• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Misschien spoel ik even terug naar het einde daarvan, maar ik ga mooi op tijd pitten om morgen niet weer de halve middag half te zitten slapenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef Max23 het volgende:
Als je die stream terug spoelt naar het begin kan je de kwartfinale van Li Jiao zien, die heb ik gemist vanmiddag
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien spoel ik even terug naar het einde daarvan, maar ik ga mooi op tijd pitten om morgen niet weer de halve middag half te zitten slapen
Ik laat hem op 05:55 staan denk ik, met een reservewekker een half uurtje laterquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:17 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe laat zet jij de wekker morgen? Half zeven komen de eerste NL-ers alweer zag ik
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik laat hem op 05:55 staan denk ik, met een reservewekker een half uurtje later
[ afbeelding ]
Ik zie een mooi gaatje voor een eindevandeochtenddutje zo voor het volleybal
Marshall verliest nogal eens op zulke toernooien en heeft vorige maand pas haar rentree gemaakt na een handoperatie, dus Fontijn moet hard op d'r handen meppenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Morgenmiddag ook de eerste wedstrijd voor Nouchka Fontijn
Aangezien ze bij de vrouwen geen rekening hebben gehouden met de ranking is de loting compleet random gegaan.
Daarom moeten de grootste twee favorieten voor goud, Fontijn en Marshall al meteen tegen elkaar
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:12 schreef Max23 het volgende:
Uhm, is die tijdwaarneming kapot bij het wielrennen?
Er is ineens een Azeri 36 seconden sneller dan Sanchez bij het 2e meetpunt![]()
http://sporten.tv2.dk/cyk(...)nvej-paa-enkeltstartquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:10 schreef showtimer het volgende:
Die Azeri had in de tijdrit dus inderdaad een stuk afgesneden.Hoe groot is de kans dat een local dat onbewust doet?
Jammer dat het filmpje het niet doetquote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
http://sporten.tv2.dk/cyk(...)nvej-paa-enkeltstart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |