Top!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Zo!
Ongeveer 100 broden verkocht. De rest is opgehaald door crowdfunders of uitgedeeld om te proeven. De 20 broden die over waren zijn afgeleverd bij de Pauluskerk.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Zo!
Ongeveer 100 broden verkocht. De rest is opgehaald door crowdfunders of uitgedeeld om te proeven. De 20 broden die over waren zijn afgeleverd bij de Pauluskerk.
Maar ander werk dan slopenleidingenleggenkittentegelenstuccendoorkruipruimteswurmenschilderenapparatuursjouwenpoetsenpoetsenpoetsenenaldieandereklussendieiknuvergeet toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag was ook best hard werken hoor!![]()
Maar wel echt superleuk!
Dat wel!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ander werk dan slopenleidingenleggenkittentegelenstuccendoorkruipruimteswurmenschilderenapparatuursjouwenpoetsenpoetsenpoetsenenaldieandereklussendieiknuvergeet toch?
Ja! Hoe laat zou je willen komen? We zijn in de ochtend en vroege middag open, zo lang de voorraad strekt (maar je kunt ook reserveren, moet je even mailen).quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat tof dat het zo leuk was
Zijn jullie volgende week zaterdag open? Moet toevallig in Rotterdam zijn en wil graag langskomen.
Leukquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja! Hoe laat zou je willen komen? We zijn in de ochtend en vroege middag open, zo lang de voorraad strekt (maar je kunt ook reserveren, moet je even mailen).
Geen bezwaar!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:48 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
LeukWaarschijnlijk rond een uur of 10 's ochtends. Als ik zeker weet of ik kom zal ik jullie inderdaad even mailen. Was wel van plan flink wat in te slaan, want ik kom van ver
Wat goed!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Zo!
Ditquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:24 schreef Susi het volgende:
Wat heerlijk dat het zo goed is gegaan vandaag, geniet er morgen lekker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |