http://zappen.blog.nl/rtl(...)-misdaadserie-tyrantquote:Bassam "Barry" Al-Fayeed, the youngest son of an infamous Middle-Eastern tyrant, has been running from his past for 20 years. Now a pediatrician living in the United States, he has an American wife, son and daughter, and has no desire to revisit his familial origins. However, when he is reluctantly compelled to return to his home country (the fictional Abbudin) for his nephew's wedding, he is quickly drawn into a taut political crisis when his father passes away in the midst of growing popular revolution against the ruling family. Bassam must now attempt to use his influence to guide the new President, his brutal and unstable older brother Jamal, to a political solution that will avert a bloody conflict.
Bij het plaatsen daarvan had ik natuurlijk pas enkele afleveringen gezien.quote:
26 juni begint Season 2 in de States.quote:Op zondag 21 juni 2015 19:41 schreef Cotton het volgende:
Vanavond de laatste delen geloof ik. Ik vind het ook een leuke serie, weer is wat anders als wat ik normaal kijk..
quote:
Die is net pas begonnen in de States.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:15 schreef Snuifdoos het volgende:
Dit weekend in ieder geval geen seizoen twee in zicht op RTL 5 volgens mij.
Ik volg het vanaf dag één, vermaak me er prima mee. Vandaag S2E3 gezien. Die was weer goed, de vorige een beetje flauw.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:07 schreef Djoetma het volgende:
De serie blijft op zich prima op niveau. Kijken zo weinig mensen dit?
Op minder legale wijze.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef Snuifdoos het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar kan ik het tweede seizoen zien dan?
Tijdje terug erg genoten van de eerste en nu laat RTL 5 het wat betreft de tweede mooi afweten.
Dat seizoen is pas net begonnen in de States.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef Snuifdoos het volgende:
Misschien een rare vraag, maar waar kan ik het tweede seizoen zien dan?
Tijdje terug erg genoten van de eerste en nu laat RTL 5 het wat betreft de tweede mooi afweten.
Bel de chauffeur anders ipv de moeder. Whatever, dit was wel een beetje karig ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:26 schreef Djoetma het volgende:
En waarom kan Jamal niet gewoon roepen 'stop the car!'? Het kan toch niet van zijn lastige spraak aanhangen dat zijn moeder het wel of niet overleeft?
Dat nummer moet hij natuurlijk wel hebben. Normaal gesproken zou hij een chauffeur door iemand anders laten bellen. Zijn moeder kon hij direct bereiken, maar goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Bel de chauffeur anders ipv de moeder. Whatever, dit was wel een beetje karig ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |