Dan is de keuze toch snel gemaakt?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef xaban06 het volgende:
Mja genoeg te eten op werk, maar alleen niet warm. Tig soorten brood, beleg, drinken. Maar thuis is er ook niet veel te eten, vrouw eet elders
Ja dus. Ze maakt toch gewoon eten voor haar werkende man, die blijkbaar geen eten kan bestellen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:18 schreef xaban06 het volgende:
Mja genoeg te eten op werk, maar alleen niet warm. Tig soorten brood, beleg, drinken. Maar thuis is er ook niet veel te eten, vrouw eet elders
Van te voren, als in de ochtend: ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:25 schreef Che_ het volgende:
Wist je dit niet van tevoren trouwens? Ik had dit ook wel eens en het was dan of buiten eten of eten meenemen. Zelfs watermeloen nam ik mee met zo'n ijszakje verpakt.
Srs? Dat is wel heel triest jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die foto's maken van niet vastende mensen om ze aan een schandpaal te hangen...
Turken
wat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:37 schreef xaban06 het volgende:
Marokkanenieder jaar weer met Ramadan. Waarom laten de ouders het allemaal toe
Ja, zitten ook enkele Turken tussen (denk ik) maar voornamelijk Marokkanen.
Wij wonen naast een park. Ieder jaar met Ramadan komen ze hier hangen tussen iftar en sahur. Tering herrie dat ze maken. Luidruchtig. Gescheld en geschreeuw. Afgelopen jaar paar keer politie gebeld, dan rennen ze als kakkerlakken weg. Tering volk.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij wonen naast een park. Ieder jaar met Ramadan komen ze hier hangen tussen iftar en sahur. Tering herrie dat ze maken. Luidruchtig. Gescheld en geschreeuw. Afgelopen jaar paar keer politie gebeld, dan rennen ze als kakkerlakken weg. Tering volk.
Ja. Maar bevat geen pork.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ramadan mubarek i.c.m. smokey bacon is opmerkelijk.
Hoe maakt hij het?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Voszje het volgende:
Ik zag een paar keer 'manti' voorbij komen. Manti eet ik altijd bij mijn schoonvader in RuslandNooit geweten dat het een Turks recept is. Aangezien ik hier toch even heb gelurkt en reageer, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om jullie veel succes te wensen gedurende de ramadan! Respect.
Moet ik even na gaan vragen. Als ik kom, zitten ze al in de pan met water te borrelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |