Nog niet zeker natuurlijkquote:
Dat is niet traag. Dass ist grundlich Scrum.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet zeker natuurlijk. Moet nog gebeld worden door die trage duitsers Maar komt vast goed
Krijg nu steeds zo'n 'Checking your browser' berichtquote:
Illuminati !!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg nu steeds zo'n 'Checking your browser' berichtNiks mis met m'n browser
Doe komen er bij mij niet inquote:
Ja! Kreeg ik ook daarnet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg nu steeds zo'n 'Checking your browser' berichtNiks mis met m'n browser
Die zitten er al lang inquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zitten er al lang in![]()
Zelfs in je afstandsbediening, als je een paar cijfers bij elkaar zal optellen kom je op 666 uit !
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:22 schreef schommelstoel het volgende:
Ah, Div is dus een spion, ik wist het wel.
Is het bij jullie ook allemaal zo'n slecht weer, oftewel...Bagger!
Droog, regen, droog, regen ,droog regen.quote:
Jupquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Droog, regen, droog, regen ,droog regen.
Depri weer.
Kijk ik niet, ik moet wachten tot dat de serie's die ik kijk weer uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup
Gelukkig is er dan Orange is the New Black om te kijken
Ahh, welke series kijk je wel? Straks beginnen er weer een paar die ik graag volg, Suits & Under The Dome. Die laatste puur omdat het vermakelijke pulp isquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk ik niet, ik moet wachten tot dat de serie's die ik kijk weer uitgezonden worden.
Net wel The Daily Show gedownload, las ergens dat Jon met een prachtige opening begon.
En zag aan de titel dat Malala te gast was.
Interessant wel dus.
aanrader voor goeie humor en sterke onderwerpen!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, welke series kijk je wel? Straks beginnen er weer een paar die ik graag volg, Suits & Under The Dome. Die laatste puur omdat het vermakelijke pulp is
The Daily Show is zo'n talkshow toch? Nooit gezien
Eigenlijk beetje te veel serie's, maar aangezien ik toch nauwelijks televisie kijk vul ik die uren zelf in met serie's en dergelijke.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, welke series kijk je wel? Straks beginnen er weer een paar die ik graag volg, Suits & Under The Dome. Die laatste puur omdat het vermakelijke pulp is
The Daily Show is zo'n talkshow toch? Nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
The 100 keek ik ook nog bedenk ik mij nu.
[ Bericht 6% gewijzigd door schommelstoel op 19-06-2015 16:33:53 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |