Not likelyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Thanks. Kom je ook naar de meet?
das echt lieffff. Mijn moeder vind het ook onzinquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Mama heeft vandaag sushi gehaald voor mij.Verbaasde me echt, iedereen in mijn fam is vel tegen sushi.
Optyfen jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik spreek wel private met je af.. hoef niet de rest erbij
Niet overheen lullen..en stimorol- durft al helemaal niet te gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik spreek wel private met je af.. hoef niet de rest erbij
Ik ga sws niet naar een meet. Ik hoef niet iedereen te zienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet overheen lullen..en stimorol- durft al helemaal niet te gaan
Durfde jou wel te meeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet overheen lullen..en stimorol- durft al helemaal niet te gaan
Oh cool ben ik 10quote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, je bent dan ook 3x ouder dan zij.
En 3 x beter, precies zoals Che wil.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, je bent dan ook 3x ouder dan zij.
nog steeds een item ja?quote:Op zondag 28 juni 2015 00:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En 3 x beter, precies zoals Che wil.
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hij wil niet.
Hij is nazli. Weet jij trouwens een goede vertaling voor t woord nazli?
Ik kan het gewoon niet uitleggen. Volgens mij bestaat daar geen vertaling voor.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]![]()
wallah ik vroeg dat recentelijk nog aan iemand.
Denk dat je ergens moet zoeken rondom hard-to-get-doen al denkt dat wederom niet de lading helemaal.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet uitleggen. Volgens mij bestaat daar geen vertaling voor.
Toevallig trouwens
Hmmm.. Niet helemaal. Kiz evi nazi evi: hoe vertaal je dat danquote:Op zondag 28 juni 2015 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat je ergens moet zoeken rondom hard-to-get-doen al denkt dat wederom niet de lading helemaal.
'Joden'.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm.. Niet helemaal. Kiz evi nazi evi: hoe vertaal je dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |