Ja, daar heb je een punt, die werken niet echt mee. Maar gelukkig kun je die legaal de trein uitzetten bij het volgende station.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
blijkbaar niet toch?? als tokkies zoals ik hun bek niet kunnen houden
Daarom moet de NS laagwaardige wezens zoals jij verplichten deze dingen om te doen:quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
denk dat de conducteur al blij genoeg is dat die een dag niet in elkaar getimmerd wordt door een lieve passagierquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt, die werken niet echt mee. Maar gelukkig kun je die legaal de trein uitzetten bij het volgende station.
Ja, en andere mensen vinden het prettig om een sigaretje te roken, dat soort onzin faciliteren we toch ook niet meer?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Soms vind ik het prettig om in stilte te reizen. Als ik bijvoorbeeld even een tukje wil doen of als ik een boek wil lezen.
Als ze niet zouden bestaan, had ik er geen probleem mee. Maar ben blij dat ze wel bestaan. Ik zit ook regelmatig in een gewone coupé en kan ik prima handlen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best meevalt met die vraag maar dat de mensen die er om vragen gewoon heel veel “kabaal” maken. Als ze morgen alle stiltecoupe’s afschaffen zal dat nog geen halve procent minder reizigers opleveren. Ik kan me nog de tijd herinneren dat zulke gekke dingen niet bestonden, en toen zat de trein ook vol. Je moet ook wel echt zo’n zeikerige zuurpruim zijn als je er om “vraagt”. Dan spoor je wat mij betreft niet. Maar ik denk dat het leven voor dergelijke mensen al zwaar genoeg is. Zodra ze de deur uit stappen worden ze geconfronteerd met rijdende auto’s, kerkklokken, scooters etc, dat moet toch helemaal erg zijn voor die mensen.
ik ben geen troll, 100% serieus.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom wordt er steeds zo ingegaan op duidelijke trolls?
Gewoon puur omdat het wel een goed onderwerp is en de discussie wel interessant, of mis ik iets?
Het is niet aan degene die zich aan de regels houden om zich aan te passen omdat jouw sociale opvoeding mislukt is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |