abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2000 @ 09:05:55 #1
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_439182
Ik vind dat Beau het echt stukken beter doet dan die Wouters vorige editie..
Esther is trouwens ook een beter typetje dan Daffie Duck vorig jaar.
Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_439195
Inderdaad doet Beau het beter maar ik vind Rolf meer persoonlijkheid hebben (ik vind Beau maar een irritante lul , maar hij doet het wel beter)
  vrijdag 3 november 2000 @ 09:23:42 #3
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_439201
quote:
Op 03 november 2000 09:21 schreef meneer draak het volgende:
Inderdaad doet Beau het beter maar ik vind Rolf meer persoonlijkheid hebben (ik vind Beau maar een irritante lul , maar hij doet het wel beter)
Rolf heeft zoveel persoonlijkheid dat ie wat mij betreft niet onderdoet voor de huidige bewoners.. (en dus wmb zo het huis in mag)
  vrijdag 3 november 2000 @ 10:19:59 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_439282
Doe mij toch maar Rolf hoor, was vorig jaar het meest comische van het hele programma,

"en dan nu euhh, de nominatie euhh ronde euhh."

" ze kunnen me toch niet knippen want we zijn live in de uitzending"

"euhh dafne, jij bent euhh bij euhh de ouders van(even spieken op zijn briefje) euhh euhh maurice geweest"

Nee hoor, Rolf roels

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_439308
Het zou door ED gepresenteerd moeten worden.lol
pi_439480
Als Ed het zou presenteren dan nok ik met kijken Beau doet het idd een stuk beter dan Rolf, ik vind hem ook een leuk gevoel voor humor hebben.... zegt alles maar recht voor zn raap dat mag ik wel

Dat sullige draagt ook bij aan een leuk presentatieduo....

vrijdag 3 november 2000 @ 11:40:15 #7
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_439507
quote:
Op 03 november 2000 11:31 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Als Ed het zou presenteren dan nok ik met kijken Beau doet het idd een stuk beter dan Rolf, ik vind hem ook een leuk gevoel voor humor hebben.... zegt alles maar recht voor zn raap dat mag ik wel

Dat sullige draagt ook bij aan een leuk presentatieduo....

Dusse... Bo heerst grote tijd?...
Ben het wel met Jump eens.. vorig jaar keek ik voornamelijk om me te ergeren aan Rolf 'Snuif' X. Wouters..
Nu kijk ik meer om met te ergeren aan de bewoners..
pi_439543
Ik had de indruk bij Rolf x dat het een te min klusje voor hem was, terwijl Bo juist de indruk maakt erg gematst te zijn met dit baantje.
Ik ben online
pi_439548
beau en rolf samen lijkt me een leuke combinatie, kunnen ze mekaar misschien afmaken
uit
pi_439755
quote:
Op 03 november 2000 11:40 schreef Is2Funky het volgende:
Dusse... Bo heerst grote tijd?...
Ben het wel met Jump eens.. vorig jaar keek ik voornamelijk om me te ergeren aan Rolf 'Snuif' X. Wouters..
Nu kijk ik meer om met te ergeren aan de bewoners..
Ja ik mag Beau wel, ook als zelf Ex-Haarlemmer zijnde kan ik zijn soms Oer-Haarlemse uitdrukkingen wel waarderen. Ook heb ik het idee hem wel eens gezien te hebben in Haarlem (je hebt daar gewoon zo'n zooi trefpunten waar je regelmatig dezelfde mensen treft ook al ken je ze niet, dat is typisch Haarlems) en het is algeheel een leuke, vriendelijke jongen die zichzelf toch geen blad voor de mond neemt.

Hij zegt wat je zelf vaak al denkt, vraagt wat je wil dat hij vraagt, dus daarmee is het een goeie presentator (naar mijn eigen bescheiden mening) en hij komt bij een show als dit veel meer tot zijn recht dan bijvoorbeeld een ontbijtshowtje.

Dus ja, Beau heerst grote tijd Zelfs met oud leren jasje aan.

P.S. (Later toegevoegd): Vanuit komisch aspect kon je Rolf inderdaad wat makkelijker en beter in de zeik zetten, als je het mij vraagt kon Rolf de grote druk niet aan en had hij in Daphne een slechtere assistente en backup dan Beau aan Esther heeft. Eshter doet haar huiswerk echt ENORM goed en mag van mij wel een iets grotere rol in het geheel spelen. Als Beau blundert kan hij altijd op Esther terug vallen want die backt de handel goed op met hele goeie feiten.
Dus ook een dikke 10 met een griffel voor Esther.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 03-11-2000 13:28]

pi_439773
quote:
Op 03 november 2000 13:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ja ik mag Beau wel, ook als zelf Ex-Haarlemmer zijnde kan ik zijn soms Oer-Haarlemse uitdrukkingen wel waarderen. Ook heb ik het idee hem wel eens gezien te hebben in Haarlem (je hebt daar gewoon zo'n zooi trefpunten waar je regelmatig dezelfde mensen treft ook al ken je ze niet, dat is typisch Haarlems) en het is algeheel een leuke, vriendelijke jongen die zichzelf toch geen blad voor de mond neemt.
Is Beau ex haarlemmer dan?????? Nee toch???

Ik als ras Haarlemmer wil dan direct verhuizen!

pi_439798
quote:
Op 03 november 2000 13:30 schreef meneer draak het volgende:
Is Beau ex haarlemmer dan?????? Nee toch???

Ik als ras Haarlemmer wil dan direct verhuizen!

*lol* Nee hij is NOG STEEDS Haarlemmer, ik ben zelf ex-Haarlemmer. Hee misschien kennen we elkaar trouwens? Welke school heb je gezeten en wat is je leeftijd? Ben nog op zoek naar ouwe school kamaraden nl.
  vrijdag 10 november 2000 @ 16:44:57 #13
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_458947
Topic bestond overigens al Whiteraven...

[Dit bericht is gewijzigd door Is2Funky op 10-11-2000 16:45]

vrijdag 10 november 2000 @ 17:13:11 #14
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_459068
Sja ik moet een keuze maken want het gaat precies over hetzelfde. Sorry maar dan laat ik het topic met de meeste posts openstaan.
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')