Liesje? Ik hoop dat ik veel mag afhalenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:43 schreef isax het volgende:
[..]
Hoi, TR's zijn af te halen bij de balie. Even vragen naar liesje.
Schuimpjesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom op UTO, het grootste forum van FOK! We wensen je veel succes met alle vetes, schuim en gardes.
ooh vandaar die vlekken in dk's broekiequote:
Nee, dat komt omdat hij nog kruipt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh vandaar die vlekken in dk's broekie
twitter:erIKsluijs twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 21:48:06Dit is jammer zeg, een zanger die vals zingt en nog een spraakgebrek heeft ook.... #grootsmeteenzachteg reageer retweet
Gedeelte smart is halve smart en zo.quote:
Niet eens boem?!quote:
Best I can do is a BOING.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gedeelte smart is halve smart en zo.
[..]
Niet eens boem?!
Je hebt geluk dat ik nu even ga fietsenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:50 schreef Laysa het volgende:
Vanavond is dit Braobants grondgebied...Grolsch verboden
Good enough for me.quote:
Taking the seat!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Good enough for me.
Zwabber, probeer dit topic even in goede banen de leiden nu ik even AFK ben. tyvm
Lol jullie moeten iets uit Brabant importeren voor een avondje lolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:53 schreef Gert het volgende:
Er is weer ergens een kneuzenkermis te bezichtigen?
O... ik zie het al. Guus Meewis is voor de tigste keer in het psv stadion bezig.![]()
Wij hebben hier in de Hofstad gewoon Frans Bauer volgende week.
quote:
Dank u. Mocht je vragen hebben verwijs ik je tijdelijk even door naar Gert.quote:
Een hele middag én avond, boordevol artiesten en gratis voor iedereen! Zo doen wij dat in Den Haag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:57 schreef isax het volgende:
[..]
Lol jullie moeten iets uit Brabant importeren voor een avondje lol
Alhoewel Fransje mag je houden.
Hier ook en elke week, de hele zomer langquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Een hele middag én avond, boordevol artiesten en gratis voor iedereen! Zo doen wij dat in Den Haag.
Zo doen ze dat boven de rivieren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier ook en elke week, de hele zomer lang
Ik weet het.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wel hoor...
Overigens zit het daar mudvol met de rest van nederland
k herinner me plots vaag delen van een lange avond in een club waar ik me verder weinig van herinner.quote:
4 uur in de kroeg iedere week.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
k herinner me plots vaag delen van een lange avond in een club waar ik me verder weinig van herinner.
Het was een rare avond. Een meisje danste met me, ik had daar vrij weinig over in te brengen.quote:
Kom volgende week naar Parkpop dan, ies graties! Chef Special treedt er ook op.quote:
De drums begonnen en ik dacht even dat ze The Beautiful People van Marilyn Manson gingen doen.quote:
Kan ik meteen crowdsurfen tijdens Fransje.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom volgende week naar Parkpop dan, ies graties! Chef Special treedt er ook op.
Marilyn Manson is heel vet tof maar ik vind de muziek meh.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De drums begonnen en ik dacht even dat ze The Beautiful People van Marilyn Manson gingen doen.
Vind z'n oude spul wel leuk. Nieuwe nooit geluisterd eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
Marilyn Manson is heel vet tof maar ik vind de muziek meh.
Overloper!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, m'n vader heeft Best Kept Secret festivaldinges aangezet op 3. Eens kijken of het wat is.
Hoe is het hier verlopen, chef?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, m'n vader heeft Best Kept Secret festivaldinges aangezet op 3. Eens kijken of het wat is.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef isax het volgende:
[..]
Kan ik meteen crowdsurfen tijdens Fransje.
doe virtual keyboard danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik typ trouwens al een week met een toetsenbord waarvan de i, o, u, a, y en z het niet doen, iedere keer zoeken naar de letters in posts om te kopieren.
ik zit half dit te kijken en half een anime.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:54 schreef Gert het volgende:
* Gert * wacht op The Jesus and Mary Chain en wil The Libertines zien (checken of Pete Doherty alweer aan de drugs is)
-edit- o... ja eh.. ik kijk met de pa van Zwabbert mee.![]()
je schat het goed in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En vergeet je aanstekertje niet voor tijdens Maid Of Orleans! (voor jouw tijd maar als je het hoort dan ken je het wel)
Er wordt nog wel hard liquor genuttigd op het podium.quote:
quote:
Guus wordt beter later op de avond, het begin was dramatischquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt nog wel hard liquor genuttigd op het podium.
Maar ik zie geen ingevallen dope wangetjes meer.
Later op de (zaterdag)avond wordt muziek altijd veel beter, heel gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Guus wordt beter later op de avond, het begin was dramatisch
Vrijdagavonden en zaterdagavonden laat zijn altijd goedquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Later op de (zaterdag)avond wordt muziek altijd veel beter, heel gek.
Verslag vanaf NL 3: The Jesus And Mary Chain moet maar snel met pensioen.
Ehm... daar is Nederland wat te klein voor hoor. Doe Eindhoven maar gewoon MOAB'en of zo. Of good old napalm. O en pak Helmond ook even mee (Vanas).quote:
voor glitter.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar zijn rode knoppen dan nog meer voor?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehm... daar is Nederland wat te klein voor hoor.
quote:Doe Eindhoven maar gewoon MOAB'en of zo. Of good old napalm. O en pak Helmond ook even mee (Vanas).
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ehm... daar is Nederland wat te klein voor hoor. Doe Eindhoven maar gewoon MOAB'en of zo. Of good old napalm. O en pak Helmond ook even mee (Vanas).
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef isax het volgende:
dat ze den haag maar van nederland afsnijden en met de boot naar rusland brengen.
zal ze leren.
Meh, Eindhoven ligt dichterbij Rusland.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef isax het volgende:
dat ze den haag maar van nederland afsnijden en met de boot naar rusland brengen.
zal ze leren.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, Eindhoven ligt dichterbij Rusland.
Ja nee ja ik snap wel dat je Eindhoven kan nuken zonder dat de beschaafde wereld (dat is dus de wereld die een stad nuked.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(blast radius met Parijs als voorbeeld.)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ze werkt ook in de Dikke Muisquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef isax het volgende:
zeg hoezo heeft die chick genoeg geld voor een audi en eindeloos te chillen eigenlijk?
haha, wat er nog van over is dan. als Philips nog meer onderdelen afstoot, stijgen ze op.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:20 schreef isax het volgende:
[..]![]()
maar wij hebben philips
philips zal ons redden!
Een audi is niet persé duur natuurlijk. Misschien heeft ze een ouwetje op de kop getikt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef isax het volgende:
zeg hoezo heeft die chick genoeg geld voor een audi en eindeloos te chillen eigenlijk?
misschien bij de turkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Een audi is niet persé duur natuurlijk. Misschien heeft ze een ouwetje op de kop getikt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, wat er nog van over is dan. als Philips nog meer onderdelen afstoot, stijgen ze op.
wanneer ga je?!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Italië! En ik heb nog helemaal niks gedaan. Kom net binnen.
Het is maar een matig bommetje eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
zit net een stukje te lezen over MOABs, ding weegt zo'n 10 ton.
Even verder leggen ze uit dat hij het equivalent heeft van 10 ton TNT. Toevallig.
Dat kan je eigenlijk in elke feedback plaatsen hier op FOK!quote:
Morgen! En we hebben vanmiddag geboekt voor de eerste week.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:25 schreef isax het volgende:
[..]
wanneer ga je?!morgen?
heb je deze keer wel iets geboekt?
welke stad? tof man!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen! En we hebben vanmiddag geboekt voor de eerste week.
Eerste week vlakbij Rimini. Tweede week ergens in Toscane.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
welke stad? tof man!
vind het stoer dat je niet zo planner bent
De klapt open en herbergt een set van vijf kleinere bommen de in elkaar nesten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een matig bommetje eigenlijk.
Zit ook even te lezen, en ja hoor: de Russen hebben inmiddels óók een MOAB, alleen dan uiteraard zwáárder. Die heet de FOAB.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan je eigenlijk in elke feedback plaatsen hier op FOK!
ik ook maar wat niet is is niet zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerste week vlakbij Rimini. Tweede week ergens in Toscane.
Eigenlijk zou ik wel een planner willen zijn.
Heb jequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Morgen! En we hebben vanmiddag geboekt voor de eerste week.
Dit is de zwaarst geteste bom van de VS (ik heb nu eens niet Tsar Bomba genomen):quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De klapt open en herbergt een set van vijf kleinere bommen de in elkaar nesten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is de zwaarst geteste bom van de VS (ik heb nu eens niet Tsar Bomba genomen):
[ afbeelding ]
Die komt niet eens in de búúrt van ons. Kan best dus.
Kleine aantekening: die buitenste cirkel is alleen nog maar het gebied waar mensen derdegraads brandwonden oplopen. Dus de fall-out area zal waarschijnlijk nog een stukje groter zijn.
Heej, ik ken die websitequote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is de zwaarst geteste bom van de VS (ik heb nu eens niet Tsar Bomba genomen):
[ afbeelding ]
Die komt niet eens in de búúrt van ons. Kan best dus.
Kleine aantekening: die buitenste cirkel is alleen nog maar het gebied waar mensen derdegraads brandwonden oplopen. Dus de fall-out area zal waarschijnlijk nog een stukje groter zijn.
Dat kun je toch heel makkelijk worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerste week vlakbij Rimini. Tweede week ergens in Toscane.
Eigenlijk zou ik wel een planner willen zijn.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
wil je dit plat bombaderen?!
dit snoesje?!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
wil je dit plat bombaderen?!
dit snoesje?!
[ afbeelding ]
zag het. maar die willen geen setters hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]In China wordt het steeds veiliger voor hem/haar, was op het journaal daarstraks.
![]()
Voor andere eetbare dieren wordt het er dus waarschijnlijk wat minder veilig.
daar wil jij een bom op gooien!quote:
200 dollar is me nog te veelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hj heeft net verteld hoe je er aan kan komen.
Yep, en mijn saldo natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jegecontroleerd op zuigzoenen en vreemde luchtjes?
Sienna zit in de planning.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook maar wat niet is is niet zo.
toscane boeit niet, allemaal mooi, maar Siena ben ik keer geweest. was vet
ging een heule lange roltrap naar de stad toe.
naja siena is dus aanrader.
oh en als je naar uffizi wil (museum in florance) zou ik even kaartje online kopen
Neenee, niet gooien, veels te zwaar. Laten vallen van grote hoogte.quote:
quote:[..]
200 dollar is me nog te veel
had je gezien toen hij die camera brak? mijn hart brak ook. tering dat sloeg nergens opquote:Op zondag 21 juni 2015 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neenee, niet gooien, veels te zwaar. Laten vallen van grote hoogte.
[..]
Met de bijl ja. ik kan daar ook slecht tegen. Ook als artiesten gitaren stukslaan en zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
had je gezien toen hij die camera brak? mijn hart brak ook. tering dat sloeg nergens op
ja slaat toch nergens op?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met de bijl ja. ik kan daar ook slecht tegen. Ook als artiesten gitaren stukslaan en zo.
Stift ,elleboog op tafel.....quote:
quote:
Op ...quote:Op zondag 21 juni 2015 02:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
![]()
Stond ik net bij de Tramhalte......
Dat was bij de commando`squote:Op zondag 21 juni 2015 02:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb je last van je wervel storm?![]()
![]()
![]()
![]()
Of zoiets
Welke illusie ben je armer?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:49 schreef isax het volgende:
Ik kijk de backstreet boys docu en shit ik was hewoon gebrainwasht
Sporten?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat te doen. Weet jij wat?
Ik heb laatst die docu over Left eye gezien, was best wel heftig.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:49 schreef isax het volgende:
Backstreey boys is pas heftig.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb laatst die docu over Left eye gezien, was best wel heftig.
Huh ?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:55 schreef isax het volgende:
[..]
Backstreey boys is pas heftig.
Onderschat het niet.
Als iemand een moeilijk en kut leven heeft is het nick Carter. En backstreet boys zijn gangsters.quote:
En wat hebben we daarvan geleerd? Geen documentaires meer kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:54 schreef isax het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze leuk vond omdat ik het leuk vond.
Sixpackje of een lekker rond buikje ?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben met mn abs bezig, gaat fucking snel
Shined je sixpack?quote:Op zondag 21 juni 2015 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben met mijn bierbuik bezig, gaat ook fucking snel.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe train je die dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn bierbuik bezig, gaat ook fucking snel.
Net als Rancid, gangbangers.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:00 schreef isax het volgende:
[..]
Als iemand een moeilijk en kut leven heeft is het nick Carter. En backstreet boys zijn gangsters.
Haha ja Ik heb mijn zusje een koptelefoon cadeau gedaan, en ze was niet eens jarig.quote:Op zondag 21 juni 2015 02:49 schreef isax het volgende:
Wat zijn het toch lelijke wezensquote:Op zondag 21 juni 2015 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Is die ene nou zo groot of die andere nou zo klein?
[ afbeelding ]
Die grote, is dat een man ?quote:Op zondag 21 juni 2015 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Beidequote:Op zondag 21 juni 2015 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Google maar.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Net als Rancid, gangbangers.
Hoop dode maten ?
Gewoon een serieuze vraag.
Ik kan mij bij hun dat niet voorstellen namelijk.
Ik gok op groot.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik ook niet, maar jij begon erover.quote:Op zondag 21 juni 2015 03:04 schreef isax het volgende:
[..]
Google maar.
Don't judge a book by it's cover.
De jonge Ella is onovertroffen. Nina was meer dan een zangeres, dat was ook een erg goeie pianiste.quote:
Oja? Dat wist ik niet. Gelijk even opgezocht.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De jonge Ella is onovertroffen. Nina was meer dan een zangeres, dat was ook een erg goeie pianiste.
Kneitersolo. Van jazz naar klassiek en weer terug binnen 2 minuten.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oja? Dat wist ik niet. Gelijk even opgezocht.
Mooi hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kneitersolo. Van jazz naar klassiek en weer terug binnen 2 minuten.
Niet altijd. Dit vind ik één van de mooiste clipjes. Daar gaat ze helemaal kapot achter de piano. Het verhaal: volledig berooid en gedesillusioneerd teruggekomen uit Afrika. Clubeigenaar nam haar onder zijn hoede en ze mocht haar comeback maken wanneer ze wilde. Ze stond iedere avond aangekondigd en iedere avond zat de zaal vol maar ze kwam zelden opdagen. Niemand nam het haar kwalijk want als ze er dan wel was gebeurde er dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi hoorZe speelt zoals ze zingt. Krachtig.
ahh ik moet een traantje wegpinken. Zo recht vanuit het hart gaat dit. De gelatenheid, het verdriet en de liefde voor haar geliefde.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet altijd. Dit vind ik één van de mooiste clipjes. Daar gaat ze helemaal kapot achter de piano. Het verhaal: volledig berooid en gedesillusioneerd teruggekomen uit Afrika. Clubeigenaar nam haar onder zijn hoede en ze mocht haar comeback maken wanneer ze wilde. Ze stond iedere avond aangekondigd en iedere avond zat de zaal vol maar ze kwam zelden opdagen. Niemand nam het haar kwalijk want als ze er dan wel was gebeurde er dit.
Ik heb dat ook. Je wil eigenlijk gewoon een arm om haar heen slaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
ahh ik moet een traantje wegpinken. Zo recht vanuit het hart gaat dit. De gelatenheid, het verdriet en de liefde voor haar geliefde.
Ja dat.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Je wil eigenlijk gewoon een arm om haar heen slaan.
Terwijl dit, op het laatste stukje na, een cover is.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat.
Sommige zangers weten echt een te worden met hun nummers, of zijn een ermee en dat raakt meestal op een dieper niveau snaren ipv enkel een leuk melodietje.
Werkelijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl dit, op het laatste stukje na, een cover is.
Het is een liedje van Frank Sinatra. Waarschijnlijk hielp haar bipolaire stoornis wel bij het zich inleven.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkelijk?Ik zou zweren dat ze daar ging zitten en haar hart liet zingen zonder voorbereiding, alsof de woorden zo kwamen en ze zelf ook nog niet wist wat de volgende zin zou zijn.
Bipolair? Dan is die gelatenheid verklaarbaar...maar het zo 'naakt' zien is inderdaad haast griezeligquote:Op zondag 21 juni 2015 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een liedje van Frank Sinatra. Waarschijnlijk hielp haar bipolaire stoornis wel bij het zich inleven.
Deze is ook mooi. Ze zong al een versie hiervan op zijn begrafenis maar dit is ongeveer twee weken later. MLK was een persoonlijke vriend van haar. Ze toont maar één keer echt emotie; aan het begin als ze zingt dat hij van 'noble birth' was. Voor de rest weer die, bijna griezelige, gelatenheid.
Hoiquote:
ja beter achter pc hangen is dan altijd een slecht idee.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rugpijn hier. Ga zo ook nog even achter de computer weg.
Vervelend, beterschap daar mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rugpijn hier. Ga zo ook nog even achter de computer weg.
hoi. Ja sorry geen fok hoofd de laatste dagen merk ik.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht het net nog, vandaar die swing.. deze sc mist de laatste tijd behoorlijk de swung.
Geen sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi. Ja sorry geen fok hoofd de laatste dagen merk ik.
jij hebt sowieso geen fok hoofdquote:
Haha true true waarschijnlijkquote:
Gelukkig maar. Rugpijn ben ik bekend mee, rot is het. Beetje bewegen helpt.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Gaat al wat beter vandaag. Vannacht weinig last gehad.
kennelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha true true waarschijnlijk![]()
Er blijken wel meer mensen geen fok of sc-hoofd te hebben lijkt het. Het is hier stil de laatste dagen.
Als je deze sc zo bekijkt als buitenstaander denk je vast dat het subforum Utopia op sterven na dood isquote:
wel ja verse cak geen jaloezie hier hoor..quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je deze sc zo bekijkt als buitenstaander denk je vast dat het subforum Utopia op sterven na dood is
Ik ga vast cake bakken
Ik ga een een groot stuk voor je opzij zetten. Zal ik citroencake maken?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel ja verse cak geen jaloezie hier hoor..
En ga het is uiterst vreemde gewaarwording hier.
ja ja en ja en ja grr tot zoquote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga een een groot stuk voor je opzij zetten. Zal ik citroencake maken?
Schuif het net in de oven, yumsquote:
aahwquote:
Beetje een vreemde situatie in je digitale kaart, dwz tekst en tekening tezamen. Is het autobio?quote:
Hoi. Niet gezellig?quote:
bij mij is het altijd gezellig. wel met een zachte G, dat dan weer wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi. Niet gezellig?
Ikke wel hoor, lekker aan de nootjes en rode wijn met 'de waarheid' op schoot en fok op de achtergrond.
Heb je ze echt?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:24 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij is het altijd gezellig. wel met een zachte G, dat dan weer wel.![]()
[ afbeelding ]
moet je ook eentje?
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je ze echt?
Doe maar eentje dan. De smaak zit 'm overigens meer in de saus. Je kunt net zo goed een stukje babu in een slakkenhuis stoppen![]()
Of slakken uit eigen tuin "minder, minder"![]()
http://www.nrc.nl/koken/2013/07/20/slakken-een-masterclass/
eentje zit zo ver dat ik het niet eens met prikker eruit krijgquote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je ze echt?
Doe maar eentje dan. De smaak zit 'm overigens meer in de saus. Je kunt net zo goed een stukje babu in een slakkenhuis stoppen![]()
Of slakken uit eigen tuin "minder, minder"![]()
http://www.nrc.nl/koken/2013/07/20/slakken-een-masterclass/
zuigen krengquote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
[..]
eentje zit zo ver dat ik het niet eens met prikker eruit krijg![]()
ik vind het niet echt heul lekker maar vind al heel mijn leven het eruit pulken leuk
kinkyquote:Op zondag 21 juni 2015 17:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
zuigen kreng![]()
Wel lekker, maar geef mij maar een naaktslak in m'n onderbroek
Luchtquote:
Dán al?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dán al?![]()
Bofkont.![]()
Nee hoor, bikkel!![]()
Hoe was het vandaag? Best kutweer ook.
O dá's wel heel fijn!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en we zaten binnen dus niet veel last gehad van het weer.
Ja zin in! En ook in mooi weer dus ik ga duimen dat ze het goed voorspellen!quote:Op zondag 21 juni 2015 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
O dá's wel heel fijn!![]()
De buien waren zo onvoorspelbaar. En vanavond rond een uur of 7 was de lucht ineens weer even helemaal blauw.
Hey.. al zin in Parkpop? [ afbeelding ]
Schijnt zonnig te worden, volgens de weergoden van het KNMI.![]()
Ik wel een paar keer al, maar het houdt niet over hè.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben deze zomer nog niet 1 dag naar het strand geweest hier.
Ik ben in al 17 jaar niet naar Nederlands strand geweest.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben deze zomer nog niet 1 dag naar het strand geweest hier.
Dan ben je ook wel een beetje debiel. Mits het slecht weer isquote:Op zondag 21 juni 2015 21:56 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben in al 17 jaar niet naar Nederlands strand geweest.
Als je niet naar het strand gaat of wel?quote:Op zondag 21 juni 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een beetje debiel. Mits het slecht weer is
Ja of een leuk interview.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer al, maar het houdt niet over hè.![]()
Ben nu, na een tafel vol tapas en een mooie fles wijn, Maid Of Orleans aan het luisteren. Dat wordt genieten volgende week.![]()
![]()
![]()
Ja joh het is redelijk vroeg afgelopen. Af en toe komt er nog eens een artiest langs met wie je op de foto wil.
Ik vind het lekker om er een paar uurtjes te zijn, hele dagen hoeft voor mij niet maar dat hoef ik eigenlijk nergens meer echt.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:56 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ben in al 17 jaar niet naar Nederlands strand geweest.
Geef maar aan mij dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:55 schreef isax het volgende:
Die ongelijken stukken van Tony's vind ik stom.
Slecht weer prima. Rest vul je maar inquote:
Ik vind een half uurtje meestal al wel genoeg!quote:Op zondag 21 juni 2015 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het lekker om er een paar uurtjes te zijn, hele dagen hoeft voor mij niet maar dat hoef ik eigenlijk nergens meer echt.
tenzij, debiel.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een beetje debiel. Mits het slecht weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |