• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
Cook heeft net in de kwartfinale verloren op Golden Point van een Portugees 8-7quote:
Zegt degene die net de uitslag van Spanje - Frankrijk verklapt ...quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:09 schreef Max23 het volgende:
Spanje naar de handboogfinale na shoot-off
Nu Nederland-Oekraļne![]()
Stream loopt nog steeds achter, dus liever hier nog geen uitslagen plaatsen van de Baku-site
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:10 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Zegt degene die net de uitslag van Spanje - Frankrijk verklapt ...![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:10 schreef showtimer het volgende:
Die Azeri had in de tijdrit dus inderdaad een stuk afgesneden.Hoe groot is de kans dat een local dat onbewust doet?
Ik las dit precies op het juiste moment om nog niet hoog genoeg gescrolled te hebben om de uitslag te zienquote:
40? 1.32 aan de finish.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kiryienka 40 seconden sneller dan Sanchez
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:10 schreef showtimer het volgende:
Die Azeri had in de tijdrit dus inderdaad een stuk afgesneden.Hoe groot is de kans dat een local dat onbewust doet?
Zonde, vooral voor Lanen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:14 schreef Max23 het volgende:
Schoonspringsters worden uiteindelijk 18e en 22e
5 splits, bij 3 de allersnelste en bij de andere 2 niet eens top-10.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:01 schreef showtimer het volgende:
Heeft Grivko ook pech gehad? Vage splits van hem.
Indelen heet datquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
5 splits, bij 3 de allersnelste en bij de andere 2 niet eens top-10.
Dan zal ik wat rustiger postenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef DeLuna het volgende:
Oh leuk, jullie stream loopt voor op de mijne
Of je moet even live aanzetten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef DeLuna het volgende:
Nee joh, ik kijk het op tv, zal daar wel door komen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal ik wat rustiger posten
Kijk je op Youtube of op de Baku-site?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef DeLuna het volgende:
YT via iPad via de tv. Dus allemaal reden tot vertragingquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijk je op Youtube of op de Baku-site?
http://www.baku2015.com/video/live/video/live-video-archery.html
Op de Baku-site lopen de streams (die via Youtube gaan) volgens mij een paar seconden voor op YT soms.
Ik zit in het stadion.quote:
Nee, ik dacht even dat de set voorbij was na 3 pijlenquote:
Godverquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik dacht even dat de set voorbij was na 3 pijlen![]()
Maar nu dus 2-0
En dat noemt zich sportkennerquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik dacht even dat de set voorbij was na 3 pijlen![]()
Maar nu dus 2-0
Iedereen evenveel schoten toch, anders is Nederland straks moe want meer schoten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:21 schreef rajknier het volgende:
Waarom schieten ze nog door als al duidelijk is wie de set wint?
Een fatsoenlijke nacht en niet 3 dingen tegelijk volgen zou helpen denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat noemt zich sportkenner
Ja, dat begint morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:27 schreef Nober het volgende:
Van der Ven God niemand die ons stopt.
Is er ook een individueel toernooi?
UIteraard, komt volgende week dacht ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:27 schreef Nober het volgende:
Van der Ven God niemand die ons stopt.
Is er ook een individueel toernooi?
Bedankt voor je bijdrage Nober. Ik mist je al een beetje.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja jij wel ja.
Hehe.
Nu gaan we winnen!
Volgens mij heeft die commentator het fout steeds, want ik zou toch zweren dat Sjef die met die dikke kop met dat wat bredere hoofd isquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
dat was Dielemans niet, die schiet als laatst toch
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die commentator het fout steeds, want ik zou toch zweren dat Sjef die met die dikke kop met dat wat bredere hoofd is
Ja, dit is de schuldige.quote:
Zal wel een diploma worden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Nou dan heb je ongeveer 3 minuten om de knop om te zetten
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wowoowow
BIj het schieten, mixed teams, halve finale
San Marino mist laatste 3 schoten waardoor Rusland op nippertje voorbijkomt met 24/30 tov 23/30
Individueel toernooi wordt helemaal genotquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:54 schreef Nober het volgende:
Dit is wel leuker dan schaatsen of wielrennen.
En vooral ook tot de tijd op is die ze hebben om te schietenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:57 schreef Nober het volgende:
Van der Ven telt af, dacht dat op zijn aangeven er geschoten werd.
En terugquote:
Mooiquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
14.30 Meerkampfinales met Schmidt en Wevers
15.00 Li Jiao
16.00 Beachvolleybal - beide damesduo
17.00 Taekwondo - Van Baaren
Mooi programma
Ach, ze woont al 15 jaar in Nederlandquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Goed zo, terug naar China met hem/haar.
Negeren joh, dat getrollquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach, ze woont al 15 jaar in Nederland
Ze moet tegen de Duitse Han Ying, die pas sinds 2010 de Duits nationaliteit heeft
Dat is beachvolleybal, Li Jie is tafeltennis.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
Maarre is Sanne Keizer gestopt?
Die had ook wel heel veel druk, hij moest niet alleen een 10 schieten, maar dan ook nog dat die dichterbij het midden zou zitten dan die van die laatste Oekraļnerquote:
Niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Slowaakse is zelfs beter dan de heren
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Slowaakse is zelfs beter dan de heren
Ooh, dacht Soljaquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.baku2015.com/v(...)ideo-gymnastics.html
Ik denk dat we de 8 medailles wel gaan halen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:32 schreef swimmie86 het volgende:
In het eerste topic stond een lijst van een Italiaanse voorspelling vwb de medailles.
cursief is de eerste gepostte lijst, de extra niet voorspelde medailles zijn onderstreept.
Goud
Rick van der Ven handboogschieten - nog mogelijk
Twan van Gendt bmx - nog mogelijk
Anna van der Breggen wielrennen - nog mogelijk
Kim Polling judo - nog mogelijk
Marrit Steenbergen zwemmen - nog mogelijk
Zilver
Van der Vlist/Van Gestel beachvolleybal - nog mogelijk
Nouchka Fontijn boksen - nog mogelijk
Marianne Vos geen deelname
Ellen van Dijk tijdrit - GOUD
Celine van Gerner turnen - niet meer mogelijk
Judo team vrouwen judo - nog mogelijk
Zwemmen 4x100m vrij vrouwen - nog mogelijk
Stef Clement tijdrit - ZILVER
Rachel Klamer triathlon - ZILVER
Brons
Boogschieten team mannen - BRONS
Boogschieten team mixed niet meer mogelijk
Dex Elmont judo - nog mogelijk
Noėl van 't End geen deelname
Roy Meyer judo - nog mogelijk
Zwemmen 4x200m vrij vrouwen - nog mogelijk
Reshmie Oogink niet meer mogelijk
Annemiek van Vleuten tijdrit - BRONS
Tafeltennis team dames - BRONS
Turnen team dames - BRONS
Aparte voorspellingen soms denk ik, Van Dijk had ik toch wel voor goud opgeschreven. Verder heel benieuwd of er nog meer goed zullen zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:32 schreef swimmie86 het volgende:
In het eerste topic stond een lijst van een Italiaanse voorspelling vwb de medailles.
cursief is de eerste gepostte lijst, de extra niet voorspelde medailles zijn onderstreept.
Goud
Zilver
Brons
Als bij de 7 van nu geen medailles meer bijkomen, dan kijk ik nooit meer sport.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 8 medailles wel gaan halen.
Die durf ik niet aanquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:37 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Als bij de 7 van nu geen medailles meer bijkomen, dan kijk ik nooit meer sport.
Gequoted voor het nageslachtquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:37 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Als bij de 7 van nu geen medailles meer bijkomen, dan kijk ik nooit meer sport.
Jawel hoor, zie in het judo en zwemmen nog wel medailles komen, tafeltennis misschien, beachvolleybal, boogschieten.quote:
Ja straks gaat het toch fout en dan kan ik nooit meer sport kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:39 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Jawel hoor, zie in het judo en zwemmen nog wel medailles komen, tafeltennis misschien, beachvolleybal, boogschieten.
2e nu maar Steingruber moet nogquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie Wevers niet meer tussen de anderen staan op Baku site?
Ik durf het wel aan.....al begin ik nu wel te bibberen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja straks gaat het toch fout en dan kan ik nooit meer sport kijken
Oh jaquote:
3x wielrennen, 1x boog, turnen, triatlon, tafeltennis = 7quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met tafeltennis nu totaal 7 medailles toch. Moet er nog eentje bij voor Swimmie
Ik zie hetquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3x wielrennen, 1x boog, turnen, triatlon, tafeltennis = 7
Dus nu nog die in het enkel erbij = 8
Durf ik ook aan. Op naar de 10!quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het
Hup Swimmie, durf je 10 aan?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja
swimmie kan sport blijven kijken
Tafeltennis hebben we nu zeker 1, mogelijk een 2e.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:15 schreef swimmie86 het volgende:
Ik ga me eens bedenken of ik 15 ook aan durf.
Is bij het tafeltennis trouwens ook een wedstrijd om brons?
Dan zet ik ze nog maar niet op het lijstje, wil niet jinxen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tafeltennis hebben we nu zeker 1, mogelijk een 2e.
Want als beide Nederlanders verliezen hebben we sowieso een bronzen medaille
Dat mag gerust een domper genoemd wordenquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:39 schreef Max23 het volgende:
Van Gestel en Van der Vlist hebben verloren en zijn uitgeschakeld, laatste set 13-15
Braakman en Sinnema wel door naar de kwartfinale
Het was ook wel een lastige loting, die Oostenrijkers hebben bijvoorbeeld op de World Tour een stuk beter gepresteerd dan het NL duoquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag gerust een domper genoemd worden
Waarom is het brons van Oogink niet meer mogelijk? Die is morgen toch pas aan de beurt?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:32 schreef swimmie86 het volgende:
Goud
Zilver
Ellen van Dijk tijdrit - zie goud
Brons
Kloptquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:05 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Waarom is het brons van Oogink niet meer mogelijk? Die is morgen toch pas aan de beurt?
Argh, heb ik toch verkeerd gekeken. Zal het veranderen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:05 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Waarom is het brons van Oogink niet meer mogelijk? Die is morgen toch pas aan de beurt?
Van der Vlist/Van Gestel zijn klaarquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:21 schreef swimmie86 het volgende:
Goud
Zilver
Brons
Reshmie Oogink - taekwondo
Lieke Wevers turnen - BRONS
Overigens is die medaille van Van Gerner ook nog mogelijk aangezien ze in de finale van de brug staat. (Voorspelling was dan wel een ander toestel, maar goed. Op sprong heeft ze niet eens geprobeerd de finale te halen, aangezien je dan 2x moest springen en zij maar 1 sprong heeft gedaanquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:21 schreef swimmie86 het volgende:
Goud
Zilver
Brons
Reshmie Oogink - taekwondo
Lieke Wevers turnen - BRONS
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:37 schreef Max23 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
Publiek weer stil want Azeri verliest finale Taekwondo
Is dat die Azeri?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu de Iraanse topper waar Iran nogal boos over is, want ze zien hem nu als flinke bedreiging voor olympisch goud voor hun topfavoriet
Ja.quote:
Oke, klopt het trouwens wat ik zei over het Judo, dat ze niet meer mee kunnen doen, nu Van Emden niet meedoet?quote:
Ik twijfelquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oke, klopt het trouwens wat ik zei over het Judo, dat ze niet meer mee kunnen doen, nu Van Emden niet meedoet?![]()
Of mogen ze dan wel meedoen, maar dat dat steeds als een verloren partij telt.
Hm, de klasses van de teamwedstrijd vrouwen zijn: Team event (-52kg, -57kg, -63kg, -70kg, +70kg)quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik twijfel
Volgens mij gebeurde het tijdens de Jeugd OS vorig jaar dat judoka's uit twee verschillende gewichtsklasses tegen elkaar vochten, maar dat was een gemengde wedstrijd (gemengd m/v + gemengde landen) dus daar kan het zijn dat de regels anders waren
Die ga ik nog eens even kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:07 schreef Max23 het volgende:
Overigens zijn Serviė en Polen nog aan het volleyballen om 1:07 plaatselijke tijd![]()
Beslissende 5e set nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |