abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2000 @ 20:10:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46086

Deze topic gaat over de perikelen rondom 1 ex-deelnemer van het programma van sbs, Büllent ( bijnaam : BüllÇent)

Het inleidende stukje kunt U lezen op i/s/Forum27/HTML/000221.html

De voorafgaande discussie is te lezen op de fansite in het forum aldaar.
Adres: http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+B%FCllent

Een geldoorlog

Code 173:Inzamelen van geld of goed (al dan niet met vergunning)

donderdag 22 juni 2000 @ 20:13:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46087
quote:
Brief van Paul aan de beheerders;
Beste beheerders,
Na 16 weken loopt De Bus ten einde. Daarmee (misschien) ook het beheer van
de fanclubs op Het Net.
Het is werkelijk fantastisch gegaan met jullie clubs. In de loop van de
weken zijn jullie volgens mij zelf ook steeds enthousiaster geworden!

Zoals vooraf beloofd zal één van de fanclubs worden beloond met 10.000
piek.
Onze redactie kiest die club uit waarin de interactiviteit met de leden
het
grootst is geweest en waarin het meeste is gedaan. En dat weer
gecombineerd
met het aantal bezoekers en het aantal leden. Het zal geen gemakkelijke
keuze worden!

Inmiddels zijn er 7(!) clubs genomineerd voor de hoofdprijs:

(op alfabetische volgorde)

Antonette
Bullent
Esmeralda
Iwan
Jop
Seki
Tessa

De winnaar maken we komende maandag bekend in de live uitzending van SBS.
Daar zijn jullie ongetwijfeld bij aanwezig!

Let op: het kan daarna nog even een paar weekjes duren voordat de winnaar
de
10.000 gulden heeft ontvangen! We willen het bedrag netto uitkeren en
moeten
dus (kanspel)belastingtechnisch even kijken hoe we het geld uitkeren! Maar
dat mag de pret niet drukken!

Met vriendelijke groet,

Paul van den Bogart
Het Net - Planet Media Group

pi_46088
Yes, yes, yes, Op Quenda kan je altijd rekenen om met de juiste documentatie te komen!
Goed zo, hieruit blijkt toch duidelijk, dat de prijzenpot voor de Club is en NIET voor de bussagier!
Ik ga effe naar het eiland om mijn tekstjes op te halen, dat bespaart de lezer een hoop geheen-en-weer.
Het betreft prima samenvattingen van de gebeurtenissen (Voltran is volledig akkoord met de inhoud, vindt het een juiste verslaggeving).
Tot zo
---------------------
Eerlijkheid!
Geen woorden maar daden!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_46089
Bericht 1
Jolleke, in het heel kort:

1. Een van de Bussagiers zou 1 miljoen winnen.
2. Een van de Fanclubs zou 10,000,= winnen.

Beide hebben niets met elkaar te maken. De fanclub kan het miljoen niet winnen, en een Bussagier kan de fanclubsite-prijs voor best beheer, grootste creativiteit en beste inzet niet winnen.

Bullent heeft het miljoen niet gewonnen.
Hij zag van de prijs af en vertrok eigener beweging. Zijn ik was hem belangrijker dan het geld, zo sprak hij. Alle verliezen die hij heeft geleden (derving van salaris en dergelijke) waren consequenties van zijn oorspronkelijke keuze om aan de Bus mee te doen. Hij wist dus waaraan hij begon.

De Bullent fanclub heeft wel gewonnen.
Beheerder Yilmaz, oom van Bullent, heeft afstand gedaan van zijn deel omdat de andere beheerder Voltran (geen familie, wel turk) zich praktisch 24/7 per dag heeft ingezet op ongelooflijk toegewijde manier. Daarmee won Voltran de hele pot. Deze pas 19 jarige jongen heeft de club gemaakt tot wat het was.
De overwinning was dan ook verdiend, want weinig beheerders hebben zoveel tijd, geld en energie gestoken in hun idoolclub.

Apotheose:
Bullent heeft Voltran laten weten dat hij hem 15% = 1500,- wil 'schenken' van de 10.000,-........
eh......ja. Bullent vindt namelijk dat de fanclubprijs hem toekomt omdat hij al te veel aan de Bus verloren heeft.
Voltran vindt ook dat Bullent niet alleen met twee tafelpoten mag blijven zitten en heeft dan ook ruiterlijk aangeboden om de prijs 50/50 te verdelen. Dus 50%.
Bullent - de man die eerlijkheid in zijn vaandel voert - vindt Voltran nu een achterbakse leugenaar, die de Bully fanclub gebruikt alsof het de Voltran-fanclub is.
En Bully heeft daarom de fanclub opgeheven, vond dat hij dat recht had, ZIJN fanclub immers.
De oorspronkelijke harde kern van Bullent-fans is dit gedrag van de Eerlijke Bullent in het verkeerde keelgat geschoten. Zij hebben zich afgemeld als lid, nadat ze kritiek hadden gegeven.
Veel blinde fans die van toeten noch blazen weten liggen nog steeds aan de voeten van hun idool. Zij, die volledig op de hoogte zijn, hebben zich achter Voltran geschaard, niet uit behoefte aan een 'idool', maar in het kader van de zo door Bullent gepropageerde eerlijkheid. Zij weten als harde kern als geen ander hoe Voltran mede Bullent's populariteit bepaald heeft. Als er iemand in geslaagd is een buitengewoon intelligent en beschaafd en volwassen allochtoon neer te zetten, dan was het wel Voltran. Zo iemand krikt het aanzien van de hele turkse gemeenschap op.
Voltran was Bullent's visitekaartje!

Spoef wenste Bull sterkte bij zijn strijd tegen die achterbakse leugenachtige beheerder.
Hm...... wat een bekende geluiden toch allemaal. Soort zoekt soort zullen we maar zeggen.

Gut, we zitten met dit topic inderdaad nog in de Bus-nawee.
Over 3 weken wordt de pot van 10.000,- uitgekeerd. Ben benieuwd aan wie.

pi_46090
quote:
Van Jolleke - 22 Juni 2000 @ 17:31.
Bedankt voor deze uitleg Borgia! Staat er niks in de reglementen over het feit dat niet Büllent dat geld kan opeisen maar dat dit echt naar de beheerder moet gaan. Mij valt dit dus ook behoorlijk tegen van Bully. Dacht altijd dat het zo'n fatsoensrakker was. NOT!
Ik hoop dat dit zich als een lopend vuurtje onder de fans van Büllent verspreidt en dat zij zich van hem afkeren. Gewoon walgelijk.

pi_46091
Bericht 2
De ellende met fans, Jolleke, is dat ze zo blind gaan op hun idool.
Als je op die club het geleuter hoort over 'hoe moeilijk het voor Bully is als Bekende Nederlander, en dat wij ons daarvan geen voorstelling kunnen maken' dan begrijp je hoe het voor die mensen belangrijker is een 'bekende' Nederlander te kennen, dan de waarheid over de mens achter die franje.
Het topic loopt op de Bullentsite, en de hielenlikkertjes betuigen hun trouw aan Bully en wensen hem sterkte in de strijd tegen die valse voormalige harde kern.
Van Voltran begrijpen ze maar niet hoe hij hun idool "eerst de hemel in prijst en hem dan weer te laten vallen."

De harde kern en andere inmiddels geinformeerde leden en sympathisanten worden nu door Bullent smalend de Voltran-fanclub genoemd.

Let wel:
Er is hier geen sprake van roddeltjes die niet op een clubsite uitgevochten mogen worden.
Er is sprake van een prijzenpot die in stilte achter de schermen is ingepikt door Bullent, die als vanzelfsprekend aannam dat die pot voor hem was.
De harde kern bracht dit naar buiten en toen opende Bull de aanval op Voltran, op die zalvende toon, zoals we zo goed van hem kennen als hij "conflictbeheersend" bezig was met de anderen.

Toen Voltran repliceerde dat de prijs de club - dus hem - toekwam, greep Bull de psychologische agent-truckendoos en fleemde:
"Oh, als ik het goed begrijp heb jij je helemaal niet belangeloos voor mijn club ingezet zoals je voorgaf. Je bent dus gewoon iemand die het om de centen te doen was. laag hoor. Je hebt dus al die tijd gelogen."
En veel meer van dit, zelf gezien, zwart op wit, verslagen van contacten.

De Bullentclub weet dit niet, wil dit niet weten, die volgen hem het ravijn in als hij dat als bewiijs van hun trouw vraagt.

Ontdaan van alle franje, aandachtafleidende manoeuvres, gekrakeel en welles-nietes, is de Kale Essentie de volgende:

Bullent-fanclub Beheer=Voltran heeft 10.000,- gewonnen.
De bussagier heeft zich dat geld als vanzelfsprekend toegeeigend

pi_46092
Bericht 3
Ik had ook geen idee wat zich afspeelde tot gisteren.
Toen kreeg ik een enorme stapel bewijzen uit de eerste hand onder ogen. Ik heb me breed en diep kunnen orienteren.
Hele verslagen van gesprekken, die zorgvuldig buiten het fanclubgebeuren werden gehouen, hwb ij onder ogen gehad.
Je kunt het de gemiddelde fans niet eens kwalijk nemen. Die wisten en weten van niets. Die zien hoe plotseling de harde kern zich tegen bullent keert. Maar dat was de reaktie op wat zich al zolang achter de schermen afspeelde. De harde kern die op de hoogte was heeft het voor Voltran opgenomen in het forum en toen barstte de bom.

Maar ook als ze weten hoe het zit zal het nog moeilijk zijn om toe te geven dat je zo gek was om in een bepaald persoon te geloven.
Dat je dan denkt "Ach kom, zo stom ben ik niet dat ik dat niet gezien heb, dat ik zomaar voor die persoon ben gevallen."
Dus kiezen die mensen voor hun eigen gelijk, liever dan toe te geven dat ze in een imago zijn gestonken.

Ik kies niet voor 'mijn' gelijk. Ik kies voor HET gelijk.
Ja, ik ben zo stom geweest om erin te geloven, erop te vertrouwen, mijn benen uit mijn naad te lopen voor iemand die halve waarheden verkondigde, ook alweer onder het mom van 'grote eerlijkheid'.

Maar voor velen is het helaas zo, dat wie in de Bus heeft gezeten, een Aureool van heilige onaantastbaarheid heeft verworven.
En o wee, de euvele achterbakse leugenaar die aan dat beeld durft te tornen met de onweerlegbare werkelijkheid.
-------------------
Eerlijkheid!
Geen woorden maar daden!

Pas vooral ook op voor Poisonous Quenda, de pittbull onder de rechercheurs! Al hetgeen u zegt wordt tegen u gebruikt

donderdag 22 juni 2000 @ 21:09:00 #8
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_46093
en daarom doe ik dus niet mee met dat fanclubgedoe. ik ben irl al genoeg teleurgesteld in mensen die ik dacht te kennen.
wanna play?
  donderdag 22 juni 2000 @ 23:30:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46094
Onbeantwoorde vragen aan Büllent n.a.v zijn mails waarin hij zegt er financieel erg slecht voor te staan na zijn bus-rit
quote:
Büllent, nog één klein vraagje [17/06/2000 3:39 | yoni ] (=Quenda)

Daar is ze weer
Bij BB heb ik inzage gekregen in de regels en voorwaarden voor de deelnemers.
Tijdens hun * zit * in het huis, werden hun vaste lasten betaald door Veronica, een symbolisch bedrag welliswaar, iets van rond de Fl 600,- per week, maar wel voldoende om de vaste lasten, die thuis toch doorgaan, te betalen)

Nu hoorde ik Tessa en Antoinet op de streams vaak praten over het weekbedrag wat jullie kregen, een bedrag van Fl 500,- per week, Antoinet en Tessa gaven aan dat dat voldoende was om de vaste lasten thuis te kunnen betalen.
Mijn vraag is concreet(aangezien Antoinet en Tessa het exacte bedrag niet precies wisten , maar slechts spraken over iets van rond de vijfhonderd gulden) of dit bedrag achteraf word betaald of gewoon wekelijks werd overgemaakt.

Moest vaak lachen om Antoinet die aangaf dat ze haar bankpasje aan haar zusje had gegeven en dat zij bang was dat de huur alsnog niet werd betaald

quote:
Yoni,

In mijn gesprek van gisterenavond met Yilmaz, hebben we het ook over de fanclub gehad en via via belandden we bij de geldprijs van 10.000 gulden. In dat gesprek gaf Yilmaz inderdaad aan dat hij afstand had gedaan van de geldprijs.

Dat deel kan hij straks goed gebruiken om, naast de gigantische prijs die hij van SBS heeft gekregen, de rest van de tafel te kopen ;-))

quote:
Yoni(=Quenda)

Hey, aardig dat je iets zegt over het tafelpootje van de salontafel.
Ik ben eigenlijk van mening dat Büllent, die net als Seki, vrijwillig de bus verliet , recht heeft op Fl 6000,- + Fl 7500,- (samen dus Fl 13.500,-)

Büllent, mijn open vraag aan jou is, doe je daar iets mee? Ga je nog *in bespreking* met sbs om je recht in deze zaak te halen?

Ook op deze, toch duidelijke vragen, kwam helaas geen antwoord.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Juni 2000).]

vrijdag 23 juni 2000 @ 00:34:00 #10
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_46095
QUenda,.. wat is er nou uit eindelijk met dat geld gebeurt?

*No animals were harmed during the posting of this post*
  vrijdag 23 juni 2000 @ 01:02:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46096
De stand van zaken op dit moment is hetzelfde.
Büllent wil maar 15% afstaan aan Voltran .
Büllent weigert openheid van zaken te geven m.b.t.tot de vele vragen op zijn eigen fansite.

Het geld is nog niet uitgekeerd.

vrijdag 23 juni 2000 @ 01:21:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_46097
Hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

Die Búllent slaat de plank hier volkomen mis. De Fanclub heeft die 10.000 piek gewonnen en niet oom agent zelf. Wanneer Búllent in de bus was gebleven en kans op dat miljoen had gemaakt was hij zijn fanclub dankbaar geweest voor de stemmen op hem.
Natuurlijk heeft hij na De Bus meegewerkt aan zijn fan-site dus een beetje recht op een gedeelte heeft hij wel, maar hij moet niet doen of dat geld hem zowiezo toekomt.
Alléén de winnaar van de Bus had recht op één miljoen, de rest kreeg niets. Meneer is zelf uit de Bus gestapt omdat hij het niet volhield dus zijn inleg van 6000 piek is hij kwijt. Maar hij moet dat nu niet via zijn fanclub proberen terug te halen. Dan gaat hij maar bij ome van Westerloo klagen als hij nu niet rond komt met zijn poen.

Beter was het geweest wanneer de fanclub van die 10.000 piek een groot feest had georganiseerd, dan hadden de ''fans'' er ook nog wat aan gehad.

Toch wel genant, en zo voorspelbaar. Ruzie om de poet

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_46098
Lief Engeltje van me.
Na je kattebelletje gelezen te hebben, dat je voor je ega bij het boodschappenlijstje had gedaan, ben ik ff langs geweest bij de Büllent-side. Dat ff is dus drie uur geworden.
Ik heb dus alles, maar dan ook alles gelezen. Grote zowel als kleine reakties, natrappers, slagen onder de gordel, maar ook en met veel interesse de persoonlijke verslagen.

Wat mij opgevallen is in deze hele discussie, is, dat ik het woord "GUNNEN" niet ben tegen gekomen.
Los van het feit, wie nu wel of geen recht heeft op die Fl.10000,=, het gaat erom aan wie kun en wil je dit geld gunnen.

- Medebeheerders van de Bül-fanside menen, dat Voltran als "hoofd"-beheerder en grote animator recht heeft op dit geld.
- Büllent vindt, dat hij als "onderwerp" en "lijdend voorwerp" tegelijk, recht heeft op Fl.8500,= en Voltran als beheerder op Fl.1500,=
- Yilmiz, als oom en operator van de club, zegt, dat Bül over het geld mag beschikken, omdat hij het niet wil.
- Voltran meent, dat 50/50 met Büllent een rechtvaardige verdeling is.

Nu doet het volgende organisatorische gegeven zich voor.
- Oprichter van de fan-club is Clubnet.
- Operator is Yilmiz
- Beheerder is Voltran.

Clubnet zal niet zijn de door henzelf toegekende beloning aan Clubnet als oprichter uitkeren. Clubnet zal zich dus tot de operator wenden en aan hem het geld uitkeren.
Yilmiz onder de druk van zijn neefje Büllent en zijn ouders geeft het "beheer" en dus de beslissing omtrent de verdeling door aan Büllent, die tot de hierboven beschreven verdeling met Voltran komt. Dit is alles volkomen legaal en Voltran mag in feite dus blij zijn, dat hij nog iets krijgt.

Nu komen echter begrippen als rechtvaardigheid en emoties om de hoek kijken.
- is het rechtvaardig, dat Büllent de verdeelsleutel mag hanteren?
- is het rechtvaardig, zoals hij deze verdeelsleutel hanteert?

En hier draait in wezen de hele discussie tot nu toe om. Nogmaals, ik probeer emotionele argumenten van voor- en tegenstanders van Büllent en zijn wijze van handelen te vermijden.

De Grootste Gemene Deler in dit hele probleem ligt volgens mij bij Yilmiz. Hij is het, die zijn verantwoordelijkheid omtrent de verdeling van zich afschuift.
Hij is het, die familiebelangen zo hoog acht, dat hij uit waardering voor het gedane werk zijn medewerker niet beloont.
Hij is het, die, uit hoofde van zijn autoriteit als operator, Büllent Fl.10000,= gunt en Voltran, de, vol ijver en met vreselijk veel inzet en intelligentie opererende, beheerder van "nog maar" 19 jaar, niets gunt.
Dat de rol van oom Yilmiz dubieus is, blijkt m.i. ook uit het feit, dat Büllent i.o.m. Clubnet heeft kunnen besluiten om de fan-side te sluiten. Ook dit kan m.i. alleen maar plaatsvinden, indien Yilmiz als operator de daartoe benodigde autorisatie aan Büllent verleent.

Omtrent de rol van Büllent heb ik een zeer uitgesproken mening.
Hij schuwt het niet om "zijn" fanclub te sluiten vanwege drukte en wat al niet meer en tegelijkertijd een nieuwe side op te richten, en zijn fans te verzoeken daarvan lid te worden. Dit riekt meer naar een zeer bekend politiek spelletje, waarbij het er om gaat om naaste invloedrijke medewerkers te elimineren. Verdeel en heers.
Hij heeft er geen enkele moeite mee om een begenadigde jonge medewerker, die waarschijnlijk ook best onkosten zal hebben gehad en ook best een centje kan gebruiken en wiens inzit heeft geleid tot het winnen van de prijs, af te schepen met in verhouding een aalmoes.

Dus ONRECHTVAARDIGHEID in HOOFDLETTERS.

Schande Büllent en ga je schamen.

vrijdag 23 juni 2000 @ 02:00:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_46099
Zo, sinds tijden kom ik hier weer eens rondneuzen en lees alles met grote verbazing.

Het eerste wat in mijn opkwam is:
Jeetje, alweer ruzie door geld.

Ook het gezegde : Geld maakt niet gelukkig , kwam bij mij weer eens bovendrijven.

Ik vind het een kwalijke zaak dat Bullent zich dat geld toeeigend, want de fanclub was toch VOOR Bullent en niet VAN bullent?
Of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd?

Hij was degene die die miljoen had kunnen winnen door het uitzitten van de Bus, maar meneer is er voortijdig uitgestapt dus = geen miljoen.

En die 10.000 gulden was voor de fanclub , dus degene die deze club beheerden.
Zijn oom Yilmaz was toch ook degene die de prijs in ontvangst nam? Dit deed hij echt niet omdat Bullent er nog niet was. Als Bullent er wel was geweest, hadden ze de prijs ook aan Yilmaz gegeven.

Dat Yilmaz afstand neemt van de prijs, dat betekend nog niet dat Bullent het volledige bedrag in handen krijgt en dat hij mag bepalen wat ermee gebeurd.

Wat mij betreft krijgt voltran het hele bedrag en bepaalt voltran wat er verder mee gebeurt.

Bullent moet trouwens niet zeuren over geldproblemen want waarom is hij dan wel op vakantie gegaan? Dan had hij dat ook moeten laten. Want zo'n reisje naar Isla Margarita is nou ook niet bepaald een goedkope.

Ik zal me er verder maar niet boos over maken, want daar heb ik alleen mezelf maar mee.

Maar ik vind wel dat Bullent verkeerd bezig is.

never play games........
pi_46100
Fondacootje!!!!!!!!
Leave it to my geriatric hubbie, om de puntjes op de i te zetten.
Inderdaad, de rol van Yilmaz, die is geheel buiten beschouwing gelaten. Beheerders zijn beheerders, en die hebben de poet gewonnen.

Als Yilmaz al zo nodig afstand van geld wil doen, laat hij dat dan doen van zijn 5000,- nadat hij Voltran zijn deel heeft gegeven.
Dan hebben ze inderdaad ieder de helft, zoals Voltran zelf al gewoon vond om te doen.

Yilmaz had er geen hout van gebakken zonder de voortreffelijke Voltran!!!
----------------------

Eerlijkheid!
Geen woorden maar daden!

vrijdag 23 juni 2000 @ 02:37:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46101

HOTNEWS

In de uizending gaf Sylvana de prijs, zoals hierboven ook door Paul word beloofd, aan de beheerderS van de beste fansite.
Echter, na diverse gesprekken met Büllent heeft hij de regels plotsklaps veranderd, hij verteld nu dat de prijs word overgemaakt aan Yilmaz Aydin . omdat hij de oprichter is van de site, maar aangezien Yilmaz geen computer had, volgens zijn eigen schrijven op de fansite, heeft Voltran zijn hulp aangeboden en de tent draaiende gehouden,mede vanwege het feit dat Yilmaz aangaf dat hij totaal geen verstand had van pc's en internet en hij zich bezig wilde gaan houden met zijn pasgeboren dochtertje.

pi_46102
Sjeessss, ben je ff weg!!
pi_46103
Meer ingredienten, Quenda, meer, meer!
Dan kan ik er weer koekjes van bakken, heerlijk van hun eigen deegje.

Commissaris Quenda en Brigadier Borgia in de Bocht! Nous maintiendrons, n'est ce pas?

-------------------------
Wat is belangrijker?
Je familie of je eer?
-------------------------
Honest or not honest,
that's the question!

pi_46104
Hey Coosie!

Can you hear me Major Tom?

----------------------------
Are cops to be trusted?
----------------------------
Zou jij een auto van Bullent kopen?
vragen, vragen, vragen.

Allah ziet alles!

pi_46105
Ik weet niet wat ik hier zie allemaal.
Heb dik twee uur zitten lezen om door te krijgen waar het allemaal over gaat.
Dat had ik nu nooit gedacht van Oom Agent!!
Wat een schriep! Heeft ie dan toch alleen met dat "leuke bekkie" reclame lopen maken voor het "product" Büllent?? Essie zal ook wel alleen voor het 'decor' geweest zijn.

Hoop dat die LUL geen gulden meer verdiend!

Trouwens Borgia, in een ander topic, ik weet zo snel niet meer welke, las ik een hele opsomming latijnse spreuken van je.
Eén ding valt me van je tegen!!

Ad fundum ontbrak!!!???

Zo worden de kindertjes nooit groot.
Leuk wel ergens dat nu er iets te melden is, plots iedereen weer opduikt.

Something in the air tonight..

vrijdag 23 juni 2000 @ 03:33:00 #21
272 R@b
No-nonsens
pi_46106
Tja ik denk dat Fondaco de boel wel helder uitelkaar heeft gezet. HET NET zal ongetwijfeld de hoofdprijs geven aan de operator van de fanclub. Alhoewel er in de brief over beheerders wordt gesproken. Het meervoud zal wel staan voor alle beheerders van de 7 genomineerde clubs (7 beheerders dus).

Maar goed, het geld is bestemd voor de fanclub en de beheerder mag er mee doen wat hij wil. De vraag is natuurlijk wie was de beheerder van de fanclub van Búllent ??
Búllent's oom Yilmaz, of die Voltran ?
In ieder geval niet Búllent zelf. Het zou best kunnen dat HET NET die 10.000 gulden doorspeelt naar Yilmaz, die ze op zijn beurt aan Búllent geeft, die er dan 1500 gulden van aan Voltran kan overdragen. In dat geval kan Voltran hoog of laag springen, naar de rest kan hij dan fluiten.
Búllent had natuurlijk gewoon die 50/50 optie moeten accepteren, maar de immer correcte bemiddelijke politie agent wil het merendeel zelf opstrijken. ''Als schadevergoeding voor zijn tijd in de Bus'', zeg maar.

Bovendien staat er in die brief van Paul van den Bogart (Het Net - Planet Media Group) óók dat alle fanclubs die genomineerd zijn uitgenodigd worden voor de live uitzending.

quote:
De winnaar maken we komende maandag bekend in de live uitzending van SBS.
Daar zijn jullie ongetwijfeld bij aanwezig!

In dat rijtje staat ook de fanclub van Seki, we weten allemaal hoe aanwezig die waren bij de live uitzending......NOT

Rob ( geen hoge pet op, .... van HET NET)

------------------
Actuele De Bus MP3's http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 23 Juni 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_46107
He Coosie,
in antwoord op je "Ad fundum ontbrak!!!???" een nederig mea maxima culpa, en nooit vergeten: Solvitur Ambulando!
Ik neem maar een slokje op je en zal de beker tot op de bodem ledigen.
Bottoms up, he?

Het gevoel waarmee ik na dit alles blijf zitten, is dat sommige beheerders van sommige fanclubs behandeld werden als afgewerkte paarden.
Ze hebben de kar getrokken en na aankomst zijn ze afgeschoten.

R@b, hoe gaat het met de single van Seki? Zijn er buiten die duizend aan de fanclubleden nog meer exemplaren verkocht?

-----------------------------
Politie, je beste kameraad!
Die Pet past iedereen

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 23 Juni 2000).]

pi_46108
quote:
op 06-23-2000 om 03:49 AM schreef Borgia het volgende:
He Coosie,
in antwoord op je "Ad fundum ontbrak!!!???" een nederig mea maxima culpa, en nooit vergeten: Solvitur Ambulando!
Ik neem maar een slokje op je en zal de beker tot op de bodem ledigen.
Bottoms up, he?

Het is je vergeven Oermoer.
Ik weet, dat als je met de weduwe in zee gaat, je af en toe gaten laat vallen.
Gister een F16 geprobeerd. Vliegt wel lekkâh.
De afgelopen week heeft de zon mij toch meer getrokken(moet soms al mijn verblijfsvergunning laten zien), s'avonds lekker terassen. Gisteren met (illegale) joego's. Slavische muziek!! Waanzinnig goed. Nu is het weer koeler dus ik dacht ff Fok!ken. Sjeesss, alles gaat hier gewoon door. Ga nu de Familie pericelen doornemen en dan naar bed.

Groeten aan allen.

vrijdag 23 juni 2000 @ 04:30:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46109
Nu kan ik het mis hebben maar volgens mij heeft Sylvana in bijna elke Live uitzending de oproep gedaan aan de beheerderS van de fansites, en mijns inziens, als je één site met 3 personen besluit te beheren, hebben 3 personen recht op die geldelijke beloning.Er was immers geen sprake van beheer door 1 persoon, maar in het geval van Büllents site, door 3.Vervolgens deed diegene waarvan het gironummer bekend was bij dhr Paul, Yilmaz, afstand van de prijs, zodat alleen Voltran een onbekende jongen uit het midden des lands, en Büllent uit Almere, de overgebleven *gelukkigen* waren.
Aangezien ik het persoonlijk niet helemaal bijhield, en vorige week op de Fansite las dat Yilmaz afstand had gedaan, Feliciteerde ik, nietsvermoedend, Voltran.Vervolgens kwam er een reactie dat ook Büllent beheerder was.Dit verbaaste mij, het is niet het meest voor de hand liggende om aan het eind van een wedstrijd, beheerder te worden van je eigen fansite, maar goed, ook hem heb ik gefeliciteerd.En direct wat kritische vragen gesteld n.a.v zijn mails op de desbetreffende fansite, waarin hij te kennen gaf dat hij het financieel niet kon bolwerken.Bij mij kwamen er direct een paar vraagtekens, die ik hierboven al heb ge-quote.

Hierop heb ik geen antwoord mogen krijgen (niet per mail,niet via het forum aldaar, en niet per telefoon) En dat Terwijl Yilmaz mijn telefoonummer wél kon vinden toen Büllent nog in de bus zat, en hij wat vragen had m..b.t sbs e.d.
(overigens verliepen die gesprekken in in hele andere toon als de mails en schrijfsels die ik nu van Yilmaz en Büllent lees)

Privé en Familie gesprekken graag voeren op het Fok-Eiland b.t.w. Even bij de les blijven Moeder Borgia!

pi_46110
Het is ook weer typische sbs-onzorgvuldigheid om een prijs aan de beheerders te beloven, terwijl de ze operator bedoelden.

Het bestand aan beheerders van een site heeft bij veel clubs gefluctueerd. Stel het hypotetische geval dat de Seki-fanclub had gewonnen. Dan was de verdeling nog veel moeilijker geweest .

Beheerder worden is makkelijk (heb ik gemerkt). Met een klik van de knop door de operator heb je 10 beheerders of helemaal geen.

Zelfs een operator kan nog wisselen, maar dat kan er altijd maar één zijn. Het geld komt ongetwijfeld bij de operator terecht en die heeft daar verantwoordelijkheid voor. Die kan dat niet zomaar van zich afschuiven en dan de anderen er over laten vechten.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')