Sowieso. Je huwt geen koerden dus ook geen alevieten. Ja toch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je eet geen vlees van/door alevieten en je huwt/neemt geen alevieten. Dat iesh harammmmmm.
Ik gun je een konijnpootje.
Bazi gerizekalilar eten varkensvlees en zeggen dan dat Alevieten dat mogenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
krijg je weer de vraag of alevieten ook halal moeten eten, doe maar niet. Sommige zullen aleviet dana misschien niet als halal zien.
Alevieten weten vaak zelf niet wat ze wel en niet moeten laten. Uitzoeken is teveel gevraagd. Buitenstaanders kan ik dus wel begrijpen dat ze niet altijd weten wat alevitisme betekend.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bazi gerizekalilar eten varkensvlees en zeggen dan dat Alevieten dat mogen!
Ik snap dus dat je zo dom denkt. Het vergt wat vermogen om daar overheen te kijken.
Daarnaast heb je honger. Wat kookt je chickie zo?
Patat yeme.. dat bevat snelle koolhydraten, je bloedsuikerspiegel gaat het al lastig krijgen.. same voor die borek. Dan krijg je een dip van hier tot Tokio.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alevieten weten vaak zelf niet wat ze wel en niet moeten laten. Uitzoeken is teveel gevraagd. Buitenstaanders kan ik dus wel begrijpen dat ze niet altijd weten wat alevitisme betekend.
Wij eten straks linzensoep, kipfilet met gegrilde groente. Beetje patat voor mij. Borek.
Daarna cay, merk je niks meer van.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Patat yeme.. dat bevat snelle koolhydraten, je bloedsuikerspiegel gaat het al lastig krijgen.. same voor die borek. Dan krijg je een dip van hier tot Tokio.
Borek cok yagli ama yaaaaa.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarna cay, merk je niks meer van.
Borek gemaakt door moeders, gruwelijk lekker.
Cay na vlees is old school slaapmiddelquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daarna cay, merk je niks meer van.
Borek gemaakt door moeders, gruwelijk lekker.
Nog niet. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je je watermeloen al gescoord?
Marokkanen en visquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
Wij eten gegrilde vis, gegrilde kipfilet daarbij gegrilde groente ook. Beghrir en hrira.
En Avocado shake.
We spuiten nog net niet die hrira in onze aderenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Marokkanen en vis![]()
Harira standaard met ramadan hahahah alsof het water is
B7al insuline 😂quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
We spuiten nog net niet die hrira in onze aderen
Ik eet gewoon wat mijn moeder maaktquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
De gulzigheid van sommigen kent geen grenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |