je denkt toch niet dat een tatar recept van manti gaat opzoekenquote:Op maandag 22 juni 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van Borte zeker?
http://www.traditionalturkishcooking.com/?m=1
Opzoeken? Nee. Gewoon mantı bestellen en laten bezorgen toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat een tatar recept van manti gaat opzoeken
Alles beter dan kayseri mantisi.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat een tatar recept van manti gaat opzoeken
Waar maken ze goeie manti omgeving amsterdam?quote:Op maandag 22 juni 2015 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Opzoeken? Nee. Gewoon mantı bestellen en laten bezorgen toch?
Niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar maken ze goeie manti omgeving amsterdam?
Ik kan me niet herinneren dat er veel foto's tijdens iftar gemaakt werden. Aint nobody got time for thatquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:19 schreef xaban06 het volgende:
Eten jullie iedere dag met iftar alleen brood ofzo? Waar blijven de foto's, menu's, recepten, verhalen?
geen eigen foto's maar wel google fotos, dacht ikquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er veel foto's tijdens iftar gemaakt werden. Aint nobody got time for that
Ja, waar blijven jouw foto's?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:19 schreef xaban06 het volgende:
Eten jullie iedere dag met iftar alleen brood ofzo? Waar blijven de foto's, menu's, recepten, verhalen?
Jij wil inspiratie voor gerechten of nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
geen eigen foto's maar wel google fotos, dacht ik
Ayranli corba niet waarderen. Cultuur barbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Manti? Is dat niet die soort macaroni met vlees en iets dat op warme yoghurt moet lijken? Kreeg het een keer voorgeschoteld... Niet voor herhaling vatbaar![]()
Kreeg ook een keer een soep met warme yogurt en rijst
Überhaupt warme yogurt.. Hoe kom je erop![]()
Nee. Gestopt na mijn go 😂😂😂quote:
Iets simpels eten en daarna thuisquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik kom vandaag pas om 22:45 thuis. Op werk eten of thuis eten? Dilemma.
Indeed. Regel broodje en wat te drinken onderwegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik kom vandaag pas om 22:45 thuis. Op werk eten of thuis eten? Dilemma.
Idem. Ben lui.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:57 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Gestopt na mijn go 😂😂😂
Khad echt geen zin meer. Denk in september klaar whahaha. Jij al progressie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |