Volgend jaar pas.quote:
Waar is de duur van 3 tot 10 dagen op gebaseerd?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Ramadan is ook verplicht voor alevieten. De duur is alleen anders. 3 tot 10 dagen lees ik.
Ik wil wel maar kom nooit verder dan twee. Daarin zijn soennieten wel goed in: je vast mee. Punt. Istemessen sociale controle var
Eşek schrijf je met 1 ş, blijkbaar dus niet succesvol geassimileerd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Essek.
Oorspronkelijk zijn het Koerden. Die zich Turken noemen zijn succesvol geassimileerd door Ataturk.
Same here, ik vind het wel meevallen gelukkig!quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:42 schreef rakotto het volgende:
Nog minder dan een anderhalfuur. Als ik eerlijk mag zijn vind ik de eerste dag makkelijker dan afgelopen jaar.
Maar misschien komt het doordat ik niet hoef te stressen voor tentamens zoals afgelopen jaar.
Ramadan kareem.
Spreek je Turks?quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:46 schreef rakotto het volgende:
[..]
Volgend jaar pas.
[..]
Waar is de duur van 3 tot 10 dagen op gebaseerd?![]()
Ik heb t over Anadolu Alevileri. Anders had ik ook Arap alevileri er bij betrokken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eşek schrijf je met 1 ş, blijkbaar dus niet succesvol geassimileerd.
Dana, onder de Azerbaijaanse Turken had je had je al Alevieten, zo een 1000 jaar voor Ataturk op het toneel verscheen.
Waarom is er dan wijdverspreid historisch melding gemaakt van verspreiding van Alevitische Turken richting Anatolie?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t over Anadolu Alevileri. Anders had ik ook Arap alevileri er bij betrokken.
Wederom;Anadolu alevisi Turk degildir. Voor mij is de discussie klaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom is er dan wijdverspreid historisch melding gemaakt van verspreiding van Alevitische Turken richting Anatolie?
Blijf het herhalen, misschien krijg je andere mensen ook aan je zijde dit te geloven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wederom;Anadolu alevisi Turk degildir. Voor mij is de discussie klaar.
Mij lijkt het logisch dat men het hier gaat hebben over menu's etc
aha dus vandaag was het de eerste vastendag, ik dacht morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:42 schreef rakotto het volgende:
Nog minder dan een anderhalfuur. Als ik eerlijk mag zijn vind ik de eerste dag makkelijker dan afgelopen jaar.
Maar misschien komt het doordat ik niet hoef te stressen voor tentamens zoals afgelopen jaar.
Ramadan kareem.
Ga ajb weg met je centraal-aziequote:Op donderdag 18 juni 2015 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, deze vrouw... Anadolu Aleviligi is doordrenkt met motieven en rituelen uit de Turkse volkscultuur en haar grondleggers komen uit Centraal-Azië. Maar nee, Stimorol weet het natuurlijk weer beter.
Anadolu aleviligi Turks noemen is typisch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf het herhalen, misschien krijg je andere mensen ook aan je zijde dit te geloven.
Nou ja, een principe kan je een dana ook eten toch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:29 schreef xaban06 het volgende:
Kunnen jullie geblaat niet ergens anders voeren? Lekker boeiend wat een aleviet is.
Heb het hier over eten.
niet als het een aleviet dana isquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, een principe kan je een dana ook eten toch.
Dat zeg ik maar ze gaan maar door.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:29 schreef xaban06 het volgende:
Kunnen jullie geblaat niet ergens anders voeren? Lekker boeiend wat een aleviet is.
Heb het hier over eten.
krijg je weer de vraag of alevieten ook halal moeten eten, doe maar niet. Sommige zullen aleviet dana misschien niet als halal zien.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het maar halal slacht, moet kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |