Wat ben jij dan, Ik dacht altijd Aleviet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik vatte het op alsof je weer deed alsof Alawieten en Alevieten hetzelfde zijn. Wat je de vorige keer ook zei.
Dan is het handiger als je dit al aangeeft. Je bent zo vaak hatelijk/sarcastisch dat ik soms niet begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo zie je toch maar dat sommige qualificaties die ik je geef gewoon kloppen, of je hebt nu al honger en reageert je af op mij. Heeft niets met gehaat te maken, google eens naar 'müellihe', het is een stroming wat zich politiek als religieus geheel probeerde af te scheiden van de gevestigde Soennitische rituelen, wat in dit geval wel de gevestigde Islam was als opvatting.
Prima. Gewoon vergaderen op het moment dat mijn directe collega's gaan lunchen. Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
psychisch wel ja, puur omdat ik weet dat ik niet mag
Hoe gaat het bij jouw tot nu toe?
Ja of gewoon niet shoot first ask questions later? Zoals ik al iig eerder zei er is een opvatting dat Alevieten minimaal 3 dagen vasten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan is het handiger als je dit al aangeeft. Je bent zo vaak hatelijk/sarcastisch dat ik soms niet begrijp wat je bedoelt.
Ik vast nog niet. Alevieten vasten later.
Het leven moet echt easy zijn als soenniet. Alles lekker duidelijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet shoot first ask questions later? Zoals ik al iig eerder zei er is een opvatting dat Alevieten minimaal 3 dagen vasten.
Of gewoon nergens aan mee doen, helemaal makkelijk, leven als aleviet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het leven moet echt easy zijn als soenniet. Alles lekker duidelijk
Hoe bedoel je nergens aan mee doen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of gewoon nergens aan mee doen, helemaal makkelijk, leven als aleviet.
Sunni worden is nog makkelijker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het leven moet echt easy zijn als soenniet. Alles lekker duidelijk
Ik moet allessssss gaan onderzoeken. De een zegt dit de ander dat.. kafam karisiyo be.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sunni worden is nog makkelijker.
Waar een wil is, is een weg toch?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet allessssss gaan onderzoeken. De een zegt dit de ander dat.. kafam karisiyo be.
Om vervolgens te melden dat ik deze periode enkele dagen ga vasten en uitgespuugd te worden door een oom. JE WORDT TOCH GEEN SOENNIET HE.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg toch?
Iaw: fok mijn eigen standpunten, ik volg wel mijn herder?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Om vervolgens te melden dat ik deze periode enkele dagen ga vasten en uitgespuugd te worden door een oom. JE WORDT TOCH GEEN SOENNIET HE.
Als ik dan zeg : oma vast wel altijd met Ramadan, is het antwoord: soennitische onderdrukking.
Uff.
De jouwe of de mijnequote:Op donderdag 18 juni 2015 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iaw: fok mijn eigen standpunten, ik volg wel mijn herder?
Nou ja, jouwe, mijne, bekijk het zo, het hoeft niet het een of het ander te zijn, ben je religieus? Zo ja, vast je ook mee met de 'Soennitische' traditie van de Ramadan, naast je 'eigen' dagen kan je alleen maar dichter bij Allah komen?quote:
De Ramadan is ook verplicht voor alevieten. De duur is alleen anders. 3 tot 10 dagen lees ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, jouwe, mijne, bekijk het zo, het hoeft niet het een of het ander te zijn, ben je religieus? Zo ja, vast je ook mee met de 'Soennitische' traditie van de Ramadan, naast je 'eigen' dagen kan je alleen maar dichter bij Allah komen?
Blijf in ieder geval trouw aan wat je zelf gelooft en niet wat een ander gelooft.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Ramadan is ook verplicht voor alevieten. De duur is alleen anders. 3 tot 10 dagen lees ik.
Ik wil wel maar kom nooit verder dan twee. Daarin zijn soennieten wel goed in: je vast mee. Punt. Istemessen sociale controle var
True. Doe mn best.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf in ieder geval trouw aan wat je zelf gelooft en niet wat een ander gelooft.
Wat is 't verschil dan?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik vatte het op alsof je weer deed alsof Alawieten en Alevieten hetzelfde zijn. Wat je de vorige keer ook zei.
Dat hij een kitkat crunchy eet tijdens de middagpauze zegt al genoeg. Hoeft hij niet terug naar Ramadan...quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had 'Yassim' 2 juni moeten mee doen met Ramadan dan?
De schoft, even forwarden naar ISIS.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:29 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dat hij een kitkat crunchy eet tijdens de middagpauze zegt al genoeg. Hoeft hij niet terug naar Ramadan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |