Ook leukquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef stbabylon het volgende:
NederlandBelgië
Duitsland
Mijn zomervakantie dit jaar
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef DrMarten het volgende:
Je bedoelt een plastic zak Miss? Die opvouwbare portacabin dus...?
Ik ga gewoon werken deze zomer, geen vakantie helaasquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef stbabylon het volgende:
NederlandBelgië
Duitsland
Mijn balkonquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef stbabylon het volgende:
NederlandBelgië
Duitsland
Nooit meer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Amerika lijkt me ook tof, en Australie en Nieuw Zeeland en Ijsland en en en..... Godver, moet echt eens gaan sparen en een reisgenoot vinden
*reisgenoot meldt zich*quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:50 schreef DrMarten het volgende:
Amerika lijkt me ook tof, en Australie en Nieuw Zeeland en Ijsland en en en..... Godver, moet echt eens gaan sparen en een reisgenoot vinden
Amerika is tof en wil nog terugquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nooit meer.
Amerika was leuk voor 1 keer, al heb ik een uitnodiging staan voor San Fran.
Australie was ook erg tof maar mij te ver vliegen om te herhalen.
Beetje wel he?quote:
quote:
Miami was leuk maar ik vind het wel best al twijfel ik nog wel over SF. Ik heb die uitnodiging pas gekregen dus wie weet ga ik er een keertje heen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amerika is tof en wil nog terugEr is zoveel te zien.
Miami vond ik ruk, SF lijkt me zoveel toffer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Miami was leuk maar ik vind het wel best al twijfel ik nog wel over SF. Ik heb die uitnodiging pas gekregen dus wie weet ga ik er een keertje heen.
Ook ik word oud en lelijk. Ook ik.quote:
Ach we zien het wel, voorlopig heb ik toch geen vakantiedagen. Volgend jaar weerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miami vond ik ruk, SF lijkt me zoveel toffer.
Ik vond Miami ook niet zo boeiend nee. We zaten in South Beach. 1 dag Key West gedaan nog, vink, klaar. Ik wilde er zsm wqeer weg. Maar goed, dat had alles te maken met t feit dat Hurricane Katrina aan land kwamquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miami vond ik ruk, SF lijkt me zoveel toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |