Als je macht hebt, hoef je niet uit te leggen.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:21 schreef Elzies het volgende:
Ik noem het intussen een kapitalistische dictatuur vermomd als democratie.
In for a penny, in for a pound.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:19 schreef Elzies het volgende:
Dit grapje heeft de Europese belastingbetaler 240 miljard euro gekost. Gisteren werd op kosten van diezelfde Europese belastingbetaler nog eens 1,2 miljard euro aan noodkrediet gegeven omdat de Grieken massaal hun geld van hun banken halen. Dit valt niet meer uit te leggen.
"Een gekozen dictatuur" zeg ik altijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:21 schreef Elzies het volgende:
Ik noem het intussen een kapitalistische dictatuur vermomd als democratie.
Ik had eigenlijk de Telegraaf als bron verwacht jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:35 schreef Dagonet het volgende:
Is dit een krant of de Privé, met al die vetgedrukte woorden?
Scheelt niet echt heel veel met het AD.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de Telegraaf als bron verwacht ja
Dat gezegde is ontstaan doordat straffen op diefstal in de UK ooit weinig uit maakte indien je veel of weinig jatte en dus beter zo veel mogelijk kon stelen en gokken dat je niet betrapt werd.quote:
Wordt wel een duur grapje zo. Nee, het is mooi geweest. Als we Griekenland blijven onderhouden gaan straks andere Zuid-Europese landen het Griekse voorbeeld volgen. Want afpersen en afspraken niet nakomen loont. Geef Griekenland dan maar aan de Russen en aan de Chinezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:59 schreef hans1985 het volgende:
ik denk dat er geen grexit komt. weer loxe dreiging om griekenland aan betalen te krijgen.
alleen al vanwege de strategische ligging wil men griekenland niet kwijt aan rusland en china.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wordt wel een duur grapje zo. Nee, het is mooi geweest. Als we Griekenland blijven onderhouden gaan straks andere Zuid-Europese landen het Griekse voorbeeld volgen. Want daarmee bewijzen de Grieken dat afpersen en jouw afspraken niet nakomen loont. Geef Griekenland dan maar aan de Russen en aan de Chinezen.
dat is ook een probleem. als er geen grexit komt is de euo niet meer serieus te nemen en zullen in de toekomst andere landen dit doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wordt wel een duur grapje zo. Nee, het is mooi geweest. Als we Griekenland blijven onderhouden gaan straks andere Zuid-Europese landen het Griekse voorbeeld volgen. Want afpersen en afspraken niet nakomen loont. Geef Griekenland dan maar aan de Russen en aan de Chinezen.
Dat hebben wij eurosceptici al vanaf het begin geroepen. Griekenland heeft zich onder valse voorwendselen zich binnen de eurozone genesteld. Bovendien is de euro te vroeg ingevoerd. Europa was en is geen vaststaande federale staat zoals liefhebbers van het Europese ideaal zich graag voorstellen, maar de EU is verworden tot een ratjetoe van cultureel verschillende en elkaar tegensprekende EU-landen, waarbij bovendien niet alle lidstaten de euro hebben ingevoerd. Dat was vragen om problemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:17 schreef hans1985 het volgende:
[..]
dat is ook een probleem. als er geen grexit komt is de euo niet meer serieus te nemen en zullen in de toekomst andere landen dit doen.
De hele EU is een farce, geldverslindende ellende.
De EEG was goed, wellicht wat aanpassingen.
alleen de verspilling al en de bureaucratie, het verhuizen van brussel naar straatsburg...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:23 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat hebben wij eurosceptici al vanaf het begin geroepen. Griekenland heeft zich onder valse voorwendselen zich binnen de eurozone genesteld. Bovendien is de euro te vroeg ingevoerd. Europa was en is geen vaststaande federale staat zoals liefhebbers van het Europese ideaal zich graag voorstellen, maar de EU is verworden tot een ratjetoe van cultureel verschillende en elkaar tegensprekende EU-landen, waarbij bovendien niet alle lidstaten de euro hebben ingevoerd. Dat was vragen om problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |