Not a single fuck was given.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:46 schreef [url=http://f]tailfox[/url] het volgende:
[..]
ik ben gefrustreerd door moslims die een hele picknick meenemen en mij nooit uitnodigen.
Maar ik wou even klagen over een vriendin die bij binnenkomst tegen iedereen zat ja ik heb 2 dagen mee gedaan met de ramadan terwijl de meeste mensen er niet eens over beginnen als ze de hele maand hebben gedaan.
Tail out
Die repen is als ik weer trip vanwege mijn bloedsuikerspiegel. Het vult, maar houdt alles stabiel.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:59 schreef xaban06 het volgende:
Welke repen gebruik je? Zit daar wel voldoende bouwstoffen en vitamines in? Of alleen eiwit. Het moet wel gezond blijven
Fruit niet lekker? Cruesli, yoghurt en wat fruit er door heen. Lekker en gezond.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die repen is als ik weer trip vanwege mijn bloedsuikerspiegel. Het vult, maar houdt alles stabiel.
Die shakes zijn als maaltijdvervanger. Bevat veel eiwit, maar dat wil ik ivm verzadigingsgevoel. Zitten vezels en vit c in. Sws slik ik supplementen (D en B12) en eet ik echt wel zat groente (vaak al met ontbijt). Fruit met tegenzin en alleen omdat het moet. Fruit is gewoon niet lekker voor mij.
Die shakes met alle vitaminen/mineralen erin is meer voor mensen die het ook als ontbijt gebruiken vind ik.
Gezond?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fruit niet lekker? Cruesli, yoghurt en wat fruit er door heen. Lekker en gezond.
Waarom nietquote:
Coolquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom nietDegene die me heeft uitgenodigd woont gelukkig afgelegen en heeft dus geen last van buren
Owwww wat lief dit..quote:Op zondag 21 juni 2015 15:37 schreef darkmond het volgende:
Jongens... Ik heb zeg maar haar op m'n face (je weet wel) en het breidt steeds uit en waar ik 't al heb wordt 't wat dikker. Maar gisteren was ik wat kijken en toen merkte ik dat er op m'n kaak in de buurt van m'n kin ginger haar zichtbaar is....
Tussen het zwarte haar zitten lichtere rode haartjes waar ik me echt vreselijk aan erger nu. Al m'n haar is gewoon zwart, dus hoe de **** komen die ginger haartjes hier opeens.
Iemand zelfde ??? GAAT "T WEG???
kan 't iets zijn ofzo?
Hoe weet je dat??quote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Owwww wat lief dit..Welkom in de mannenjaren.
Hebben Midden-Oosterse mannen volgens mij standaatd.
Oke, waar je 't ook vandaan hebt. Je weet dan dus ook dat het maar lichte haartjes blijven en niet meer worden?? Alle midden-oosterse mensen die ik zie hebben gwn donker haar.quote:
Nee, chill.... Je wordt niet compleet rossig. Je krijgt waarschijnlijk een gloed. Je moet eens goed naar baarden kijken in zonlichtquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Oke, waar je 't ook vandaan hebt. Je weet dan dus ook dat het maar lichte haartjes blijven en niet meer worden?? Alle midden-oosterse mensen die ik zie hebben gwn donker haar.
Serieus ik vrees nu ginger te worden of zo. Of zo'n half verlept kleurtje waardoor k nooit een normale baard kan groeien
Ik merk nooit een gloed op bij mensen met zwart haar...quote:Op zondag 21 juni 2015 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, chill.... Je wordt niet compleet rossig. Je krijgt waarschijnlijk een gloed. Je moet eens goed naar baarden kijken in zonlichtNiet zo onzeker.
Heren hier kunnen vast wel iets zeggen ter ondersteuning van mn verhaalquote:Op zondag 21 juni 2015 16:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik merk nooit een gloed op bij mensen met zwarte haar...
Maarja, ik zal wat minder onzeker doen. Zie wel waar 't komt
Ik vroeg 't een gast van 25 in Libanon... Hij vertelde me dat 't wel vaker voorkomt. En ik vroeg 't ook aan een meisje daar, en of ze 't even aan haar broers kon vragen. Die hebben dat niet, maar ze vertelde wel dat het zo nu en dan wel voorkomt ook.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heren hier kunnen vast wel iets zeggen ter ondersteuning van mn verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |