ligt er aan of die artsen door BPh worden betaald natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
ZIjn posten over artsen hebben dat feitelijk ook niet. Dit topic zou moeten gaan over BIgPharma en niet over de artsen. Over met twee maten meten gesproken.
Weer een post waar je feitelijk niks zegt en alleen maar in herhaling valt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt geen gedetaileerde kennis nodig om te begrijpen dat er iets fundementeels fout gaat binnen de medische. Dag in dag uit worden er artikelen geplaatst in allerlei MSM-website en blogs die de beerput ontmaskeren.
Helaas spui ik geen onzin. Jullie verkopen onzin. En de geldstromen en exposure van bedrog spreekt jullie snoeihard tegen. Dat ik lelijk praat tegen de staatsgeoorloofde drugsdealers waarbij men over lijken mag gaan is een andere issue. Feit blijft dat de medische wereld hyperbedrog is.
nee jullie vallen in herhaling.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Weer een post waar je feitelijk niks zegt en alleen maar in herhaling valt.
Er zullen uitzonderingen zijn maar de meeste artsten worden gewoon uit de publieke middelen betaald. Als iemand hier vervolgens alle artsen als crimineel, of erger nog als moordenaars, neerzet dan mag dat blijkbaar zomaar, zonder daar ook maar enig bewijs voor aan te dragenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:32 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er aan of die artsen door BPh worden betaald natuurlijk
Dan mag je zonder meer uitgescholden en voor kankerveroorzaker, misdadiger , crimineel en moordenaar uitgemaakt worden. Mag allemaal. Elke dag weer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Er zullen uitzonderingen zijn maar de meeste artsten worden gewoon uit de publieke middelen betaald. Als iemand hier vervolgens alle artsen als crimineel, of erger nog als moordenaars, neerzet dan mag dat blijkbaar zomaar, zonder daar ook maar enig bewijs voor aan te dragen
het blijft in principe gewoon een mening, ik mag alle politici ook crimineel noemen, of alle slagers, of bijvoorbeeld alle motorclubleden. En ja, die mening moet binnen de kaders van de policy liggen. En zoals wel vaker gesteld, in het kader van waar dit topic staat laat het gewoon links liggen. Er zijn genoeg plekken waar je op een ander niveau kan communiceren over de gezondheidszorg etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Er zullen uitzonderingen zijn maar de meeste artsten worden gewoon uit de publieke middelen betaald. Als iemand hier vervolgens alle artsen als crimineel, of erger nog als moordenaars, neerzet dan mag dat blijkbaar zomaar, zonder daar ook maar enig bewijs voor aan te dragen
Inhoudelijk mag dat ook best maar Lambiekje beschikt nu eenmaal, zeker over dit onderwerp, niet over inhoud en dat blijkt ook wel omdat hij het noodzakelijk acht om in elke reactie artsen voor fascisten uit te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat Biek juist heel veel over BP post. Zonder hem zou dit topic wellicht allang doodgebloed zijn. Hij geeft de medische wereld ervan langs, ik begrijp niet waarom dit niet zou mogen? Net zoals RE ook al aangaf, je mag toch ook op politici, politie e.a. ambtenaren of andere beroepsgroepen kritiek uiten waarom medici dan niet? Over de politie wordt zo vaak rotte dingen gezegd, waarom dan de mond houden over medici? Zijn het soort van de nieuwe heiligen ofzo?
Hij scheld vooral, spreekt zichzelf tegen en verder dan copy paste van vage sites komt hij niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat Biek juist heel veel over BP post. Zonder hem zou dit topic wellicht allang doodgebloed zijn. Hij geeft de medische wereld ervan langs, ik begrijp niet waarom dit niet zou mogen? Net zoals RE ook al aangaf, je mag toch ook op politici, politie e.a. ambtenaren of andere beroepsgroepen kritiek uiten waarom medici dan niet? Over de politie wordt zo vaak rotte dingen gezegd, waarom dan de mond houden over medici? Zijn het soort van de nieuwe heiligen ofzo?
ach, wees hem dankbaar, een slechtere advocaat als hem bestaat er natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:24 schreef starla het volgende:
En dit ^
Het inhoudelijke is er al héél lang vanaf, als het er al ooit geweest is. En wil je inhoudelijk discussiëren dan krijg je of geen antwoord, of je krijgt nog een belediging op je dak (dat je durft deze mensen te beschermen, dan ben je net zo erg en ook een moordenaar en blablabla).
Het verschil is dat we het hier hebben over iemand die mensen oproept niet te vaccineren, daar gaan mensen dood aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
ach, wees hem dankbaar, een slechtere advocaat als hem bestaat er natuurlijk niet.
En we zitten hier nog altijd in BNW, als je intellectueel wilt praten over farma en gezondheidszorg zijn er vele andere plekken op dit forum om onder gelijk gestemden te kunnen discussiëren. Ik post ook niet in CUL omdat ik niet kan koken of in POL omdat het me op dat niveau niet boeit.
Dit gaat over de invloed van big farma op het systeem, hoe over de rug van de onwetende we slaafs gemaakt worden... de pretentie om jouw mening/feiten te willen opleggen aan zij die dat niet willen is niet echt waar men hier naar op zoek is.
ja en iedereen die zich laat overtuigen door lambiekje zal zich ook geen ene flikker aantrekken over of jij dat wel of niet vindtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het verschil is dat we het hier hebben over iemand die mensen oproept niet te vaccineren, daar gaan mensen dood aan.
Wat doe je dan op een discussieforum?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat schelden valt reuze mee, de k-woorden vind ik ook beetje too much maar dat woord wordt wel vaker gebruikt (zeker in Mokum en omgeving) al is het niet mijn ding om me zo te uiten maar ik ben daar ook niet door geschokt.
Kom op zeg, zo erg is het allemaal niet. Lijkt me meer weer een Biek-bash-iets geworden want hij is wat te grof in zijn taalgebruik voor de tere zieltjes. Verder heb ik geen behoefte aan inhoudelijke discussie al zo vaak gezegd. Want wat je ook post het wordt altijd gebagatelliseerd, afgezeken etc etc ik vind het nog knap dat Lambiekje maar ook iemand als Tingo het volhouden om te blijven posten.
Nu peer ik um want moet es wat gaan doen op werk. Aloa
Het punt is dat jij er blijkbaar geen moeite mee hebt dit een platform te bieden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:46 schreef Re het volgende:
[..]
ja en iedereen die zich laat overtuigen door lambiekje zal zich ook geen ene flikker aantrekken over of jij dat wel of niet vindt
Ik discussieer graag maar liever niet met mensen die alleen maar kunnen bashen en vervelend zijn waar ik toch niet verder mee kom, al helemaal niks mee heb en hun mening me niet eens interesseert. No offense verderquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum?
Serieuze vraag.
ja of je accepteert dat er nou eenmaal mensen zijn met meningen die niet de jouwe zijn, als je echt evidence-based wil discussiëren over het nut van vaccinaties zijn er genoeg andere platforms waar je je hart onder gelijkgestemden kan luchten. Je zal er hier niet iemand wel of niet van overtuigen om wel of geen vaccinatie te nemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is dat jij er blijkbaar geen moeite mee hebt dit een platform te bieden.
Ik ben blij om te horen dat je de BNW-kliek niet intellectueel vindt. En dat uit mond van een mod nota bene.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef Re het volgende:
En we zitten hier nog altijd in BNW, als je intellectueel wilt praten over farma en gezondheidszorg zijn er vele andere plekken op dit forum om onder gelijk gestemden te kunnen discussiëren.
Klopt, mensen zijn hier op zoek naar onwaarheden en veel mensen wil juist wél de waarheid horen. Daarom lopen hier mensen zoals ik rond. Om een tegengeluid te bieden, of vind je dat niet passen op een forum? Je hebt liever een monoloog begrijp ik dan een dialoog?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:38 schreef Re het volgende:
de pretentie om jouw mening/feiten te willen opleggen aan zij die dat niet willen is niet echt waar men hier naar op zoek is.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:58 schreef Re het volgende:
[..]
ja of je accepteert dat er nou eenmaal mensen zijn met meningen die niet de jouwe zijn, als je echt evidence-based wil discussiëren over het nut van vaccinaties zijn er genoeg andere platforms waar je je hart onder gelijkgestemden kan luchten. Je zal er hier niet iemand wel of niet van overtuigen om wel of geen vaccinatie te nemen.
wat ik hier verder wil lijkt me niet zo boeiend, ik ben hier ook maar user, hier in BNW gaat het over andere dingen als in W&T (of hoe heet dat tegenwoordig). je kan je ook afvragen waarom door al het goede en positieve wat farma heeft gebracht er toch een grote groep mensen zijn die met argusogen kijken naar de macht van de industrie, dat is niet omdat het allemaal zo open en eerlijk lijkt te gaan. Daar gaat het hier om, niet of middel A beter is dan middel B. Je casussen zijn leuk maar dat boeit echt niet hier in dat licht (wat niet zegt dat je casussen niet boeien). De voedingsbodem is de macht van de industrie, als iedereen meelopend was zou er geen vooruitgang zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:02 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben blij om te horen dat je de BNW-kliek niet intellectueel vindt. En dat uit mond van een mod nota bene.
[..]
Klopt, mensen zijn hier op zoek naar onwaarheden en veel mensen wil juist wél de waarheid horen. Daarom lopen hier mensen zoals ik rond. Om een tegengeluid te bieden, of vind je dat niet passen op een forum? Je hebt liever een monoloog begrijp ik dan een dialoog?
Nou, zo groot lijkt die groep niet te zijn; een handjevol nay-sayers met een grote bek zonder enige inhoudelijke kennis van de industrie. Natuurlijk doet de gezondheidszorg niet alles goed, dat zal niemand hier beweren, ik bedoel, welk beroep is wel perfect? Het gaat mij en anderen hier erom om een tegengeluid te bieden tegen de onwaarheden. En hoe grof ze ook worden en hoe hard jullie als mods ook jullie best doen om ons te censureren; er zullen altijd mensen zijn die een tegengeluid bieden. Dat is ook het mooie van een forum, maar als mod lijk jij je daar helemaal niet van bewust te zijn. Dat iemand een mening heeft waarover gediscussieerd wordt. Als iedereen het met elkaar eens zou zijn, dan heb je toch ook geen fora nodig me dunkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:09 schreef Re het volgende:
wat ik hier verder wil lijkt me niet zo boeiend, ik ben hier ook maar user, hier in BNW gaat het over andere dingen als in W&T (of hoe heet dat tegenwoordig). je kan je ook afvragen waarom door al het goede en positieve wat farma heeft gebracht er toch een grote groep mensen zijn die met argusogen kijken naar de macht van de industrie, dat is niet omdat het allemaal zo open en eerlijk lijkt te gaan. Daar gaat het hier om, niet of middel A beter is dan middel B. Je casussen zijn leuk maar dat boeit echt niet hier in dat licht (wat niet zegt dat je casussen niet boeien). De voedingsbodem is de macht van de industrie, als iedereen meelopend was zou er geen vooruitgang zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |