stond Maiden vorig jaar wéér op FortaRock? dat heb ik dan gemist, ik stond bij Volbeat te kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:06 schreef Cyanide- het volgende:
Sonisphere is dood, en op die andere festivals (muv RaR en fortarock wellicht, al heeft die laatste al aangegeven voor 15k bezoekers te gaan, dus categorie eronder vooral) zie ik ze ook niet snel staan, aangezien er vorig jaar al gemopper was dat ze er wéér stonden
Wat snap je niet aan 'muv van RaR en fortarock'?quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
stond Maiden vorig jaar wéér op FortaRock? dat heb ik dan gemist, ik stond bij Volbeat te kijken.
ik las niet goed. ben nog niet wacker na vier dagen Wacken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:31 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'muv van RaR en fortarock'?
Het is je vergevenquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik las niet goed. ben nog niet wacker na vier dagen Wacken.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet zo extreem geïrriteerd doen hoor:P
mijn voorspelling: volgend jaar een history-tourtje, dan nog een album (ze geven aan dat ze dat nog wel zien zitten), dan albumtour en dan een afscheidstour. Maar goed, dan zijn we wel weer een jaar of 5 verder inmiddels.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:28 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben wél benieuwd wat ze doen, of er een volgend album gaat komen of inderdaad weer een 'greatest hits' tourneetje, al dan niet gekoppeld aan een bepaald decennium.
Plus zo'n afscheidstournee kan je met een paar legs best een jaartje of 2 laten lopen ofzo. Al heb ik het idee dat Maiden niet zo greedy is al sommige andere bands, die zoiets echt tot in den treure melken en/of inmiddels al 2 á 3 afscheidstournees hebben gedaanquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
mijn voorspelling: volgend jaar een history-tourtje, dan nog een album (ze geven aan dat ze dat nog wel zien zitten), dan albumtour en dan een afscheidstour. Maar goed, dan zijn we wel weer een jaar of 5 verder inmiddels.
ik hoop op niet te veel festivals dat word een duur geintje anders voor mij. Ik zou ze graag in oost Europa en rusland willen zien volgend jaar. plus de ultimate maiden experience in zuid amerika.quote:Op maandag 13 november 2017 10:08 schreef Cyanide- het volgende:
Ben benieuwd ja, het lijkt er steeds meer op dat ik je gelijk ga moeten geven
twitter:IronMaiden twitterde op maandag 13-11-2017 om 14:00:19Iron Maiden announce Legacy Of The Beast European Tour 2018!https://t.co/kiHtzn0BYxMost shows go on-sale Friday… https://t.co/l2I7Dnidul reageer retweet
Die ga je allemaal doen ja?quote:Op maandag 13 november 2017 15:01 schreef theclansman het volgende:
ow yeah![]()
dat wordt een duur weekje volgende week. maar ik denk dat ik het begin en einde ga meepakken van de tour. en misschien nog wat tussen in![]()
Legacy Of The Beast 2018 Tour Dates:
May
26 Saku Arena, Tallinn, ESTONIA *
28 Hartwall Arena, Helsinki, FINLAND *
June
01 Tele2 Arena, Stockholm, SWEDEN *
03 Dahls Arena, Trondheim Rocks, NORWAY
05 Royal Arena, Copenhagen, DENMARK *
31 Metro Radio Arena, Newcastle, ENGLAND *
August
02 SSE Arena, Belfast, NORTHERN IRELAND *
04 Exhibition & Conference Centre, Aberdeen, SCOTLAND *
06 Manchester Arena, Manchester, ENGLAND *
07 Genting arena, Birmingham, ENGLAND *
10 O2 Arena, London, ENGLAND *
![]()
![]()
ja iets wat uit de hand gelopen hobby. maar wel enorm veel landen gezien bijna heel Europa.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |