quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:11 schreef Co_OL het volgende:
[..]
19:10, vanmorgen om 6:10 van de lader gehaald en nu nog 74% accu overhet voelt sneller aan en voor de rest kan ik geen verschil zien
Toch maar even quoten, heb je al een oplossing gevonden? Na een dikke 2 jaar trouwe dienst begint mijn HTC One M7 sinds kort ineens kuren te vertonen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:18 schreef Drifter__ het volgende:
Iemand ervaring met dit probleem?
[ afbeelding ]
Chinese tablet (Chuwi) met bovenstaande melding in het scherm. Deed het eerst prima, toen kreeg ik een melding "Wireless update", deze gelijk uitgevoerd en sindsdien bovenstaande melding in het Wi-Fi menu..
Wi-Fi is niet aan of uit te zetten en de switch blijft "grijs". De tablet draait op 5.1.1.
Al uitgevoerd zonder resultaat:
-Reset naar fabrieksinstellingen
-Wipe cache
-Wipe date/factory reset
Help....
Bij mij is het inmiddels opgelost. Kreeg van de Support afdeling instructies en bestanden om de boel te rooten en een nieuwe firmware te installeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:35 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Toch maar even quoten, heb je al een oplossing gevonden? Na een dikke 2 jaar trouwe dienst begint mijn HTC One M7 sinds kort ineens kuren te vertonen.![]()
Het begon met het geven van een 'fout' statusmelding van de wi-fi, even opnieuw opstarten en hij stond weer gewoon op 'on' en verbond netjes met het thuisnetwerk. Later op de dag alleen de 'KPN Fon' (?) netwerken, en een dag later bleef hij maar op 'inschakelen' staan. Nu geeft hij alleen een grijs blokje wat niet verzet kan worden, zoals bij jou.
Daarna naar updates gezocht en een automatische update gedraaid, en toen begon de echte ellende. Sindsdien heb ik helemaal geen werkende wi-fi meer gehad, en iedere keer dat je de telefoon op standby wil zetten dan start hij opnieuw op. Scherm wordt even niet gebruikt en gaat op zwart, telefoon start opnieuw op. 2x een factory reset gedaan, maar de problemen blijven.
Ik zorg nu maar gewoon dat het scherm aan blijft zodra ik hem in de hoes steek en verder staat hij de hele dag in de werkbus op de lader, maar je drukt toch uit automatisme steeds die knop in. Kan iemand mij hier vertellen of dit een softwarematig of hardwarematig () probleem is?
Inderdaad makkelijker dan verwacht. In de instellingen van de launcher kun je instellen om die als standaard te gebruiken, maar dat werkte voor geen meter.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je hoeft het enkel te installeren en je hebt je home screen met je app drawer al..
Nope, niet echt inderdaad, gewoon een irritante popup reclame zo te zien, negeren dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef MissLuna het volgende:
Weet niet zeker of dit het geschikte topic is, maar soit. Mijn vriend heeft een S5 en krijgt sinds vandaag de volgende melding:
[ afbeelding ]
Hij gebruikte de standaard browser van Android, maar na downloaden van Chrome dezelfde melding. Zowel AVG als Kasperky (for what it's worth) geven geen virusmelding.
Dit gebeurt na het bezoeken van een niet nader te noemen torrent site met en Y en een F. Ik bekijk deze ook regelmatig en nooit problemen mee gehad. Heb gegoogled, maar zie geen duidelijk antwoord.
Dit is toch niet legit?
Dat is het probleem, hij kan zijn hele browser niet meer gebruiken want hij springt continu terug naar dit scherm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, niet echt inderdaad, gewoon een irritante popup reclame zo te zien, negeren dus.
Geen idee wat er gebeurt als je verder gaat maar echt goed kan het niet zijn voor je toestelIk gok dat het een poging tot phising is trouwens.
Dan zou ik er niet te veel moeite meer aan besteden met pogingen die rommel weg te krijgen en er even een uurtje voor gaan zitten en een factory reset doen. En daarna wegblijven van die sitequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:26 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij kan zijn hele browser niet meer gebruiken want hij springt continu terug naar dit scherm.
Dat ziet er uit als net zoiets als het niet te omzeilen chantage-windowtje dat een kennis kreeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:26 schreef MissLuna het volgende:
Dat is het probleem, hij kan zijn hele browser niet meer gebruiken want hij springt continu terug naar dit scherm.
Dat scherm krijg je geloof ik alleen bij een kalender Android. Staan er bij de instellingen ook geen back-up opties?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok ik heb een nieuw android ding (huawei). Ik wil de apps en data enzo van mijn oude toestel kopieren naar mijn nieuwe toestel. Alleen weet ik niet wat ik moet doen. Bij het opstarten van de nieuwe was er een touch en go ofzo optie, maar ik heb geen NFC op mijn oude toestel dus dat werkt niet. Beide toestellen zijn verder gewoon Lollipop. Ik heb echt geen idee hoe ik nu een backup kan terug zetten. Het nieuwe toestel is ook anders dan mijn stock lollipop toestel. Google praat voornamelijk over de NFC app die ik verder niet kan terug vinden in het toestel zelf.
Ik wil dit op mijn scherm krijgen maar dat krijg ik dus niet voor elkaar:
[ afbeelding ]
Nooit je cash weggooien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:15 schreef svann het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als net zoiets als het niet te omzeilen chantage-windowtje dat een kennis kreeg.
Ik ging naar apps, 'alle' tabblad, Internet-app en gooide de cash weg.
Herstart en het was opgelost.
De betaalde Kaspersky (slechts ¤11) scant wel echt alle files en haalde het malafide file-tje er zo uit.
Ik kan echt niets vinden...quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat scherm krijg je geloof ik alleen bij een kalender Android. Staan er bij de instellingen ook geen back-up opties?
[..]
Nooit je cash weggooien.
Nee, makkelijkste is even uurtje opladen ofzo, of tussendoor op het werk of in de auto, werkt een stuk beter dan een app die claimt dingen te doen maar het niet kanquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:05 schreef JenHermes het volgende:
Bestaat er een batterysaver die echt werkt? Ik heb sinds kort een noodoplossing moeten kopen voor mijn steeds defecte iPhone 5. Ik heb de Acer Liquid Z500 gekocht. Buiten het feit dat dit toestel behoorlijk is voor zijn prijs/kwaliteitverhouding , is de accu bij normaal tot licht intensief gebruik aan het begin van de avond vaak al leeg. Ik heb alle settings op de laagste of één na laagste stand staan. Locatie staat uit, mobiel netwerk staat uit, Bluetooth staat uit etc etc.
Is een nieuw scherm erop zetten geen optie? Als je een beetje technisch bent is dat een makkie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Weer gezeik met telefoons. Het scherm van de Nexus 5 van m'n broer is kapot.
En nu kan hij dus ook niet meer bij de bestanden op de telefoon, denk aan de Whatsapp folder bijvoorbeeld.
Iemand een idee hoe we toch bij de bestanden kunnen komen? Lees her en der wel over ADB maar of dat werkt weet ik niet, plus ik snap daar niets van...
Cyanogenmod, elke dag updates.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:34 schreef Juup© het volgende:
Net als bij mijn vorige Note wil ik een custom ROM flashen, de updates voor diverse bugs komen te laat (of niet) van Samsung dus ik heb het even helemaal gehad daarmee (mijn volgende telefoon zal hoogstwaarschijnlijk ook geen Samsung meer zijn).
Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer zeg maar, iemand ervaring met een fijne snelle ROM (zonder al teveel poespas) die wel snel updates/patches krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |