien
6:00 is me te vroeg, maar 7:30 ben ik erquote:Op zondag 21 juni 2015 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maandag
6.00 Sjef van den Berg - Boogschieten
7.31 Rick van der Ven - Boogschieten
7.44 Mitch Dielemans - Boogschieten
10.15 Nouchka Fontijn - Boksen
17.45 Peter Mullenberg - Boksen
Voor de rest Sambogenot, laatste dag Schieten, verder atletiek en badminton. Volleybal is toch niet boeiend.
Trevor the Tortoisequote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bradley Mifsud doet namens Malta de 110 meter horden en....het speerwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |