neee bjorn, gister voordat ze weer naar buiten ging.. zei bjorn iets tegen haarquote:
Madelon zei daarnet: Ik heb nog niets van mezelf laten zien hoor, met een lachje.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:51 schreef Urb het volgende:
Maddy en Wim lijken me veel te normaal voor die gekken daar.
Maargoed dacht ik over Stef ook aan begin en die is nu ook een viswijf die scheld als een bootwerker net als Nicole en Gabri
Ik las even later dat het een vergissing was van Dotteke. Dat ze Stef en Gina door elkaar haaldequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Las dat Gina eigenlijk al af is want dronk water vanmorgen schijnbaar.
Waarom?quote:
We zullen het zien... Ik gok op Basquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
neee bjorn, gister voordat ze weer naar buiten ging.. zei bjorn iets tegen haaren toen een soort liefdekoos vriendenklapje/pook in de zij..
Ja maar zag dat GOA? het ook postte tenzij hij het ook verkeerd zag en/of dat ze daarvoor wel dronk na afwassen maargoed zal wel die houd het toch niet lang vol lijkt me zo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las even later dat het een vergissing was van Dotteke. Dat ze Stef en Gina door elkaar haalde
ik zie niks daarvan, want daarna begon rob dat ze moest oppassen buitenquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We zullen het zien... Ik gok op Bas
Dat speel schelden.. aan één kant haat ze hem ontwijkt ze hem...aan de andere kant..
Ik zag Gina onder de kraan hangen, kon niet zien of ze dronk, of alleen haar lippen nat maakte.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:52 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Las dat Gina eigenlijk al af is want dronk water vanmorgen schijnbaar.
Tnxx gevonden beidequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
http://utopiacourant.nl/
of deze, die werkt ook
Gina houdt het zeker niet vol. Als je ziet hoe die normaal écht de hele dag zich vol loopt te stouwen. Ik weet niet of anderen dat opviel, maar echt die loopt heel de dag te eten. Lot was daar bijna niks bij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag Gina onder de kraan hangen, kon niet zien of ze dronk, of alleen haar lippen nat maakte.
volgens mij is ze emotie-eterquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gina houdt het zeker niet vol. Als je ziet hoe die normaal écht de hele dag zich vol loopt te stouwen. Ik weet niet of anderen dat opviel, maar echt die loopt heel de dag te eten. Lot was daar bijna niks bij.
nadenken is moeilijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:02 schreef beequeen het volgende:
Noom weet niet waar ze moet beginnen als ze een stichting in het leven moet roepen voor HNA. Ze snapt het niet en krijgt het al warm bij de gedachte eraan te beginnen.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:02 schreef beequeen het volgende:
Noom weet niet waar ze moet beginnen als ze een stichting in het leven moet roepen voor HNA. Ze snapt het niet en krijgt het al warm bij de gedachte eraan te beginnen.
opgeschoondquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:01 schreef Gert het volgende:
Beetje opgeschoond.
Graag Commentaren Op de Streams hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |