abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2015 @ 23:46:30 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_154210982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:03 schreef Tijdisgeld het volgende:
Ik las ooit een boek waarin stond dat Hitler dacht dat de aarde hol was en dit gebruikt kon worden om snel naar de andere kant van de aarde te verplaatsen (bijvoorbeeld naar New York of Moskou)

Weet niet meer waar dat pareltje gebleven is. Iets met Engineering. Stond o.a. ook het Atlantropa project in beschreven van Herman Sörgel. Volgens mij was het Engineers Dreams van Willy Ley.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_154212812
Interessant topic!

Het onderstaande interview is wellicht relevant:

Die kerel heeft dus rond de eeuwwisseling 2 jaar lang de Nasa gehackt omdat hij op zoek was naar informatie over ufo's, vrije energie e.d. Hij bevestigt dat Nasa foto's uit de ruimte edit en de ufo's e.d. (en waarschijnlijk ook basissen) die er op staan wist. Vervolgens worden die foto's vrijgegeven, zijn ze te zien op Discovery Channel, enzovoort. Nasa weet dus donders goed dat er aliens of 'buitenaardsen' zijn maar liegt ons voor.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 02:02:12 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154213204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De Wraith heb ik liever ook niet op bezoek.
Genoeg advocaten die het leven uit je weg zuigen..

ze zijn er al undercover! 8-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')