In de grond?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wij willen ook een tandır, maar niet zo een bloempot. Een echte zoals oma heeft.
Dit is die je zacht maakt met water idd. Ik vind persoonlijk naan lekkerder die gewoon zacht blijft. Maar dit is ook erg lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
http://static.panoramio.com/photos/large/89091554.jpg
Dít is tandır ekmeği.
Niet zo lekker dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:25 schreef defokkingfoker het volgende:
ik koop gwn altijd dit soort brood bij de turk
[ afbeelding ]
Syrisch of Libanees is het
Lekkerste brood is kete.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk![]()
Al is het vers uit de oven het lekkerst
Ah, ik weet alquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:34 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee.
Is deze foto duidelijk?
https://fbcdn-photos-d-a.(...)8bc5685329723255b0e9
Vast geen Erzincan ketesiquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
die heb je in duizend soorten, die mijn moeder maakt is![]()
![]()
![]()
![]()
Pide is ook dat brood wat op een soort van omgeslagen lahmacun lijkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Luchtig turks brood, dacht dat het zo heet
Etli ekmek noemen ze ook wel pide.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pide is ook dat brood wat op een soort van omgeslagen lahmacun lijkt.
Doe je mee?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:27 schreef Intellectueel het volgende:
Leuk eettopic dit. True ramadan spirit.
Wij noemen het gewoon pide. Etli ekmek noemen ze het in Konya en omgeving volgens mij. Als je afbeeldingen 'pide' googelt kom je geen brood tegen maar pide zoals pide ook heet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo heet dat toch standaard? Etli Pide? Etli ekmek heb ik nog nooit van gehoord?
Ja, als je googlet op google.nl...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij noemen het gewoon pide. Etli ekmek noemen ze het in Konya en omgeving volgens mij. Als je afbeeldingen 'pide' googelt kom je geen brood tegen maar pide zoals pide ook heet.
Klopt. Tweede en derde zijn het moeilijkstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:48 schreef Kauai het volgende:
Zo, tweede dag zit er ook weer bijna op.Vind die altijd het zwaarst.
moet 5 uur de deur uitquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:30 schreef ntm het volgende:
Ik ben echt geïrriteerd gewoon. Ben je klaar met eten om 23.00 en dan ga ik alweer het bed in duikenMoet morgen vroeg ook op voor werk, dus lang opblijven zit er sowieso niet in.
Ah, dat is lekker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
http://static.panoramio.com/photos/large/89091554.jpg
Dít is tandır ekmeği.
Bij dezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Wist niet dat jij meedeed, sylvesterrr.
heb je geluk dat je sahur nog kan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, dat is lekker.
Ik wilde gisteravond even twee uurtjes slapen voor het eten... Nu pas wakker.![]()
~23u vasten...
Dan zou ik het gewoon skippen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
heb je geluk dat je sahur nog kan doenwat als je nou om 4 uur wakker were
Dan zou ik vandaag gewoon niet vasten.quote:
in het weekend ook niet? Of geen auto? Dan blijf je gewoon slapen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan zou ik vandaag gewoon niet vasten.
Wel kut trouwens dat mijn familie 90km verderop woont. Even op en neer rijden voor iftar lukt niet, vooral omdat dat zo laat is...
Geen auto, maar wel motor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
in het weekend ook niet? Of geen auto? Dan blijf je gewoon slapen.
Owja, waar ook! Niks mis met blijven slapen tochquote:Op zaterdag 20 juni 2015 03:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen auto, maar wel motor.Dat is het probleem niet.
![]()
In het weekend (op een zaterdag) zou wel kunnen misschien... Blijven slapen? Liever niet.
Teveel slaapplaatsen... Dan moet ik kiezen en daar ben ik slecht in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 06:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Owja, waar ook! Niks mis met blijven slapen toch
Dat zit allemaal tussen je orenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:24 schreef Kauai het volgende:
Deze week maar niet vasten, moet leren en heb toetsen. Probeerde gister te leren tijdens het vasten en dat ging echt niet
Gemiddeld iedere dag 1 deel? Dan lopen we nu al aardig achter op schema.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 07:53 schreef xaban06 het volgende:
Zo deel 1 bijna vol.
Gaan we gemiddeld iedere dag 1 deel halen? Ik mis nog teveel foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |