Dacht dat het alleen in Egypte was, het wordt ook als iets gezien dat bij de Egyptische Islamitische cultuur hoort. Kan best zijn dat het ook buiten Egypte is...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
sociale druk is universeel. sterkte daarmee!
ramadan lantaarns ken ik helemaal niet vanuit de turkse cultuur, mensen die het wel kennen vanuit hun cultuur?
[ afbeelding ]
slechts een hek tussen gaza en egypte, dus niet echt verrassend tochquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dacht dat het alleen in Egypte was, het wordt ook als iets gezien dat bij de Egyptische Islamitische cultuur hoort. Kan best zijn dat het ook buiten Egypte is...
thanksquote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:20 schreef motorbloempje het volgende:
Goede en gezellige Ramadan gewenst!
Het verschilt tot wel 45 minuten vergeleken bij andere. Sowieso van mei tot juli klopt het niet helemaal om te berekenen.quote:
ik eet sowieso niet tot aan het laatste minuut. 3 uur opstaan en eten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 03:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het verschilt tot wel 45 minuten vergeleken bij andere. Sowieso van mei tot juli klopt het niet helemaal om te berekenen.
Die mensen voelen zich bedreigd door het onbekende. Ik snap hun angst wel. Verder kijken dan hun neus lang is is lastig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
de komende dagen de laatste in mekka gekochte dadels eten, lagen een tijdje in de vriezer![]()
scheelt idd een hele hoop als het lekker koel
@ de azijnpissers, die rutte willen lynchen vanwege zijn ramadan groet, overal is het gebruikelijk dat politici hun islamitische achterban een fijne ramadan wensen![]()
[ afbeelding ]
weet niet of Rutte dat wel ooit doet. Meerderheid van autochtonen zijn atheïst natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die mensen voelen zich bedreigd door het onbekende. Ik snap hun angst wel. Verder kijken dan hun neus lang is is lastig.
Daarnaast zie ik een Arabier ofzo nooit Merry Christmas roepen, dus daar zal het ook aan liggen.
Nog altijd zijn moslims hier een minderheid?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
weet niet of Rutte dat wel ooit doet. Meerderheid van autochtonen zijn atheïst natuurlijk
Check het ad ofzo. Of nog beter: Telegraaf.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wait, what? Mensen boos vanwege het toewensen van iets positiefs?
Ik snap je punt/vraag niet echt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog altijd zijn moslims hier een minderheid?
Ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik snap je punt/vraag niet echt.
Zag ik niet op wikipedia.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse alevieten bestaan niet. Wel Koerdische
Waarin iedereen op het laatste moment foto's post?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:03 schreef darkmond het volgende:
Wordt dit topic net als vorig jaar btw...??
Goeie ouwe tijd
http://www.z24.nl/bijzake(...)t-uit-de-hand-568750quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wait, what? Mensen boos vanwege het toewensen van iets positiefs?
Stuur selfie dan...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarin iedereen op het laatste moment foto's post?
Geen idee wat te denken bij sommige reacties... wauwquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:10 schreef ntm het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/bijzake(...)t-uit-de-hand-568750
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |