SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst:
http://www.procyclingstats.com/race/Tour_de_Suisse_2015-startlist
Dagelijks wordt de Ronde van Zwitserland uitgezonden op Eurosport (Eurosport 2 is bovendien zender van de maand bij Ziggo).
leven zoals het leven is
Ow toch welquote:
Parcours leent er wel voor, aangezien meerdere sprinters (Sagan, Albasini, Kristoff, Degenkolb) dit sowieso moeten kunnen overleven. Maar dat dachten we bij sommige mannen eerder ook en toen werd er zo retehard gereden dat er altijd mannen verdwenenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het zal vandaag toch niet een massasprint worden?
Die kon dat in het begin van zijn carriere ook wel, toen ie nog voor HTC of wat was het reed.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Knap van Dumoulin.
Tony Martin had hem dat echt niet na kunnen doen.
Martin won vorig jaar nog bijna Zwitserland, heeft tot en met de laatste dag in de leiderstrui gereden, maar verloor toen iets te veel in de bergen (zelfde tijd als Dumoulin toen)quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Knap van Dumoulin.
Tony Martin had hem dat echt niet na kunnen doen.
Martin kon dit inderdaad ook wel, won Parijs-Nice, werd 2de in Zwitserland (de Cancellara-editie, dus niet met hele zware beklimmingen), vorig jaar inderdaad de ronde hier kunnen winnen als ze niet met een hele vroege aanval begonnen waren in de slotrit. Daarnaast genoeg ereplaatsen in Baskenland, Beijing (ook toen er een aankomst bergop in zat), Romandië.. Het was geen topklimmer, maar kon incidenteel wel goed mee bergop.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon dat in het begin van zijn carriere ook wel, toen ie nog voor HTC of wat was het reed.
Jup, Evenblij en Diekstra.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:12 schreef Coelho het volgende:
Die Bassie en Adriaan, zijn dat Evenblij en z'n collega van Bureau Sport?
Deze?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:03 schreef thettes het volgende:
Die rit van zaterdag heeft nog een puistje bergop richting de finish. Ik kan zo gauw niet vinden hoe steil het is, maar ziet er uit alsof (incl bonificaties) daar nog wel wat kan gebeuren voor het klassement.
Iemand meer info over die slotklim?
Eerlijk gezegd hoop ik dat Dumoulin een pure tijdrijder wordt/blijft. We hebben genoeg net-niet-wereldtop klassementsrenners in Nederland, en maar 1 extreem goede tijdrijder. Hij kan nog een hoop mooie overwinningen pakken in rittenkoersen en kampioenschappen als hij zo doorgaat.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment wilde Martin echt mee gaan doen in de grote rondes en is zich toen meer op het klimmen gaan richten, maar dat had juist het tegengestelde effect. Ben daarom wel benieuwd welke richting Dumoulin op gaat de komende jaren.
#Samenpieken #Bloedzakquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:55 schreef Kazenbazen het volgende:
Dumoulin die de helden van SjumboNL er af rijdt
Belooft weer wat te worden hoor in de tour met Geesgod en LTD
Lol.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:47 schreef showtimer het volgende:
Belgje vergeet weer een knop in te drukken?
edit: ah, hij zit op de engelse soundtrack te lullen![]()
Engels audiospoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel zo de keuken in dus ik had gehoopt de koers in ieder geval te horenFlopshow.
Moet je maar een decoder hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet wel zo de keuken in dus ik had gehoopt de koers in ieder geval te horenFlopshow.
Ha, nu maak ik even mooi reclame voor Ziggo.quote:
KPN is prima, dat je het commentaar niet van taal kan veranderen is jammer maar met UPC kon je elke drie dagen dat kutding resetten, nu nergens last vanquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:56 schreef Sked het volgende:
Als je KPN hebt ben je echt niet goed bij je hoofd
Ik ben blij dat je Ayaan gedag hebt gezegd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heeft deze ronde wel een afzichtelijke leiderstrui.
Dan doe je toch iets fout als je het om de drie dagen moet resettenquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KPN is prima, dat je het commentaar niet van taal kan veranderen is jammer maar met UPC kon je elke drie dagen dat kutding resetten, nu nergens last van
Nee dat lag aan die kut UPC.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout als je het om de drie dagen moet resetten
Wat een lulquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:59 schreef Momo... het volgende:
De huisbaas heeft voor UPC analoog gekozen en je mag zelf daar niet aanzitten.
Ja kan me ook herinneren dat ik ineens een Duitser hoordequote:Op donderdag 18 juni 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren of eergisteren was er op Eurosport ook een samenvatting van Nederland - Canada met zowel Duits als Nederlands commentaar door elkaar.
Welke stagiair gaat zo op zijn donder krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren of eergisteren was er op Eurosport ook een samenvatting van Nederland - Canada met zowel Duits als Nederlands commentaar door elkaar.
Dan wil IK geluid.quote:
Als ik straks geen beeld heb is dat wel praktisch ja.quote:
Dan ga je later koken, zeurpietjequote:Op donderdag 18 juni 2015 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik straks geen beeld heb is dat wel praktisch ja.
Nee, dan heeft de TdS maar pech.quote:
TdS geeft geen neuk om jou hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan heeft de TdS maar pech.
Keizer werd gisteren tweede in de proloogquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:13 schreef TLC het volgende:
Doen er trouwens nog wat Nederlanders mee aan de Route du Sud ?
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:13 schreef TLC het volgende:
Doen er trouwens nog wat Nederlanders mee aan de Route du Sud ?
Dat is niet de Route du Sud, Rudy.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Keizer werd gisteren tweede in de proloog
Dat was de Route du Nordquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Keizer werd gisteren tweede in de proloog
Goedemorgen Skedquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet de Route du Sud, Rudy.
http://www.procyclingstat(...)_Stage_1_Auch-result
Ze wachten tot mex 1 minuutje over heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:15 schreef Momo... het volgende:
Dit niet binnen 2 minuten kunnen oplossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is er buiten Jeroen ook niemand die het boeitquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:15 schreef Momo... het volgende:
Dit niet binnen 2 minuten kunnen oplossen
gr grtwitter:JeroenVanbelle twitterde op donderdag 18-06-2015 om 17:17:46Nog steeds technische problemen in Parijs... Onze excuses voor het ongemak! reageer retweet
Geef maar iemand anders de schuld, lulquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
gr grtwitter:JeroenVanbelle twitterde op donderdag 18-06-2015 om 17:17:46Nog steeds technische problemen in Parijs... Onze excuses voor het ongemak! reageer retweet
Je hoeft ook weer niet te schelden, zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Geef maar iemand anders de schuld, lul
Sorry Stijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet te schelden, zeg.
twitter:tds twitterde op donderdag 18-06-2015 om 17:36:28The last bend 250m before the finish line will probably decide the sprint #biel #tourdesuisse http://t.co/NUvHQ4m7s2 reageer retweet
In before valpartijquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:41 schreef showtimer het volgende:
twitter:tds twitterde op donderdag 18-06-2015 om 17:36:28The last bend 250m before the finish line will probably decide the sprint #biel #tourdesuisse http://t.co/NUvHQ4m7s2 reageer retweet
Jumboquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:41 schreef showtimer het volgende:
In Zwitserland weten ze niet dat sprinten op een rechte weg een stuk veiliger isquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:41 schreef showtimer het volgende:
Engels audiospoor aanquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:46 schreef franklop het volgende:
Zijn jullie ook zelf commentaar aan het geven. Of ben ik de enige
Maar minder spektakel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:44 schreef Sked het volgende:
[..]
In Zwitserland weten ze niet dat sprinten op een rechte weg een stuk veiliger is
http://25live.eurosport.com/574quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:46 schreef franklop het volgende:
Zijn jullie ook zelf commentaar aan het geven. Of ben ik de enige
Dit is wel een vrij vreemde vraagquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Waarom juichde Sagan nou toen ie over de finish kwam ?
omdat hij wint..quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Waarom juichde Sagan nou toen ie over de finish kwam ?
Oleg kan niet meer om hem heen hoor na Californië en Zwitserlandquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:17 schreef franklop het volgende:
Sagan zal wel mee gaan naar de Tour toch. Kan best een paar meter werken voor contador
Ah, lette even niet op... ik dacht dat de andere Tinkov renner Sagan was.quote:
Sagan valt anders best op met die truiquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, lette even niet op... ik dacht dat de andere Tinkov renner Sagan was.
twitter:tom_dumoulin twitterde op donderdag 18-06-2015 om 19:21:56Had some time to think about it, but seriously, @tds, this final? Thanks for making GC riders take even more risk next time! reageer retweet
Assos mien jong. Kost 140 euro in de winkel zo'n shirtje van dat merkquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heeft deze ronde wel een afzichtelijke leiderstrui.
Assos is dan ook een waardeloos merk. Kijk alleen die site en productnamen alquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Assos mien jong. Kost 140 euro in de winkel zo'n shirtje van dat merk
Morgen wordt het best lastig volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:21 schreef Coelho het volgende:
Ik dacht dat de ronde van Zwitserland echt een klimmersronde was. Als ik zo naar de profielen kijk dan worden het vandaag en morgen met een beetje pech gewoon weer massasprints...
quote:Coquard wint zevende etappe in Zwitserland
In de Ronde van Zwitserland heeft Bryan Coquard zijn eerste etappezege gepakt. De Fransman van Europcar bleek de sterkste in de sprint.
Sportwereld.nl
quote:
lekker opzoeken op wikiquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:25 schreef Sked het volgende:
Jeroen en Reinier kennen duidelijk de aankomst niet
Omdat in de laatste kilometer stukjes van 5-6% zitten, dan schrijf je Cavendish toch niet opquote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat in de laatste kilometer stukjes van 5-6% zitten, dan schrijf je Cavendish toch niet op
Zeker met zijn vorm niet
Heb jij al een Scorito-team geformeerd, ja?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough
hij zit op dit moment niet eens in mijn scorito voor de tour
Sowieso weinig overtuiging bij de sprinters in de voorbereiding op de Tour, Bouhanni reed goed in de Dauphiné, maar zonder echte tegenstand en hier is Sagan de hele die op elk soort aankomst meedoet en alleen Matthews voor zich had, maar Matthews komt op het vlakke altijd te kortquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough
hij zit op dit moment niet eens in mijn scorito voor de tour
Ik ga gewoon alleen maar voor heuvelsprintertjesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Sowieso weinig overtuiging bij de sprinters in de voorbereiding op de Tour, Bouhanni reed goed in de Dauphiné, maar zonder echte tegenstand en hier is Sagan de hele die op elk soort aankomst meedoet en alleen Matthews voor zich had, maar Matthews komt op het vlakke altijd te kort
Er zijn eigenlijk maar vier potentiële massasprints.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga gewoon alleen maar voor heuvelsprintertjes
Mja daarom ga ik voor heuvelsprinters. Die kunnen misschien nog de mur de bretagne op en die 2 heuveletappes overleven. En vaak zijn die beter op de kasseien.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar vier potentiële massasprints.
Aantekeningen maken voor pooltjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:46 schreef Sked het volgende:
De Belg gaat weer alle namen voor de eventuele top 10 opnoemen
Jeuj.
Viktor Reinier Honig jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is de co-commentator eigenlijk? Viktor?
Wat deed Rojas?quote:
Welnee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Weer die dekselse Kristoff, die vent gaat een rit of 5 winnen in de TDF![]()
1 of 2.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Dan heeft hij wel zijn treintjequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef showtimer het volgende:
Ook zonder Kittel gaat dn Djon zo geen rol voor het groen spelen.
Sagan wint gewoon weer die trui, veel heuvelritten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef showtimer het volgende:
Ook zonder Kittel gaat dn Djon zo geen rol voor het groen spelen.
Waarschijnlijk niet eens bewust want ja het is wel Rojas.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Sked het volgende:
Moet je kijken hoe Rojas daar Sagan zit te naaien
Kijk bitte naar de profielen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie gaat hem dan van ritzeges afhouden, Bouhanni? Cavendish? Kittel? Degenkolb?
Zoveel sprints zijn er niet in de tour.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
2,4,5,6,7,15,21quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel sprints zijn er niet in de tour.
Er zijn niet eens genoeg sprintetappes. En zo indrukwekkend vind ik Kristoff hier niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie gaat hem dan van ritzeges afhouden, Bouhanni? Cavendish? Kittel? Degenkolb?
4 is kasseien. 6 is Cauberg-achtige aankomst. In rit 15 zal het niet zo makkelijk controleren zijn.quote:
En etappe 2 kan een waaieretappe worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
4 is kasseien. 6 is Cauberg-achtige aankomst. In rit 15 zal het niet zo makkelijk controleren zijn.
What the fuck.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kwiatkowski heeft ook nog even een kopje koffie gedronken in de slotfase. Werd op exact 400 meter van de streep ingelopen door het peloton en eindigt op meer dan anderhalve minuut.
Materiaalpech ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kwiatkowski heeft ook nog even een kopje koffie gedronken in de slotfase. Werd op exact 400 meter van de streep ingelopen door het peloton en eindigt op meer dan anderhalve minuut.
Onzin, Rojas hoort al sinds mensenheugenis bij het sprintmeubilairquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:30 schreef Kazenbazen het volgende:
Altijd zo armoedig als je van die mannen ziet mee sprinten zoals Sep en Rojas
2e lijns ja a la Ferrariquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:59 schreef kibo het volgende:
[..]
Onzin, Rojas hoort al sinds mensenheugenis bij het sprintmeubilair
...quote:“The boys did everything right today with Bennati starting his lead-out at the right time. Unfortunately Peter was cut off in the final sprint. There’s no doubt that Rojas’ move cost us the win. He muscled in but clearly didn’t have the legs. If a rider hasn’t got the legs, he shouldn’t barge in on a team’s lead-out. So it’s of course frustrating because we took the initiative on the whole stage with only Katusha showing interest in catching the breakaway”, says Sean Yates before concluding: “It just didn’t pan out and Peter was naturally frustrated after the stage. He knows he shouldn’t have let him into the wheel of Bennati but there will always be cut and fuzz at the pointy end of any race. We’ll most definitely try again tomorrow, that’s bike racing and our ambition will be see same as that of today”.
Zie niet in wie er nog gaat achtervolgen.quote:Stijn Devolder (BEL/BMC), Jonathan Fumeaux (SUI/IAM), Danilo Wyss (SUI/BMC), Daniele Bennati (ITA/TCS), Bert Lindeman (NED/TLJ), Marco Haller (AUT/KAT), Viacheslav Kusnetsov (RUS/KAT), Warren Barguil (FRA/TGA), Michael Albasini (SUI/OGE), Cameron Meyer (AUS/OGE), Winner Anacona (COL/MOV), Jurgen Roelandts (BEL/LTS), Michal Kwiatkowski (POL/EQS), Matteo Trentin (ITA/EQS), Alexey Lutsenko (KAS/AST), Jan Bakelants (BEL/ALM), Sébastien Turgot (FRA/ALM) und Davide Rebellin (ITA/CCC).
Leuke groepquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:33 schreef wimderon het volgende:
Volledige kopgroep:
[..]
Zie niet in wie er nog gaat achtervolgen.
Inderdaad. Ook wel mooi, Barguil is geboren in 91, Rebellin begon zijn profcarriere in 92.quote:
Is Barguil een gevaarlijke klant voor de tijdrit?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Barguil staat vrij dichtbij, denk dat FDJ en Sky dit niet ver weg laten rijden
Nee, die kan niet tijdrijden, maar ga er vanuit dat ze hem niet heel dichtbij willen hebben na vandaag..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Barguil een gevaarlijke klant voor de tijdrit?
Niet goed genoeg om Dumoulin af te houden iigquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi voor Dumoulin, al heb ik geen idee of Lopez kan tijdrijden
Bedoelde om hem in te halen in de tijdrit morgenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef Jessica11111 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om Dumoulin af te houden iig
Hij start toch al eerder.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoelde om hem in te halen in de tijdrit morgen
Al lijkt hij daar ook niet sterk genoeg voor als ik z'n tijdritresultaten zo zie.
VDB2 neemt de honneurs nu uitstekend waar.quote:
Tot nu toe heb ik die één keer in beeld gezien, deze Suisse.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VDB2 neemt de honneurs nu uitstekend waar.
Yep, hij kon de camera niet meer ontwijken. Dat is hem daarna dan ook niet meer overkomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik die één keer in beeld gezien, deze Suisse.
Opgevers van vandaagquote:18 Jasper STUYVEN TREK FACTORY RACING Abandon
8 Mario Jorge FARIA DA COSTA LAMPRE - MERIDA Abandon
188 Mirko SELVAGGI WANTY - GROUPE GOBERT Abandon
183 Jérôme BAUGNIES WANTY - GROUPE GOBERT Abandon
182 Frederik BACKAERT WANTY - GROUPE GOBERT Abandon
162 Guillaume BONNAFOND AG2R LA MONDIALE Abandon
155 Bakhtiyar KOZHATAYEV ASTANA PRO TEAM Abandon
127 Maxime MONFORT LOTTO SOUDAL Abandon
126 Kenny DE HAES LOTTO SOUDAL Abandon
124 Jasper DE BUYST LOTTO SOUDAL Abandon
121 Jurgen VAN DEN BROECK LOTTO SOUDAL Abandon
113 Igor ANTON HERNANDEZ MOVISTAR TEAM Abandon
82 Nikias ARNDT TEAM GIANT - ALPECIN Abandon
54 Lars Petter NORDHAUG TEAM SKY Abandon
Gezellig samen een biertje drinkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:31 schreef OProg het volgende:
Zouden Jürgen en Maxime er samen nog een gezellige avond van maken?
Ik vermoed van niet als ik de verhalen over die twee mag gelovenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:31 schreef OProg het volgende:
Zouden Jürgen en Maxime er samen nog een gezellige avond van maken?
Geen risico lopen dat er morgen bij de tijdrit een camera in de buurt isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar liefst vier uitvallers bij Lotto-Soudal.
Nog ff terugkijken op de Giro enzo.quote:
't is ook zaterdag, dan vallen de ballen (of is dat alleen in NL?)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar liefst vier uitvallers bij Lotto-Soudal.
twitter:jakob_fuglsang twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 17:33:23Too early in the bus today. @tds is over for me. Empty empty legs after stomach problems and vomiting yesterday evening/night. reageer retweet
In België doen ze de Lotto op woensdag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is ook zaterdag, dan vallen de ballen (of is dat alleen in NL?)
Leek gisteren zijn vorm weer te vinden maar er in dit gezelschap af is niet echt best nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:40 schreef Wombcat het volgende:
Kwiatkowski fietst ook achteruit deze TdS.
Dit zag er gewoon uit als compleet kapotgaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef Jessica11111 het volgende:
Wel erg raar van Kwiatkowski, misschien dat hij op hartslag rijd en niet in een bepaalde zone wil komen?
Geloof ik niks van gezien zijn inspanning van gisterenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef Jessica11111 het volgende:
Wel erg raar van Kwiatkowski, misschien dat hij op hartslag rijd en niet in een bepaalde zone wil komen?
Lutsenko moest ongeveer in de remmen knijpen om 'm erlangs te laten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:45 schreef Pedroso het volgende:
Bakelants is blij dat ie het wiel kan houden.
En dan zegt Jeroentje eerst nog dat er in de finale geen reclame is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Reclame in de beslissende fase van de koers, waarom ook niet
Hij is al heel lang niet op kop geweest iig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:58 schreef Ereinion het volgende:
Heeft Bakelants de portemonnee getrokken vandaag?
Dat wel maar echt slim was het zo niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |