Cuuus ohaaaaaquote:Op zondag 28 juni 2015 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Joden'.
'De schoonouders zijn joden'
dadels, brood, water, soep.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
willen jullie me helpen. Normaal eten we als een gezin samen maar helaas ben ik dit jaar (omstandigheden, ziekte...) de enige die op is voor sahur. Ik ga dan ook alles even zelf koken en zo, wil mijn moeder niet wekken. Normaal maakte zij altijd eten voor me
wat moet je dus echt niet missen aan tafel voor Sahur? Sowieso olijven zijn aanwezig
Ik ben een beetje inspiratieloos en heb geen zin in een broodje pindakaas of zo.
je bent een studerende vrouwquote:Op zondag 28 juni 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
willen jullie me helpen. Normaal eten we als een gezin samen maar helaas ben ik dit jaar (omstandigheden, ziekte...) de enige die op is voor sahur. Ik ga dan ook alles even zelf koken en zo, wil mijn moeder niet wekken. Normaal maakte zij altijd eten voor me
wat moet je dus echt niet missen aan tafel voor Sahur? Sowieso olijven zijn aanwezig
Ik ben een beetje inspiratieloos en heb geen zin in een broodje pindakaas of zo.
ja hallo, wat je tegenwoordig allemaal moet doen joh.quote:
mwaah, ons is het met iets minder geluktquote:Op zondag 28 juni 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja hallo, wat je tegenwoordig allemaal moet doen joh.
Je mag blij zijn als je alles rondom de bruiloft al hebt gefixt voor 50k.
Fruit, gevulde msemen, gedroogde vijgen, ei.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
hoeveel minder, 40k, de helft?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
mwaah, ons is het met iets minder gelukt
Dat ik studeer, wat wil dat zeggen dan.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent een studerende vrouwDit kun je zelf toch wel bedenken?
Gebakken eitje met advocado, hoe smaakt dat ? Nog nooit geprobeerd haha. Lijkt me wel een lekkere combiquote:Op zondag 28 juni 2015 00:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Fruit, gevulde msemen, gedroogde vijgen, ei.
Ik zou eiwitrijk eten met sahur.. dus griekse yoghurt met fruit ofzo. Of een gebakken eitje met avocado tomaat salade.
nee niet altijd. Sommigen hebben fatsoen.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja hallo, wat je tegenwoordig allemaal moet doen joh.
Je mag blij zijn als je alles rondom de bruiloft al hebt gefixt voor 50k.
Niet de avocado op de ei maar gewoon ernaast als salade met tomaat ofzo. Is lekker en vullendquote:Op zondag 28 juni 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gebakken eitje met advocado, hoe smaakt dat ? Nog nooit geprobeerd haha. Lijkt me wel een lekkere combi
Wallah bij 90% van de Turkse bruiloften waar ik ben geweest was het vooral show, show, show, ohja nog een paar x show der bovenop.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee niet altijd. Sommigen hebben fatsoen.
Bij mij werd gezegd : gonlunuze gore.
Dat heb ik geweten: die waren echt jood volgens mij.
dat je een zelfstandige meid bent die vast kan googlen naar sahur recepten.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ik studeer, wat wil dat zeggen dan.
Ah oke, want ik zag ooit op Instagram een gerecht met advocado en op dat stuk waar normaal het pit ligt, hadden ze gepocheerde ei geplaatst.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet de avocado op de ei maar gewoon ernaast als salade met tomaat ofzo. Is lekker en vullend
Salon, ceyiz, mihr, kina, loempia's, alles wat je hebt neergelegdquote:Op zondag 28 juni 2015 00:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat tel je allemaal mee? Alleen bruiloft en jurk? Of ook takilar, balayi, ev/esya?
Ama hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah bij 90% van de Turkse bruiloften waar ik ben geweest was het vooral show, show, show, ohja nog een paar x show der bovenop.
Ja heb dat ook wel eens gezien maar dan in de oven gebakken. Maar het idee van warme avocado maakt me misselijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah oke, want ik zag ooit op Instagram een gerecht met advocado en op dat stuk waar normaal het pit ligt, hadden ze gepocheerde ei geplaatst.
Sommige mensen zijn gorgusuz.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Salon, ceyiz, mihr, kina, loempia's, alles wat je hebt neergelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |