abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:17:24 #151
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_155425270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:11 schreef Co_OL het volgende:

[..]

19:10, vanmorgen om 6:10 van de lader gehaald en nu nog 74% accu over :D het voelt sneller aan en voor de rest kan ik geen verschil zien
:o
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:16:07 #152
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_155449363
Nieuwe Moto 360. Ziet er een stuk mooier uit dan de Apple Watch. Deze ga ik zeker halen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:34:03 #153
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_155452220
Hier mensen die wel eens met de OK Google commando's bezig zijn geweest?
Ik heb het idee dat er grammatica technisch meer commando's zijn (in het nederlands)...
Maar echt een complete lijst in het nederlands kan ik niet vinden.
En om nou een paar uur lang mogelijkheden tegen de foon te kletsen zie ik ook niet zitten :')
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_155580322
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 07:18 schreef Drifter__ het volgende:
Iemand ervaring met dit probleem?

[ afbeelding ]

Chinese tablet (Chuwi) met bovenstaande melding in het scherm. Deed het eerst prima, toen kreeg ik een melding "Wireless update", deze gelijk uitgevoerd en sindsdien bovenstaande melding in het Wi-Fi menu..
Wi-Fi is niet aan of uit te zetten en de switch blijft "grijs". De tablet draait op 5.1.1.

Al uitgevoerd zonder resultaat:
-Reset naar fabrieksinstellingen
-Wipe cache
-Wipe date/factory reset

Help.... :'(
Toch maar even quoten, heb je al een oplossing gevonden? Na een dikke 2 jaar trouwe dienst begint mijn HTC One M7 sinds kort ineens kuren te vertonen. -O-

Het begon met het geven van een 'fout' statusmelding van de wi-fi, even opnieuw opstarten en hij stond weer gewoon op 'on' en verbond netjes met het thuisnetwerk. Later op de dag alleen de 'KPN Fon' (?) netwerken, en een dag later bleef hij maar op 'inschakelen' staan. Nu geeft hij alleen een grijs blokje wat niet verzet kan worden, zoals bij jou.

Daarna naar updates gezocht en een automatische update gedraaid, en toen begon de echte ellende. Sindsdien heb ik helemaal geen werkende wi-fi meer gehad, en iedere keer dat je de telefoon op standby wil zetten dan start hij opnieuw op. Scherm wordt even niet gebruikt en gaat op zwart, telefoon start opnieuw op. 2x een factory reset gedaan, maar de problemen blijven.

Ik zorg nu maar gewoon dat het scherm aan blijft zodra ik hem in de hoes steek en verder staat hij de hele dag in de werkbus op de lader, maar je drukt toch uit automatisme steeds die knop in. Kan iemand mij hier vertellen of dit een softwarematig of hardwarematig ( ;() probleem is?
pi_155581779
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:35 schreef Tom_ het volgende:

[..]

Toch maar even quoten, heb je al een oplossing gevonden? Na een dikke 2 jaar trouwe dienst begint mijn HTC One M7 sinds kort ineens kuren te vertonen. -O-

Het begon met het geven van een 'fout' statusmelding van de wi-fi, even opnieuw opstarten en hij stond weer gewoon op 'on' en verbond netjes met het thuisnetwerk. Later op de dag alleen de 'KPN Fon' (?) netwerken, en een dag later bleef hij maar op 'inschakelen' staan. Nu geeft hij alleen een grijs blokje wat niet verzet kan worden, zoals bij jou.

Daarna naar updates gezocht en een automatische update gedraaid, en toen begon de echte ellende. Sindsdien heb ik helemaal geen werkende wi-fi meer gehad, en iedere keer dat je de telefoon op standby wil zetten dan start hij opnieuw op. Scherm wordt even niet gebruikt en gaat op zwart, telefoon start opnieuw op. 2x een factory reset gedaan, maar de problemen blijven.

Ik zorg nu maar gewoon dat het scherm aan blijft zodra ik hem in de hoes steek en verder staat hij de hele dag in de werkbus op de lader, maar je drukt toch uit automatisme steeds die knop in. Kan iemand mij hier vertellen of dit een softwarematig of hardwarematig ( ;() probleem is?
Bij mij is het inmiddels opgelost. Kreeg van de Support afdeling instructies en bestanden om de boel te rooten en een nieuwe firmware te installeren.

Sindsdien doet alles het weer.

Succes!
pi_155634167
Weet niet zeker of dit het geschikte topic is, maar soit. Mijn vriend heeft een S5 en krijgt sinds vandaag de volgende melding:

Hij gebruikte de standaard browser van Android, maar na downloaden van Chrome dezelfde melding. Zowel AVG als Kasperky (for what it's worth) geven geen virusmelding.
Dit gebeurt na het bezoeken van een niet nader te noemen torrent site met en Y en een F. Ik bekijk deze ook regelmatig en nooit problemen mee gehad. Heb gegoogled, maar zie geen duidelijk antwoord.
Dit is toch niet legit?
Karma is a fucking bitch.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:59:11 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_155635336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:46 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je hoeft het enkel te installeren en je hebt je home screen met je app drawer al..
Inderdaad makkelijker dan verwacht. In de instellingen van de launcher kun je instellen om die als standaard te gebruiken, maar dat werkte voor geen meter.

Blijkt die optie ergens in de settings bij default programs te moeten worden aangevinkt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:36:42 #158
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_155636847
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef MissLuna het volgende:
Weet niet zeker of dit het geschikte topic is, maar soit. Mijn vriend heeft een S5 en krijgt sinds vandaag de volgende melding:

[ afbeelding ]

Hij gebruikte de standaard browser van Android, maar na downloaden van Chrome dezelfde melding. Zowel AVG als Kasperky (for what it's worth) geven geen virusmelding.
Dit gebeurt na het bezoeken van een niet nader te noemen torrent site met en Y en een F. Ik bekijk deze ook regelmatig en nooit problemen mee gehad. Heb gegoogled, maar zie geen duidelijk antwoord.
Dit is toch niet legit?
Nope, niet echt inderdaad, gewoon een irritante popup reclame zo te zien, negeren dus.

Geen idee wat er gebeurt als je verder gaat maar echt goed kan het niet zijn voor je toestel :P Ik gok dat het een poging tot phising is trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Klonk op 28-08-2015 21:42:11 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_155646856
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef Klonk het volgende:

[..]

Nope, niet echt inderdaad, gewoon een irritante popup reclame zo te zien, negeren dus.

Geen idee wat er gebeurt als je verder gaat maar echt goed kan het niet zijn voor je toestel :P Ik gok dat het een poging tot phising is trouwens.
Dat is het probleem, hij kan zijn hele browser niet meer gebruiken want hij springt continu terug naar dit scherm.
Karma is a fucking bitch.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:49:36 #160
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_155648005
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:26 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat is het probleem, hij kan zijn hele browser niet meer gebruiken want hij springt continu terug naar dit scherm.
Dan zou ik er niet te veel moeite meer aan besteden met pogingen die rommel weg te krijgen en er even een uurtje voor gaan zitten en een factory reset doen. En daarna wegblijven van die site :P
pi_155710810
Ok ik heb een nieuw android ding (huawei). Ik wil de apps en data enzo van mijn oude toestel kopieren naar mijn nieuwe toestel. Alleen weet ik niet wat ik moet doen. Bij het opstarten van de nieuwe was er een touch en go ofzo optie, maar ik heb geen NFC op mijn oude toestel dus dat werkt niet. Beide toestellen zijn verder gewoon Lollipop. Ik heb echt geen idee hoe ik nu een backup kan terug zetten. Het nieuwe toestel is ook anders dan mijn stock lollipop toestel. Google praat voornamelijk over de NFC app die ik verder niet kan terug vinden in het toestel zelf.

Ik wil dit op mijn scherm krijgen maar dat krijg ik dus niet voor elkaar:

The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 31 augustus 2015 @ 19:15:09 #162
2651 svann
night-hawk
pi_155712766
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 08:26 schreef MissLuna het volgende:

Dat ziet er uit als net zoiets als het niet te omzeilen chantage-windowtje dat een kennis kreeg.
Ik ging naar apps, 'alle' tabblad, Internet-app en gooide de cache weg.
Herstart en het was opgelost.
De betaalde Kaspersky (slechts ¤11) scant wel echt alle files en haalde het malafide file-tje er zo uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 01-09-2015 01:54:41 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_155720872
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ok ik heb een nieuw android ding (huawei). Ik wil de apps en data enzo van mijn oude toestel kopieren naar mijn nieuwe toestel. Alleen weet ik niet wat ik moet doen. Bij het opstarten van de nieuwe was er een touch en go ofzo optie, maar ik heb geen NFC op mijn oude toestel dus dat werkt niet. Beide toestellen zijn verder gewoon Lollipop. Ik heb echt geen idee hoe ik nu een backup kan terug zetten. Het nieuwe toestel is ook anders dan mijn stock lollipop toestel. Google praat voornamelijk over de NFC app die ik verder niet kan terug vinden in het toestel zelf.

Ik wil dit op mijn scherm krijgen maar dat krijg ik dus niet voor elkaar:

[ afbeelding ]
Dat scherm krijg je geloof ik alleen bij een kalender Android. Staan er bij de instellingen ook geen back-up opties?

quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:15 schreef svann het volgende:

[..]

Dat ziet er uit als net zoiets als het niet te omzeilen chantage-windowtje dat een kennis kreeg.
Ik ging naar apps, 'alle' tabblad, Internet-app en gooide de cash weg.
Herstart en het was opgelost.
De betaalde Kaspersky (slechts ¤11) scant wel echt alle files en haalde het malafide file-tje er zo uit.
Nooit je cash weggooien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_155723492
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat scherm krijg je geloof ik alleen bij een kalender Android. Staan er bij de instellingen ook geen back-up opties?

[..]

Nooit je cash weggooien.
Ik kan echt niets vinden...
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 1 september 2015 @ 01:53:16 #165
2651 svann
night-hawk
pi_155725789
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:30 schreef dimmak het volgende:

Nooit je cash weggooien.
Oh, oeps!
Dat was wat té fonetisch.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_155727905
Vroeger kon ik mijn contactpersonen die ik in mijn telefoon op mijn google account opgeslagen had zien op de PC. Dus als ik inlogde op mijn Gmail dan zag ik al mijn telefoon contacten staan. Dit is niet meer. Hoe krijg ik ze weer terug?
pi_155730166
Bestaat er een batterysaver die echt werkt? Ik heb sinds kort een noodoplossing moeten kopen voor mijn steeds defecte iPhone 5. Ik heb de Acer Liquid Z500 gekocht. Buiten het feit dat dit toestel behoorlijk is voor zijn prijs/kwaliteitverhouding , is de accu bij normaal tot licht intensief gebruik aan het begin van de avond vaak al leeg. Ik heb alle settings op de laagste of één na laagste stand staan. Locatie staat uit, mobiel netwerk staat uit, Bluetooth staat uit etc etc.
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  dinsdag 1 september 2015 @ 12:20:36 #168
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_155730505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:05 schreef JenHermes het volgende:
Bestaat er een batterysaver die echt werkt? Ik heb sinds kort een noodoplossing moeten kopen voor mijn steeds defecte iPhone 5. Ik heb de Acer Liquid Z500 gekocht. Buiten het feit dat dit toestel behoorlijk is voor zijn prijs/kwaliteitverhouding , is de accu bij normaal tot licht intensief gebruik aan het begin van de avond vaak al leeg. Ik heb alle settings op de laagste of één na laagste stand staan. Locatie staat uit, mobiel netwerk staat uit, Bluetooth staat uit etc etc.
Nee, makkelijkste is even uurtje opladen ofzo, of tussendoor op het werk of in de auto, werkt een stuk beter dan een app die claimt dingen te doen maar het niet kan :P
pi_155740056
Weer gezeik met telefoons. Het scherm van de Nexus 5 van m'n broer is kapot.
En nu kan hij dus ook niet meer bij de bestanden op de telefoon, denk aan de Whatsapp folder bijvoorbeeld.

Iemand een idee hoe we toch bij de bestanden kunnen komen? Lees her en der wel over ADB maar of dat werkt weet ik niet, plus ik snap daar niets van...
pi_155742668
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:35 schreef Iemand91 het volgende:
Weer gezeik met telefoons. Het scherm van de Nexus 5 van m'n broer is kapot.
En nu kan hij dus ook niet meer bij de bestanden op de telefoon, denk aan de Whatsapp folder bijvoorbeeld.

Iemand een idee hoe we toch bij de bestanden kunnen komen? Lees her en der wel over ADB maar of dat werkt weet ik niet, plus ik snap daar niets van...
Is een nieuw scherm erop zetten geen optie? Als je een beetje technisch bent is dat een makkie.
pi_155744004
Vandaag volop in het nieuws, de kickstarter van de Nextbit Robin. Ik vind hem fysiek in ieder geval best apart:

http://tweakers.net/nieuw(...)dtelefoon-robin.html

Zelf doe ik niet aan kickstarters overigens. Je krijgt er 100 Gb cloud storage bij trouwens en het toestel schijnt van alles met de cloud te doen als de ruimte op je toestel krap wordt.

Edit: Kickstarter doel al binnen een dag gehaald.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dutchguy op 02-09-2015 13:06:28 ]
pi_155786641
Net een android security update gehad voor de libstageFright bug.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stagefright_(bug)

Als je die niet krijgt binnenkort kun je, als ik het goed begrepen heb, beter het ontvangen van MMS-berichten uitzetten.

-edit-
De wiki heeft zijn eigen link verkloot door die haakjes.
Je moet de 'redirected from' hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door svann op 03-09-2015 15:20:46 ]
pi_155811783
Net als bij mijn vorige Note wil ik een custom ROM flashen, de updates voor diverse bugs komen te laat (of niet) van Samsung dus ik heb het even helemaal gehad daarmee (mijn volgende telefoon zal hoogstwaarschijnlijk ook geen Samsung meer zijn).

Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer zeg maar, iemand ervaring met een fijne snelle ROM (zonder al teveel poespas) die wel snel updates/patches krijgt?
pi_155816407
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:34 schreef Juup© het volgende:
Net als bij mijn vorige Note wil ik een custom ROM flashen, de updates voor diverse bugs komen te laat (of niet) van Samsung dus ik heb het even helemaal gehad daarmee (mijn volgende telefoon zal hoogstwaarschijnlijk ook geen Samsung meer zijn).

Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer zeg maar, iemand ervaring met een fijne snelle ROM (zonder al teveel poespas) die wel snel updates/patches krijgt?
Cyanogenmod, elke dag updates.
pi_155816822
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Cyanogenmod, elke dag updates.
Er is voor zover ik heb gezien nog steeds geen stable version voor de Note 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: