Veel clubs zijn er erg onduidelijk in.quote:Het is niet mogelijk ClubCards van verschillende clubs aan te vragen. Indien een FC Groningen-ClubCard wordt aangevraagd, wordt eerst nagegaan of een persoon een (Seizoen)ClubCard van een andere club op zijn/haar naam heeft. Voor seizoenkaarten geldt deze restrictie overigens niet.
Dat is al belachelijk, een clubcard mag niet en een seasonclubcard mag welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef Pechvogels het volgende:
De site van bijvoorbeeld FC Groningen zegt:
[..]
Veel clubs zijn er erg onduidelijk in.
Hij vroeg niet hoe de regels te omzeilenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
Wat doen jullie moeilijk. Dat is gewoon heel makkelijk te omzeillen. TS doe wat moeite en dat lukt je zo.
Waarom volgens Groningen dan wel als het op Seizoenkaarten gaat? Dit moeten zij eveneens melden aan de KNVB lijkt me. Heb vaker gehoord dat CC-SCC en CC-CC niet kan maar SCC-SCC wel, maar kan het nergens duidelijk vinden, ja op de site van Groningen na.quote:
Omdat Groningenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:17 schreef Pechvogels het volgende:
[..]
Waarom volgens Groningen dan wel als het op Seizoenkaarten gaat? Dit moeten zij eveneens melden aan de KNVB lijkt me. Heb vaker gehoord dat CC-SCC en CC-CC niet kan maar SCC-SCC wel, maar kan het nergens duidelijk vinden, ja op de site van Groningen na.
Eveneens moeten ze dat melden bij de KNVB toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat Groningen
Ik heb een SCC bij Ajax, wou een SCC bij Sparta. Maar dat mocht niet
Heb je dat wel is geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan met mijn SC voor Ado bijna geen enkele andere seizoenskaart aanschaffen.
Op zich wel logisch. Een clubcard is bedoeld om te zorgen dat mensen die incidenteel naar wedstrijden willen, alleen bij één club tickets kunnen kopen. Zo voorkom je bijvoorbeeld dat iemand van veel wedstrijden kaarten koopt en die doorverkoopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al belachelijk, een clubcard mag niet en een seasonclubcard mag wel
Alsof je geen biertje mag drinken, maar wel whisky
Hoe weet je dan dat je veel andere niet kan aanschaffen? Staat dat ergens aangegeven?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte aan 2 SC's.
Ja, ik heb dat ooit gelezen op de website van Ado Den Haag. Maar dit is lang geleden en ik zou niet meer weten waar het staat. Maar ga er maar vanuit dat vanwege het roemruchte verleden van Ado, dit zo isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:29 schreef Pechvogels het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je veel andere niet kan aanschaffen? Staat dat ergens aangegeven?
Artikel 5 Overdraagbaarheid en aansprakelijkheidquote:12.3 Het is niet toegestaan om tegelijkertijd een SCC en een Club Card op dezelfde naam te
bezitten. Het is ook niet toegestaan om meer dan één Club Card op dezelfde naam te
bezitten. Het bezit van meerdere SCC op dezelfde naam is wel toegestaan, zulks met in
achtneming van artikel 5 van deze Standaardvoorwaarden.
Toch mag je geen CC van Eindhoven en PSV hebben. En ook niet CC van de ene en SCC van de andere.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat mag natuurlijk gewoon, ken wel mensen die er een van Eindhoven en PSV hebben.
Klopt maar Eindhoven gooit toch vrijwel alles in de vrije verkoopquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch mag je geen CC van Eindhoven en PSV hebben. En ook niet CC van de ene en SCC van de andere.
Lijkt me sterk ja. Heerenveen-Cambuur, NEC-Vitesse lijkt me ook sterk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat denk jij Mex, krijg je een seizoenskaart van Ajax én Feyenoord als je beide aanvraagt? (Even los van wachtlijsten en zo).
Ja, dat had ik wel verwacht. Zelfs de kleinere Eredivisieclubs hebben vrije verkoop bij bepaalde wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt maar Eindhoven gooit toch vrijwel alles in de vrije verkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |