abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:10:42 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_153775614
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 17:59 schreef Jakhals27 het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd naar de terugkeer van een aantal geblesseerde toppers (Durant en 'Melo voorop).

Trouwens: knap staaltje comeback van Shaun Livingston. Niemand die heel vrolijk wordt van YouTube-filmpjes van zijn blessure van een aantal jaren geleden. Werd zelfs gevreesd dat hij zijn been kwijt zou raken, and look at him now!

Wat James betreft: al verliest hij verder alle NBA Finals waarin hij ooit nog zal spelen, dan nog is hij in mijn boekje een van de beste spelers ooit, en sowieso de beste van zijn tijd. Wat ik ermee wil zeggen: the number of rings doesn't define greatness, want dat zou van Robert Horry een betere speler maken dan Kobe, Shaquille of James. Of Elgin Baylor (0-8 in NBA Finals)
Ik zie James nog wel een paar ringen pakken hoor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 18:09:52 #52
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153781415
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:32 schreef Hathor het volgende:
Love heeft gezegd dat hij graag wil terugkeren bij de Cavs, en wat Wade betreft...als je nu op nba.com kijkt is er volgens de geruchtenstroom een redelijke kans dat hij volgend seizoen bij de Lakers speelt, maar er word ook geopperd dat hij zich weer bij Lebron voegt en naar de Cavs zou gaan. Leuke tijden altijd.
No thnx.

Denk ook niet dat dit een serieus gerucht is, maar eeder door zn agent ofzo in de wereld geholpen is.
Wade zal wel max money willen en LA gaat dat absoluut niet betalen voor hem
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 18:11:14 #53
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153781454
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:46 schreef Sasman het volgende:

[..]

Baas boven baas.

Deze man verdient het zo hard om eens in een deftige ploeg te spelen zonder allerlei randzaken.
2nd pick + 27th pick + Randle of Clarkson voor Cousins en 6th pick en we hebben een deal :D
pi_153783801
KAT wrs pick nr. 1. Dan is de vraag wat de Lakers doen. Kiezen ze Okafor met de nr. 2 pick, of dealen ze hem?
Only the strong survive
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 19:47:15 #55
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153784190
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:33 schreef TheGOAT het volgende:
KAT wrs pick nr. 1. Dan is de vraag wat de Lakers doen. Kiezen ze Okafor met de nr. 2 pick, of dealen ze hem?
Okafor of misschien Russel.
Denk niet dat er veel deals gaan zijn waar beide teams echt wat aan hebben.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 19:54:56 #56
426493 crew  PippenScottie
pi_153784431
Kristaps Porzingis krijgt veel pre-draft hype. Misschien omdat het hele jaar al over Towns en Okafor wordt gepraat.

Donderdagnacht is de draft. Ik heb het nog nooit live gezien, lijkt me wel eens leuk.
pi_153785759
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:28 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, Boogie is zelf ook vaak een randzaak...
Daar gaan we weer:

"Snake in the grass", een vermoedelijke sneer naar de Kings' coach George Karl nadat een journalist vermelde dat Karl de eigenaar probeert te overtuigen om Cousins te traden. Echter niet de eerste keer dat deze coach problemen heeft met een star player. Iggy en Melo hadden ook problemen en het resultaat was in beide gevallen een trade.

andre twitterde op donderdag 15-05-2014 om 05:37:39 When the grass is cut... reageer retweet
carmeloanthony twitterde op vrijdag 25-02-2011 om 05:34:52 WHEN THE GRASS IS CUT THE SNAKES WILL SHOW. reageer retweet
Dus het is of Cousins weg, of een derde coach in een jaar voor de Kings (Mike Malone werd begin dit seizoen ontslagen nadat ze 8 van de 10 wedstrijden verloren toen Cousins geblesseerd was |:( ). Lijkt mij duidelijk, George Karl :W.

Maar je weet het maar nooit daar, wat een wanbeleid.
pi_153785994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 18:11 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

2nd pick + 27th pick + Randle of Clarkson voor Cousins en 6th pick en we hebben een deal :D
Haha, voor de Lakers een leuke trade inderdaad. :9

Cousins, een 24 jarige all-star met een relatief goedkoop 3 jarig durend contract, is echt veel meer waard.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
Kristaps Porzingis krijgt veel pre-draft hype. Misschien omdat het hele jaar al over Towns en Okafor wordt gepraat.

Donderdagnacht is de draft. Ik heb het nog nooit live gezien, lijkt me wel eens leuk.
Ik ben ook van plan live te gaan kijken. Heb dit jaar veel college gekeken en heb dus ook van bijna elke speler wel een goed beeld, dat maakt het toch een stuk leuker.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2015 @ 20:57:57 #59
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153786574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 20:41 schreef Principia het volgende:

[..]

Haha, voor de Lakers een leuke trade inderdaad. :9

Cousins, een 24 jarige all-star met een relatief goedkoop 3 jarig durend contract, is echt veel meer waard.

[..]

Ik ben ook van plan live te gaan kijken. Heb dit jaar veel college gekeken en heb dus ook van bijna elke speler wel een goed beeld, dat maakt het toch een stuk leuker.
Yea I know. Las ergens dat dit één van de voorgestelde deals was.. Maar lijkt me te mooi om waar te zijn ja.
pi_153798389
Die Vivek is een zak patat. Firet malone, met wie ze éindelijk weer eens een goed team leken te worden, in ieder geval goede fundamentals hadden, teamplay, defense, en hard werken. Vervolgens Karl aanstellen, van wie Cousins naar het schijnt had gezegd dat hij hem liever niet had (wrs vanwege Melo en Iggy). Een maand geleden vraagt Cousins al een trade aan. Karl die vervolgens spelers vertelt dat hij Cousins getrade wil zien.En dan vervolgens Vivek die doodleuk zegt 'Cousins ain't going anywhere.' Misschien moet die Vivek anders een coach vinden die z'n strategie uitvoert, van 1 iemand bij de basket laten wachten en 4 vs. 5 verdedigen :')

En Karl lijkt mij niet erg flexibel, in dat hij geen supersterren kan of wil coachen. Doet het beter met een team a la Atlanta, geen superster, 4/5 spelers die even goed zijn, borderline all-star. Maargoed, daar haal je mooi een 2e ronde PO's mee maar win je nooit iets mee, zoals hij met oa Denver liet zien :') Had vroeger ook de nodige aanvaringen met Payton, maargoed, dat was me dan ook een mannetje. Hoop dat er, als dit over is, meer smerige was naar buiten komt, ben wel erg benieuwd hoe het nou precies allemaal zit namelijk
Only the strong survive
pi_153807111
Wat betreft de draft een kleine voorspelling van mijn kant:

1. Minnesota Timberwolves: Karl Anthony Towns.
Simpelweg de beste speler van de draft. Misschien het enige minpunt is dat hij alles kan, maar nergens enorm in uitblinkt. Twijfel ook nog een beetje of het een 5 of 4 is.

2. Los Angeles Lakers: Jahlil Okafor.
Close call tussen D'Angelo Russell en Jahlil Okafor. Historisch gezien hebben de Lakers altijd een liefde gehad voor franchise centers, Okafor heeft de potentie om in aanvallend opzicht een geweldige scorer te worden. Bovendien zal hij volgend seizoen gelijk een impact gaan maken, met Bryant en Clarkson hebben ze al een degelijke backcourt en is Russell dus minder noodzakelijk. Zie de combinatie Julius Randle/Jahlil Okafor trouwens totaal niet zitten, dat terzijde.

3. Philadelphia 76ers: D'Angelo Russell.
Niemand weet wat Sam Hinkie uit zijn hoed gaat toveren. Russell is in ieder geval de meest logische optie. Hinkie heeft altijd een liefde gehad voor grote guards en de Sixers hebben behoefte aan shooters. Porzinigis en Hezonja schijnen ook zeer reële kandidaten te zijn. Wellicht dat er geprobeerd gaat worden om een 7/8ste pick te bemachtigen met de vele 2nd round picks, toekomstige 1st picks van de Heat en OKC en jongens als Covington en Wroten.

4. New York Knicks: Kristaps Porzingis.
New York zal gaan ontploffen als deze Let zal worden gedraft, Europese mislukkingen als Bargnani, Milicic, enz. staan bij iedereen nog vers op het netvlies. Onterecht overigens, deze jongen heeft misschien wel de hoogste ceiling van iedereen uit deze draft. De laatste geruchten gaan dat hij ruim 7' 1" lang is en een wingspan van 7' 6", in combinatie met zijn geweldige schottechniek kan hij een nachtmerrie zijn voor elk team, zal bovendien in de Triangle offense passen. De eerste paar jaar zal hij echter sterker moeten worden, nog veel te iel.

5. Orlando Magic: Justise Winslow.
Atletische 2/3, waar ze bij in Orlando wel van houden. Defensief gezien waren de Magics afgelopen jaar verschrikkelijk. Winslow zal een goede perimeter defender worden in de NBA. Aanvallend zijn er nog wel wat vraagtekens, zijn mid-range game is belabberd en het is afwachten hoe zijn college 3 naar de NBA 3 zal worden vertaald. Finishen aan de rim kan hij wel.

6. Sacremento Kings: Willie Cauley-Stein.
Een enorm atletische 7 footer, die ook nog eens enorm wendbaar is. Heeft de potentie om DPOY te worden omdat hij zelfs wings kan verdedigen, ideaal bij het switchen van de pick & roll. Het draften van Cauley-Stein zou ook een safety net kunnen zijn als Cousins in de nabije tijd getrade wil worden. Aanvallend echter ontzettend zwak, zal het moeten hebben van de tip-ins en de drives van de guards.

7. Denver Nuggets: Emmanuel Mudiay.
Paar maanden terug nog een top 4 pick, toch wat van de draft ladder gevallen. Heeft afgelopen jaar in China gespeeld om alvast een zakcentje voor zijn moeder te verdienen. Degelijk pointguard, redelijk snel, kan goed passen en redelijk finishen aan de rim. Schottechniek valt nog veel aan te verbeten, persoonlijk niet zo fan van hem. Sommige mensen vergelijken hem met jongens als John Wall, atletisch gezien komt hij in mijn ogen niet in de buurt.

8. Detroit Pistons: Mario Hezonja.
Persoonlijk hoop ik dat de 76ers vol voor deze jongen gaat. Arrogante 6' 8" guard met atletisch vermogen en silky smooth release. Ligt in de clinch bij de FO van Barcelona en heeft daardoor maar weinig gespeeld dit jaar. Op dit moment wordt de finale gespeeld van de Spaanse league, als ze hem nodig hebben gebruiken ze hem toch. Dat zegt in mijn ogen genoeg. Eerste wedstrijd tegen Real Madrid bepaalde hij de wedstrijd met 18 punten in iets meer 20 minuten speeltijd, en dat in de tweede sterkste competitie van de wereld. Ik ben fan.

9. Charlotte Hornets: Devin Booker Cameron Payne.
Door de recente trades is de behoefte voor een schutter geslonken. Heb geen flauw benul wat ze met deze pick gaan doen, volgens de laatste geruchten gaan ze voor Kaminsky. Dacht zelf dat ze altijd veel vertrouwen hadden in Zeller, lijkt mij dus onwaarschijnlijk. De back-up PG kan worden geupgrade, bovendien is Payne een persoonlijke favoriet voor mij.

10. Miami Heat: Frank Kaminsky.
Twijfel tussen Stanley Johnson, een enorm fysieke wing voor zijn leeftijd, en Frank the Tank. Ben voor Kaminsky gegaan, omdat Pat Riley de laatste jaren altijd oudere spelers draft. Kaminsky floreerde in Winsconsin, ben benieuwd hoe hij gaat renderen in een offense die niet volledig om hem is gebouwd. Denk dat deze jongen gaat falen.

Persoonlijke favorieten/steals van de draft.
Mario Hezonja, zie pick Detroit Pistons
Cameron Payne, point guard van een hele kleine school. Vergelijkbaar traject als Curry en Damian Lillard. Is enorm wendbaar en bovenal een pass-first guard. Wordt geschat rond de 15de pick.
Rondae Hollis-Jefferson, had Russell compleet in de zak. Geweldige perimter defender, als hij een consistente driepunter kan ontwikkelen gaat het een goede 3&D guy worden. Wordt geschat rond de 25e pick
Jonathan Holmes, stond in Texas een beetje in de schaduw van Myles Turner, maar een goede speler. Lengte van een PF, maar de wendbaarheid om af en toe SF te gaan spelen. Bovendien een jongen met ontzettend veel inzet. Wordt geschat rond de 2nd round.

[ Bericht 4% gewijzigd door Principia op 25-06-2015 12:08:40 ]
pi_153813966
Love dus toch een free agent, ik ben benieuwd wat die gaat doen
pi_153816355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 21:07 schreef lordteddybeer het volgende:
Love dus toch een free agent, ik ben benieuwd wat die gaat doen
Hij blijft wel denk ik. Het is of omdat hij meer geld wil, of juist voor een pay cut een van de 2 maar hij blijft echt wel
-
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:39:42 #64
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_153816806
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:23 schreef Principia het volgende:
5. Orlando Magic: Justise Winslow.
Atletische 2/3, waar ze bij in Orlando wel van houden. Defensief gezien waren de Magics afgelopen jaar verschrikkelijk. Winslow zal een goede perimeter defender worden in de NBA. Aanvallend zijn er nog wel wat vraagtekens, zijn mid-range game is belabberd en het is afwachten hoe zijn college 3 naar de NBA 3 zal worden vertaald. Finishen aan de rim kan hij wel.

Nja, onze perimeter defense is met Payton, Oladipo en AG toch eigenlijk (in potentie) wel in orde. Verwacht ook eigenlijk wel dat ze Harris gaan matchen, dus dat is ook zonde eigenlijk.... ik zou het wel een typische pick vinden voor Magic hoor, maar ik hoop toch echt op iets anders. Magic heeft behoefte aan scorend vermogen en/of een goede partner naast Vucevic. Ik hoop op Porzingis (een beetje een alles of niets-pick en dat is ook wat mij betreft precies de positie waar Magic in zit) en anders WCS. Hezonja spreekt me ook wel aan.

Frustrerend hoe Orlando al drie jaar op rij steeds een plekje daalt in de draft en in 2014 (duidelijke top-3) en 2015 (duidelijke top-4) ook precies net op een rotpositie eindigt. ;(
pi_153825895
Hornets zijn druk bezig om schutters te verkrijgen.

OUT:
Lance Stephenson (Clippers)
Gerald Henderson (Trailblazers)
Noah Vonleh (Trailblazers)

IN:
Nicolas Batum
Spencer Hawes
Matt Barnes

Verbaasd me dat ze Vonleh zo snel opgeven, Batum heeft bovendien nog maar een één jarig contract en zijn slechtste seizoen van de afgelopen jaren achter de rug.

Geruchtenmolen volop gang, Lakers en de Kings schijnen bezig te zijn met een trade:
Cousins voor Randle, Clarkson en #2.
pi_153825947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Nja, onze perimeter defense is met Payton, Oladipo en AG toch eigenlijk (in potentie) wel in orde. Verwacht ook eigenlijk wel dat ze Harris gaan matchen, dus dat is ook zonde eigenlijk.... ik zou het wel een typische pick vinden voor Magic hoor, maar ik hoop toch echt op iets anders. Magic heeft behoefte aan scorend vermogen en/of een goede partner naast Vucevic. Ik hoop op Porzingis (een beetje een alles of niets-pick en dat is ook wat mij betreft precies de positie waar Magic in zit) en anders WCS. Hezonja spreekt me ook wel aan.

Frustrerend hoe Orlando al drie jaar op rij steeds een plekje daalt in de draft en in 2014 (duidelijke top-3) en 2015 (duidelijke top-4) ook precies net op een rotpositie eindigt. ;(
Oh zeker, zijn allemaal ongelooflijk atletische en grote jongens voor hun positie. WCS zou de verdedigende zwakte van Vucevic kunnen maskeren. Zie alleen de fit met WCS/AG niet helemaal zitten in aanvallend opzicht.

Edit: Hoe gaat het eigenlijk met Aaron Gordon? Zag wel wat in hem toen hij bij Arizona speelde. Zijn FT% was echt verschrikkelijk, maar ik zie dat hij dit seizoen (weliswaar niet veel wedstrijden) al 72% schiet. Bovendien was hij qua lichaam nog lang niet volwassen genoeg voor de NBA. Is hij al een stuk zwaarder?

[ Bericht 9% gewijzigd door Principia op 25-06-2015 11:03:02 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juni 2015 @ 11:55:55 #67
426493 crew  PippenScottie
pi_153827174
Vandaag is wel een goede dag om de twitter van Woj in de gaten te houden:

Lakers - Kings trade voor Cousins in de maak.
OKC wil salaris dumpen om Kanter te kunnen houden.
Batum van Portland naar Charlotte voor Vonleh en Henderson.
Charlotte shopt Cody Zeller.
Love opt out. Praat met Lakers en Celtics. Maar kan ook voor 100 miljoen naar Cavs.
Clips en Celtics jagen op Pierce.
Ridnour van Magic naar Memphis.

Allemaal according to yahoo sources, maar dat zijn allemaal front offices die via Woj het nieuws breaken.
pi_153827637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag is wel een goede dag om de twitter van Woj in de gaten te houden:

Lakers - Kings trade voor Cousins in de maak.
OKC wil salaris dumpen om Kanter te kunnen houden.
Batum van Portland naar Charlotte voor Vonleh en Henderson.
Charlotte shopt Cody Zeller.
Love opt out. Praat met Lakers en Celtics. Maar kan ook voor 100 miljoen naar Cavs.
Clips en Celtics jagen op Pierce.
Ridnour van Magic naar Memphis.

Allemaal according to yahoo sources, maar dat zijn allemaal front offices die via Woj het nieuws breaken.
Zitten wel wat heel onwaarschijnlijke berichten bij _O-. Vooral de berichten dat ze Kevin Love willen overhalen met Robin Lopez en Paul Pierce 8)7. Als Love daadwerkelijk een ring wil winnen moet hij gewoon bijtekenen. Snap overigens niet waarom hij zijn player option niet zal gebruiken? Volgend seizoen zal het salarisplafond omhoog schieten door de nieuwe tv-gelden, dan is een jaartje onder het huidige contract en dan cashen toch veel beter?
pi_153828063
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:23 schreef Principia het volgende:
Wat betreft de draft een kleine voorspelling van mijn kant:

1. Minnesota Timberwolves: Karl Anthony Towns.
Simpelweg de beste speler van de draft. Misschien het enige minpunt is dat hij alles kan, maar nergens enorm in uitblinkt. Twijfel ook nog een beetje of het een 5 of 4 is.

2. Los Angeles Lakers: Jahlil Okafor.
Close call tussen D'Angelo Russell en Jahlil Okafor. Historisch gezien hebben de Lakers altijd een liefde gehad voor franchise centers, Okafor heeft de potentie om in aanvallend opzicht een geweldige scorer te worden. Bovendien zal hij volgend seizoen gelijk een impact gaan maken, met Bryant en Clarkson hebben ze al een degelijke backcourt en is Russell dus minder noodzakelijk. Zie de combinatie Julius Randle/Jahlil Okafor trouwens totaal niet zitten, dat terzijde.

3. Philadelphia 76ers: D'Angelo Russell.
Niemand weet wat Sam Hinkie uit zijn hoed gaat toveren. Russell is in ieder geval de meest logische optie. Hinkie heeft altijd een liefde gehad voor grote guards en de Sixers hebben behoefte aan shooters. Porzinigis en Hezonja schijnen ook zeer reële kandidaten te zijn. Wellicht dat er geprobeerd gaat worden om een 7/8ste pick te bemachtigen met de vele 2nd round picks, toekomstige 1st picks van de Heat en OKC en jongens als Covington en Wroten.

4. New York Knicks: Kristaps Porzingis.
New York zal gaan ontploffen als deze Let zal worden gedraft, Europese mislukkingen als Bargnani, Milicic, enz. staan bij iedereen nog vers op het netvlies. Onterecht overigens, deze jongen heeft misschien wel de hoogste ceiling van iedereen uit deze draft. De laatste geruchten gaan dat hij ruim 7' 1" lang is en een wingspan van 7' 6", in combinatie met zijn geweldige schottechniek kan hij een nachtmerrie zijn voor elk team, zal bovendien in de Triangle offense passen. De eerste paar jaar zal hij echter sterker moeten worden, nog veel te iel.

5. Orlando Magic: Justise Winslow.
Atletische 2/3, waar ze bij in Orlando wel van houden. Defensief gezien waren de Magics afgelopen jaar verschrikkelijk. Winslow zal een goede perimeter defender worden in de NBA. Aanvallend zijn er nog wel wat vraagtekens, zijn mid-range game is belabberd en het is afwachten hoe zijn college 3 naar de NBA 3 zal worden vertaald. Finishen aan de rim kan hij wel.

6. Sacremento Kings: Willie Cauley-Stein.
Een enorm atletische 7 footer, die ook nog eens enorm wendbaar is. Heeft de potentie om DPOY te worden omdat hij zelfs wings kan verdedigen, ideaal bij het switchen van de pick & roll. Het draften van Cauley-Stein zou ook een safety net kunnen zijn als Cousins in de nabije tijd getrade wil worden. Aanvallend echter ontzettend zwak, zal het moeten hebben van de tip-ins en de drives van de guards.

7. Denver Nuggets: Emmanuel Mudiay.
Paar maanden terug nog een top 4 pick, toch wat van de draft ladder gevallen. Heeft afgelopen jaar in China gespeeld om alvast een zakcentje voor zijn moeder te verdienen. Degelijk pointguard, redelijk snel, kan goed passen en redelijk finishen aan de rim. Schottechniek valt nog veel aan te verbeten, persoonlijk niet zo fan van hem. Sommige mensen vergelijken hem met jongens als John Wall, atletisch gezien komt hij in mijn ogen niet in de buurt.

8. Detroit Pistons: Mario Hezonja.
Persoonlijk hoop ik dat de 76ers vol voor deze jongen gaat. Arrogante 6' 8" guard met atletisch vermogen en silky smooth release. Ligt in de clinch bij de FO van Barcelona en heeft daardoor maar weinig gespeeld dit jaar. Op dit moment wordt de finale gespeeld van de Spaanse league, als ze hem nodig hebben gebruiken ze hem toch. Dat zegt in mijn ogen genoeg. Eerste wedstrijd tegen Real Madrid bepaalde hij de wedstrijd met 18 punten in iets meer 20 minuten speeltijd, en dat in de tweede sterkste competitie van de wereld. Ik ben fan.

9. Charlotte Hornets: Devin Booker Cameron Payne.
Door de recente trades is de behoefte voor een schutter geslonken. Heb geen flauw benul wat ze met deze pick gaan doen, volgens de laatste geruchten gaan ze voor Kaminsky. Dacht zelf dat ze altijd veel vertrouwen hadden in Zeller, lijkt mij dus onwaarschijnlijk. De back-up PG kan worden geupgrade, bovendien is Payne een persoonlijke favoriet voor mij.

10. Miami Heat: Frank Kaminsky.
Twijfel tussen Stanley Johnson, een enorm fysieke wing voor zijn leeftijd, en Frank the Tank. Ben voor Kaminsky gegaan, omdat Pat Riley de laatste jaren altijd oudere spelers draft. Kaminsky floreerde in Winsconsin, ben benieuwd hoe hij gaat renderen in een offense die niet volledig om hem is gebouwd. Denk dat deze jongen gaat falen.

Persoonlijke favorieten/steals van de draft.
Mario Hezonja, zie pick Detroit Pistons
Cameron Payne, point guard van een hele kleine school. Vergelijkbaar traject als Curry en Damian Lillard. Is enorm wendbaar en bovenal een pass-first guard. Wordt geschat rond de 15de pick.
Rondae Hollis-Jefferson, had Russell compleet in de zak. Geweldige perimter defender, als hij een consistente driepunter kan ontwikkelen gaat het een goede 3&D guy worden. Wordt geschat rond de 25e pick
Jonathan Holmes, stond in Texas een beetje in de schaduw van Myles Turner, maar een goede speler. Lengte van een PF, maar de wendbaarheid om af en toe SF te gaan spelen. Bovendien een jongen met ontzettend veel inzet. Wordt geschat rond de 2nd round.
Zou heel blij zijn met Hezonja, maar denk niet dat de Nuggets en Magic hem laten droppen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juni 2015 @ 16:02:57 #70
426493 crew  PippenScottie
pi_153832735
Woj is wakker. Die gaat heel veel tweets sturen vandaag.

Ridnour, gisteren nog Magic, vandaag van Memphis naar Charlotte, in ruil voor Matt Barnes.

Charlotte is flink aan het traden deze week.

Memphis met nog een tough-as-nails speler.

[ Bericht 11% gewijzigd door PippenScottie op 25-06-2015 16:25:38 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 25 juni 2015 @ 16:25:16 #71
426493 crew  PippenScottie
pi_153833236
Jeremy Lamb -> Charlotte
Luke Ridnour -> OKC

[ Bericht 98% gewijzigd door PippenScottie op 25-06-2015 19:37:24 ]
pi_153839332
Belangrijkste nieuws is IMO; Aldridge schijnt niet bij te tekenen in Portland. Belangrijkste front-runner de Spurs. LA is al 30 ondertussen, en is erg gecharmeerd van hoe Pop zoveel jaren uit z'n sterren kan halen door minute/game management.

En Love/Aldridge swap wordt ook genoemd, lijkt mij onwaarschijnlijk, maar Cavs gaan daar wel enorm op vooruit IMO.

En Cousins voor Randle, Clarkson en #2 pick lijkt mij bizar. Lakers schijnen echter voor Russell te gaan, omdat ze in hem dé grote ster zien van de komende 10-15 jaar. Tsja, en dan kan het zomaar zijn dat ze zomaar tóch Cousins binnenhalen.

Gonna be a great night I guess, that's for sure
Only the strong survive
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2015 @ 22:46:17 #73
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153843802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef JayJay8 het volgende:
Hoelaat begint de draft NL tijd?
1 uur volgens mij.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2015 @ 23:09:25 #75
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153845819
The L-Train :( Jammer.. Wordt weer tijd om opnieuw te beginnen zo.



[ Bericht 23% gewijzigd door RipCity op 26-06-2015 00:27:47 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_153847429
Daar gaan we! Timberwolves aan zet. Towns for sure.
  Redactie Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 01:46:12 #78
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153847548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 01:46 schreef JayJay8 het volgende:
Russel *; *; *;
Grrrr..... Hele seizoen gedacht hij voor ons zou zijn. Beschikbaarheid Cousins, Love, Aldridge heeft het verschil gemaakt denk ik.
pi_153847614
BPA, Jahlil Okafor. Genoeg talent in de frontcourt met Embiid, Noel, Okafor.
pi_153847643
Knicks pakken Porzingis met pick 4, lol. Knicks fans on suicide watch.
pi_153847658
Huilende Knicks fans
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 03:16:07 #83
426493 crew  PippenScottie
pi_153848112
Kings picken Cauley-Stein wel vroeg. Nummer 6.

Heat hadden vast niet verwacht dat Winslow nog beschikbaar zou zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door PippenScottie op 26-06-2015 03:22:09 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 03:20:09 #84
426493 crew  PippenScottie
pi_153848123
Greivis Vasquez naar Milwaukee voor draft picks.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 03:57:49 #85
426493 crew  PippenScottie
pi_153848205
Hawks pick Jerian Grant en ruilen hem met de Knicks voor Tim Hardaway jr.

Hawks hebben Dennis Schroder al.. ;(
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:32:53 #86
405682 maerk
Highbury
pi_153848899
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 01:55 schreef Principia het volgende:
BPA, Jahlil Okafor. Genoeg talent in de frontcourt met Embiid, Noel, Okafor.
Noel wegtraden? Die heeft wat waarde opgebouwd tijdens de second half van afgelopen seizoen.
Gewoon pure pech dat de Lakers voor Russell zijn gegaan, was perfect geweest voor Philly.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  vrijdag 26 juni 2015 @ 08:57:05 #87
405682 maerk
Highbury
pi_153849121
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_153849436
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 03:57 schreef PippenScottie het volgende:
Hawks pick Jerian Grant en ruilen hem met de Knicks voor Tim Hardaway jr.

Hawks hebben Dennis Schroder al.. ;(
Hardaway is een pure SG. Schiet graag, is streaky, en is een wildcard. Niet op het level van JR Smith, maar zelfde soort type. En erg sneaky atletisch.
Only the strong survive
  Redactie Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 10:36:35 #89
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_153850471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:32 schreef maerk het volgende:

[..]

Noel wegtraden? Die heeft wat waarde opgebouwd tijdens de second half van afgelopen seizoen.
Gewoon pure pech dat de Lakers voor Russell zijn gegaan, was perfect geweest voor Philly.
Eerst maar eens kijken of/wanneer Embiid weer kan spelen?
pi_153850718
Winslow een aardige steal voor miami,

Ben tevreden met russel, nu hopen op een goede FA en dan helemaal als in 2016 kobe niet meer onder contract staat en met de 25% meer salary cap :D *O*
hhhhh
  vrijdag 26 juni 2015 @ 11:03:08 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_153850998
Stanley Johnson - Een echte Pistons speler die al aangaf ook graag te willen komen. Zo'n instelling is altijd een plus. Ik zie dit helemaal zitten.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 13:50:40 #92
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_153855843
WCS op #6 misschien wel een beetje hoog en er waren misschien nog wel betere spelers beschikbaar maar hij en Cousins kunnen een perfect combo vormen. *)

Nu alleen nog hopen dat Cousins blijft.
Trotse Belg.
pi_153857540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 08:32 schreef maerk het volgende:

[..]

Noel wegtraden? Die heeft wat waarde opgebouwd tijdens de second half van afgelopen seizoen.
Gewoon pure pech dat de Lakers voor Russell zijn gegaan, was perfect geweest voor Philly.
Alle drie houden, Embiid heeft recent een setback gehad. Zal de Summer League missen en misschien wel (gedeelte van) het reguliere seizoen. Russell en Okafor zijn allebei geweldig aanvallende talenten, Russell was een betere fit geweest met het huidige team, maar tevreden met Okafor.

Draft was over het algemeen saai, geen hele spannende trades of verassingen. Misschien Boston met Rozier op 16. Knicks de winnaars met Porzingis én Grant.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 16:02:27 #94
426493 crew  PippenScottie
pi_153859375
Sixers zijn vooral assets aan het verzamelen om voor een absoute superstar te kunnen traden.

Het aantrekken van James Harden door de Rockets is ook een meerjarenplan geweest en dat is de template waar Hinkie op werkt.

Als Sixers fan zou mijn geduld nu eigenlijk wel op zijn.
pi_153861647
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
Sixers zijn vooral assets aan het verzamelen om voor een absoute superstar te kunnen traden.

Het aantrekken van James Harden door de Rockets is ook een meerjarenplan geweest en dat is de template waar Hinkie op werkt.

Als Sixers fan zou mijn geduld nu eigenlijk wel op zijn.
Exact, het is wachten op een speler uit de draft, of FA, of een trade (laatste 2 zijn onwaarschijnlijk) waaromheen gebouwd kan worden. Okafor kan wel zo'n speler zijn, Embiid ook. Komend seizoen wordt duidelijk of het echte proces kan beginnen.

Elke Sixer wil graag nú goed zijn, echter snapt iedereen dat er niet overhaast gereageerd moet worden. Na 10 jaar middenmoot te zijn geweest, weet iedereen dat het het wachten waard is.

Edit: De Sixers zijn trouwens "pas" twee jaar slecht hè. Wordt nogal eens vergeten, bovendien niet de slechtste record gehad.
pi_153862502
Super blij met Winslow. :)
Heel gelukkig dat ie er nog was op #10. Verrassend dat er een paar teams hem hebben laten lopen. Lijkt ook klaar om meteen in de rotatie te zitten. Heat is wel erg dun op de wing, zal dus genoeg kansen krijgen. Denk dat Winslow met Deng en Wade zich geen betere mentor kan wensen(mits die blijven dan).
pi_153864288
In Ainge we trust.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 juni 2015 @ 19:49:29 #98
426493 crew  PippenScottie
pi_153864768
Achteraf was het misschien toch niet zo'n goed idee voor Boston om de PO's te halen. Winslow >>> Rozier.
pi_153866498
Damn Winslow op 10, denk dat dat achteraf nog wel uitgelicht gaat worden... En Okafor leek ook erg blij om naar Phily te gaan ipv LA :') Zag een foto waarop hij bijna aan het huilen was haha


http://www.cbssports.com/(...)or-hornets-no-9-pick

"According to ESPN's Chris Forsberg, the Celtics were so high on Winslow that they tried to trade six draft picks to the Charlotte Hornets for their No. 9 pick.

The Celtics made a strong final push to multiple teams in spots 4-9 on draft day. It culminated with an all-in effort in attempt to get Charlotte to deliver the No. 9 pick with Boston lusting for Duke forward Justise Winslow (the same player they coveted while trying to shuffle higher).

A[i]ccording to sources, the Celtics' final offer to the Hornets was a package that could have featured as many as six draft picks, including four potential first-round selections (a combination of picks from this draft and in the future). But the Hornets could not be swayed and turned down multiple offers to select Wisconsin center Frank Kaminsky.
[/i]

Meeting with reporters in the aftermath of the draft, Ainge hinted at his team's dogged pursuit. "Maybe we were going too hard at it," he said. "There was a time when I thought, 'Woah, this is getting a little out of control.' We're putting a lot of eggs in one young player's basket. So I'm not frustrated. In the long run, maybe it'll be the best."

Six is greater than one...is Kaminsky really that good?

The Hornets targeted Frank Kaminsky before the draft and taking him with the ninth pick may have been a stretch but it is shocking to hear that Charlotte turned down six draft picks just so they could draft him. Charlotte was a playoff team a year ago and their refusal of this trade may point to their desire to not be a rebuilding team again. They were just awarded the 2017 All-Star game and with their whole re-brand last year, team owner Michael Jordan probably wants the Hornets to be a perennial playoff team."


Damn, 6 picks, turned down for Kaminsky? Kaminsky is goed, dat weet ik ook wel, maar de vraag is maar hoe zijn game in de NBA gaat zijn, ik zie hem nog wel een 2e Bargnani worden ook al mag ik z'n spel enorm van Kaminsky. En wie weet dat als ze de deal gemaakt hadden, ze Kaminsky alsnog hadden kunnen kiezen door zelf omhoog te traden van 16 naar bijv. 11/12.

Over 'what-if's' gesproken, dit kan nog wel een mooie worden, zeker met unprotected Brooklyn picks

[ Bericht 41% gewijzigd door TheGOAT op 26-06-2015 21:14:20 ]
Only the strong survive
  woensdag 1 juli 2015 @ 08:01:22 #100
405682 maerk
Highbury
pi_153971063
Ze laten er geen gras over groeien in NOLA, wat een contract:

quote:
The New Orleans Pelicans and Anthony Davis, on the first day possible, have agreed to terms on a mammoth contract extension that should become the league's richest when it goes into effect, according to league sources.

Sources told ESPN.com that the Pelicans and Davis have agreed to a five-year extension estimated at nearly $145 million that will kick in starting with the 2016-17 season and run through Davis' 28th birthday.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')