abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:10:56 #1
443461 bam-shabaab
Real news for them peepz!!!
pi_153686990
De Nederlandse Politiek houdt dit jaar serieus rekening met het uittreden van Griekenland uit de EU ('Grexit'). Ingewijden hebben inmiddels tegenover het AD verklaard serieus rekening te houden met 'een Europese crisis' in het najaar van dit jaar. Dezelfde bronnen verklaren eveneens dat de Ministeries van Financieen (MinFin) en Economische Zaken (MinEz) inmiddels noodscenario's hebben opgesteld voor een totale, monetaire crisis. Minister-President Mark Rutte (VVD) wilde vrijdagavond, tijdens de wekelijkse persconferentie, niet ingaan op deze feiten maar benadrukte wel dat een eventuele 'Grexit' nu minder gevolgen zou hebben voor de Euro-zone dan een jaar geleden. Dat is volgens Rutte gelegen aan het feit dat de Euro-zone er nu beter voor zou staan.

Minister-President Mark Rutte (VVD) adviseert zijn meest trouwe vrienden om deel te nemen aan een bank-run en zoveel mogelijk eigen vermogen onder te brengen in banken buiten de EU. De gewone burgers dienen de kalmte te bewaren.

Ingewijden bevestigen dat het MinFin en het MinEz alle verloven en vakantiedagen zoveel mogelijk hebben geschrapt en periodiek werken met dubbele dienstwisselingen. Ook 's nachts zouden bepaalde afdelingen nu werken. Volgens de anonieme, betrouwbare bronnen werken de ministeries in samenwerking met de banken aan een groot noodplan om een eventuele val in monetaire waardes op te kunnen vangen. Minister-President Mark Rutte vormt samen met de ministers Jeroen Dijsselbloem (MinFin) en Bertje Koenders (Ministerie van Buitenlandse Zaken) een Bijzondere Commissie die de Europese Crisis de gehele week, van minuut tot minuut volgt.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:19:14 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_153687046
Dit najaar?
Ze zijn zeker in de war met de herfst als ze naar buiten kijken? :')
Ik zie komende week al een redelijke kans op poep in de ventilator
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_153687049
Dit grapje heeft de Europese belastingbetaler 240 miljard euro gekost. Gisteren werd op kosten van diezelfde Europese belastingbetaler nog eens 1,2 miljard euro aan noodkrediet gegeven omdat de Grieken massaal hun geld van hun banken halen. Dit valt niet meer uit te leggen.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:20:54 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_153687060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:19 schreef Elzies het volgende:
... Dit valt niet meer uit te leggen.
Als je macht hebt, hoef je niet uit te leggen.
Dat is democratie. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_153687066
Ik noem het intussen een kapitalistische dictatuur vermomd als democratie.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:23:16 #6
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153687069
Mss moeten ze eens pro-actief gek doen en er voor die tijd zelf uitstappen en de NEuro vormen.
pi_153687091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:21 schreef Elzies het volgende:
Dit.
pi_153687102
Verkopen aan Rusland voor 240 miljard euro.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:28:29 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153687114
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:19 schreef Elzies het volgende:
Dit grapje heeft de Europese belastingbetaler 240 miljard euro gekost. Gisteren werd op kosten van diezelfde Europese belastingbetaler nog eens 1,2 miljard euro aan noodkrediet gegeven omdat de Grieken massaal hun geld van hun banken halen. Dit valt niet meer uit te leggen.
In for a penny, in for a pound. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153687122
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:21 schreef Elzies het volgende:
"Een gekozen dictatuur" zeg ik altijd. :Y
pi_153687141
Dat er nog mensen zijn überhaupt met geld op een Griekse rekening, dat risico zou ik nooit nemen.
pi_153687170
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:29 schreef 22 het volgende:

[..]

"Een gekozen dictatuur" zeg ik altijd. :Y
Geloof je het zelf?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:35:24 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153687180
Is dit een krant of de Privé, met al die vetgedrukte woorden?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:42:14 #14
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153687231
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:35 schreef Dagonet het volgende:
Is dit een krant of de Privé, met al die vetgedrukte woorden?
Ik had eigenlijk de Telegraaf als bron verwacht ja :P
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:46:10 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_153687268
Kan niet wachten. Nog goedkopere vakanties :~
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_153687302
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk de Telegraaf als bron verwacht ja :P
Scheelt niet echt heel veel met het AD.
pi_153687307
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Nee, ik ben blij dat ik hier woon en niet in een echte dictatuur. ;)
pi_153687403
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
In for a penny, in for a pound
Dat gezegde is ontstaan doordat straffen op diefstal in de UK ooit weinig uit maakte indien je veel of weinig jatte en dus beter zo veel mogelijk kon stelen en gokken dat je niet betrapt werd.

Leuk om in de context van onze munteenheid en de grieken dit gezegde te gebruiken :D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_153687409
ik denk dat er geen grexit komt. weer loxe dreiging om griekenland aan betalen te krijgen.

alleen al vanwege de strategische ligging wil men griekenland niet kwijt aan rusland en china.
pi_153687594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 09:59 schreef hans1985 het volgende:
ik denk dat er geen grexit komt. weer loxe dreiging om griekenland aan betalen te krijgen.

alleen al vanwege de strategische ligging wil men griekenland niet kwijt aan rusland en china.
Wordt wel een duur grapje zo. Nee, het is mooi geweest. Als we Griekenland blijven onderhouden gaan straks andere Zuid-Europese landen het Griekse voorbeeld volgen. Want afpersen en afspraken niet nakomen loont. Geef Griekenland dan maar aan de Russen en aan de Chinezen.
pi_153687603
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wordt wel een duur grapje zo. Nee, het is mooi geweest. Als we Griekenland blijven onderhouden gaan straks andere Zuid-Europese landen het Griekse voorbeeld volgen. Want daarmee bewijzen de Grieken dat afpersen en jouw afspraken niet nakomen loont. Geef Griekenland dan maar aan de Russen en aan de Chinezen.
pi_153687620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wordt wel een duur grapje zo. Nee, het is mooi geweest. Als we Griekenland blijven onderhouden gaan straks andere Zuid-Europese landen het Griekse voorbeeld volgen. Want afpersen en afspraken niet nakomen loont. Geef Griekenland dan maar aan de Russen en aan de Chinezen.
dat is ook een probleem. als er geen grexit komt is de euo niet meer serieus te nemen en zullen in de toekomst andere landen dit doen.

De hele EU is een farce, geldverslindende ellende.
De EEG was goed, wellicht wat aanpassingen.
pi_153687702
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:17 schreef hans1985 het volgende:

[..]

dat is ook een probleem. als er geen grexit komt is de euo niet meer serieus te nemen en zullen in de toekomst andere landen dit doen.

De hele EU is een farce, geldverslindende ellende.
De EEG was goed, wellicht wat aanpassingen.
Dat hebben wij eurosceptici al vanaf het begin geroepen. Griekenland heeft zich onder valse voorwendselen zich binnen de eurozone genesteld. Bovendien is de euro te vroeg ingevoerd. Europa was en is geen vaststaande federale staat zoals liefhebbers van het Europese ideaal zich graag voorstellen, maar de EU is verworden tot een ratjetoe van cultureel verschillende en elkaar tegensprekende EU-landen, waarbij bovendien niet alle lidstaten de euro hebben ingevoerd. Dat was vragen om problemen.
pi_153687751
Wat een ophits OP :') alsof die doemscenario's er niet al 5 jaar liggen. En alsof het zo'n verrassing is dat de grieken op omvallen staan en hier in de zomer over overlegd moet worden
pi_153687768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat hebben wij eurosceptici al vanaf het begin geroepen. Griekenland heeft zich onder valse voorwendselen zich binnen de eurozone genesteld. Bovendien is de euro te vroeg ingevoerd. Europa was en is geen vaststaande federale staat zoals liefhebbers van het Europese ideaal zich graag voorstellen, maar de EU is verworden tot een ratjetoe van cultureel verschillende en elkaar tegensprekende EU-landen, waarbij bovendien niet alle lidstaten de euro hebben ingevoerd. Dat was vragen om problemen.
alleen de verspilling al en de bureaucratie, het verhuizen van brussel naar straatsburg...
Je had beter de engelsen en de duitsers de leiding kunnen geven bij het ontwerp en uitvoering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')